Mitä kaikkea on lapsenne rikkoneet?

  • Viestiketjun aloittaja paskaks vaan kaikki mikä ei oo omaa
  • Ensimmäinen viesti
Kaikennäköstähän nuo, mutta kalleimmat on mummin harava (?), joten mummi syyttäkööt itseään... mitäs antaa semmoisen 2-vuotiaalle, joka lyö sen kiveen.

Ja äitini auton ovi toinen... tosin syyttäkööt isäni vaan itseään, mitäs antaa 1½-vuotiaalle rikkaharavan, joka iskee sen auton ovesta läpi.

:saint: :saint: :whistle:
 
taitaa olla adhd isältä peritty
Meillä on mennyt todella kalliitakin mm. uusi kopiokone, veti sieltä jonkun nauhan ja ei kannata kuulemma korjata, tietokone on myös rikki, autoa heittelee kivillä,jne jne. Perheen muut lapset eivät riko samaan tahtiin, mutta kerran isommalla lapsella meni telkkari rikki.ja makuuhuoneenlamppu... Siskon lapset rikkoivat ison peilin kaapista.(mummolla ollessaan)
Mä en oo lapsena rikkonut mitään.
 
minnukka82
meidän poika löysi mun silmälasit ja kokeili niitä päähänsä venyttäen sangan poikki. mitäs jätin laukun lattialle ja lasit sinne. rikko muuten kummitädinkin silmälasit kun jätti ne pöydälle. sit se on työntäny abloy avaimen samaisen kummitädin miehen auton virtalukkoon. tästä saamme syyttää vaaria kun antoi pojan leikkia autossa. videot se on kans melkein rikkonu työns omaa kakkaansa sinne.
 
mikään muu ei oo vituttanu niin paljoa ku eka rikkoivat filmirullan senareiden viimeiseltä nimmari/levynjulkkarikeikalta ja sitten vielä ite vikalta keikalta kahden filmin rullat |O niitä muistoja ei saa enää mistään :'(
 
Loppujen lopuksi aika vähä. Nuo on hirvittävän vilkkaita lapsia, joten kauhulla ootan, mitä saavat vielä aikaan... :eek: Lähinnä leluja, astioita, yksi pyörä, pari lamppua, parit silmälasit, muutamat aurinkolasit... Kaikki nuo ja kaikki, mitä unohdin oli meidän omia. Ei onneksi (vielä ) ole rikottu toisten omaisuutta.
 
Nooh... Kameran, videot, valaisimen, pesukoneen luukun, tapetit ym. Nuo tulivat ekana mieleen kotona rikotuista. Itse asiassa en muista olisivatko jossain muualla mitään rikkoneetkaan (tai sitten minulla on valikoiva muisti :xmas: ).
 
No, videolaitteisto oli huollossa ja sen sisältä löytyi neljä sim-korttia....

Ja vuosia vuosia aikasemmin nykyiset isot lapseni tukkivat videolaitteen sisään jos minkämoista kamaa, mutta asia hoitui vaan vähä ravistelemalla laitetta, sieltä tippui monta muovieläintä (kuulemma raukat joutuivat pois kodistaan)...... Ja laite toimi jälleen. Eläköön vanhemmat laitteet, jotka kesti ;)

Pari persiljasatoa (parvekepuutarha...) on menny, mutta hyviin suihin meni :D
 
ringleader harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mikään muu ei oo vituttanu niin paljoa ku eka rikkoivat filmirullan senareiden viimeiseltä nimmari/levynjulkkarikeikalta ja sitten vielä ite vikalta keikalta kahden filmin rullat |O niitä muistoja ei saa enää mistään :'(
senareiden???? mikä bändi siis kyseessä?

nimim. mulla ei raksuta enää näin myöhällä....
 
harmaus
vesisänky, nahkasohva, tv-tuoli, vidoakasetteja, videot, mummon arvokkaan ison maljakon (sukukalleus, tippui kirjahyllyn) viimeisimmät ovat peili, iso ikkuna, 4 tietokoneen hiirtä ja näppäimistö. eri lasten tekosia vuosien varrelta
 
Jaa eipä nuo mitään maata kaatavaa oo (vielä, kop kop) rikkonu.

Jotain huonoja (siis huonosti suunniteltuja) leluja, ja muutaman lasi/posliini mukin/kulhon.

Tietävät tasan tarkkaan, että autosta pysytään kaukana, mutta välillä ovat narahtaneet, kun pölyyn on piirretty... :LOL: :headwall:

Joo ja porkkanoita ja kukkia revitty, mutta se on maallista.

Saisivat kyllä uskoa, kun sanotaan, mutta ei.

Ai joo ja poika rikko vasta keinun katoksen, kun leikki varmaan apinaa siinä. :eek: :/ :headwall:
 

Yhteistyössä