mitä kaikkea olet tänään suuhusi laittanut?pituus ja paino?

  • Viestiketjun aloittaja ruoka
  • Ensimmäinen viesti
Olen vähänniinkuin lihotuskuurilla, koska kesän kuumuus on vienyt ruokahalut ja hiukan painoa pois.

166 tai 167cm/47kg

ranskanleipäsiivu, jonka päällä paistettua pekonia ja paistettu kananmuna.
tomaatti
paha nektariini
Marabou-suklaata :D
maitoa
kaurapuuroa välipalaksi :D
 
aa
165 cm / 46 kg

- Patonki täytteenä tonnikala(johon sekoitettu 2 rkl kermaviiliä ja 2 rkl kevyt majoneesia), salaattia, kurkkua
- Vettä

Heräsin myöhään joten ei vielä muuta ole ehtinyt :)
 
läskipallo
400 grammaa poron kylmäsavupaistia, leipätikkuja iso lautasellinen, oltermannisiivuja noin 10, kahvia, mansikoita, jäätelö.

Syön vielä ainakin salaattia.

163 ja 85 kiloo
 
vieras
175cm/69kg

Aamulla pieni siivu luomuruisleipää, päällä oivariinia ja siivu juustoa, lasi appelsiinimehua
Töissä litra vettä, kuppi maitokahvia, lounaaksi 2 viipaletta luomuruisleipää (päällä metukkaa, oivariinia ja juustosiivu), 1 jogurtti, 1 keksi, 3 palaa suklaata
Illalla kotona pieni pala scamorzza-juustoa, 5 irtokarkkia

iltaruoka vielä syömättä (parsakaalisosekeittoa)
 
Rv 28
162/62

Kuppi kahvia ja 4 palaa patonkia margariinilla,tuorejuustolla ja kalkkunaleikkeellä.
Lasillinen appelsiinituoremehua ja kebab/valkosipuli-paniini.
Lasillinen siideriä ja 2 kourallista juustonaksuja.
Tonnikalasalaatti ja mansikkajäätelö.
 
Suzyanne
169/63

4 dl lattea ilman sokeria
1 ruislimppupala, päällä juustoa ja kurkkua
vettä

broileri-kasvispaistosta
muutama viinirypäle
2 dl maitoa

broilerpyöryköitä 5 kpl
sekasalaattia
vettä

iltapalaksi otan kohta puolukka-vispipuuroa lautasellisen. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:
Musta tuntuu että hoikat syö enemmän kuin pulleat tässä ketjussa :D

Siihen on varmaan erilaisia syitä, mutta mulla on hlökohtainen teoria että jos kroppa saa riittävästi ja säännöllisesti ruokaa niin sille ei tule paniikkia varastoida energiaa pahan päivän varalle ;) Sit kun alkaa kroppaa pitää nälässä niin se hätääntyy ja alkaa kerätä läskiä.
Mä en viitsi kamalasti syödä kun liikun niin vähän. Töissä ollessa syön enemmän.
 
Voi, vaikka mitä, kaikkea en jaksa edes muistella. Ainakin pari säkillistä karkkia ja yhden jäätelön normaalin ruuan lisäksi. Normaali ruoka on siis lämmin ruoka, ja leipiä. Kiisseliäkin taisin vähän aamiaiseksi pistellä.

Olen 175 cm pitkä ja painan 63 kiloa.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Voi, vaikka mitä, kaikkea en jaksa edes muistella. Ainakin pari säkillistä karkkia ja yhden jäätelön normaalin ruuan lisäksi. Normaali ruoka on siis lämmin ruoka, ja leipiä. Kiisseliäkin taisin vähän aamiaiseksi pistellä.

Olen 175 cm pitkä ja painan 63 kiloa.
Oletko ns. "läpipaskoja", vai minne se kaikki ruoka menee, kun noin hoikka olet? :D
 
kummajainen
Kahvii, jugurttii, muroja, 2Xmyslipatukka, limukkaa, kivernäisvettä, suklaata, itse tehtyjä potturieskoja ainaki 4kpl siin päällä juustoo. Salaattii, kanariisivuokaa. Siinäpä ne ja pituus on 166cm ja paino 54kg =)
 
Sama kummajainen
Alkuperäinen kirjoittaja kummajainen:
Kahvii, jugurttii, muroja, 2Xmyslipatukka, limukkaa, kivernäisvettä, suklaata, itse tehtyjä potturieskoja ainaki 4kpl siin päällä juustoo. Salaattii, kanariisivuokaa. Siinäpä ne ja pituus on 166cm ja paino 54kg =)
Unohdin että yhden jäätelön söin kans ;)
 
3leipää, härkäruukku, jäätelö, 4kanapalaa+pastaa, puolikas sipsipussi, 2energiajuomaa 2pillimehua ja mehua...
Tästä se vasta alkaa. Varmaan syön vielä ainakin yhden lämpimän ja lisää sipsiä ja limua :D

173cm 62kg eli BMI 20,7
 

Yhteistyössä