Mitä jos miehesi sanoisi sinulle...

  • Viestiketjun aloittaja "näin meillä"
  • Ensimmäinen viesti
Olen herkkis ja tuollainen kommentti olisi tahallinen loukkaus mun ulkonäköäni ja seksuaalisuuttani kohtaan. Muuten ollaan miehen kanssa aikas räävittömiä. Voidaan yksissä tuumin ihailla jonkun tv-typyn tissejä enkä ota itseeni, jos mies kehuu jonkun pihan mamman ahteria. Mutta tuo, mitä ap:n mies sanoi, on jo jotain aivan käsittämättömän törkeää. Mulle ei yksinkertaisesti voisi kuvailla, miten vihitty mieheni aikoo jonkun herkkubeiben ottaa ruokapöydällä :mad:
 
"vieras"
Ei minua kyllä loukkaisi, että mies hetken fantasioisi elokuvan roolihahmosta.
Yhdessä piereskelyä tosin ei harrasteta, mutta muuten tunnustaudutaan suosiolla sillä lailla junteiksi, että uskomme molemmat ettei liittomme ole millään lailla vaarassa vaikka tunnustaisimmekin että maailmassa myös monia muita viehättäviä tai jopa kiihottavai miehiä ja naisia.

Ei tuo ole "sen sijaan" asia vaan "senkin lisäksi"-juttu.

:)
Ja asia ilmaistaan näillä sanoilla?

"tuosta kun saisi ottaa tukasta kiinni, heittää pöydälle pers pystyssä ja pumpata"
 
pops
Mitä pahaa tuossa on? Meillä mies joskus saattaa noin sanoakin ja mua vaan hymyilyttää. Se on sitoutunut minuun, mutta ei se ajtuksilleen mitään voi. Pääasia ettei toteuta niitä. Saattaa joskus autoillessakin jonkun juoksijan kohdalla sanoa, et ompas piukka pylly. Ja mitä sitten, asia vain sattuu olemaan niin.
Juuh.itekin joskus näkee komeita miehiä kadulla mutta ei oo tullut mieleen pahottaa miehen mieltä ja alkaa kehumaan hänelle muita.ajatukset saa olla ihan siellä omassa päässä vaan.mitä se kumppani siitä hyötyy jos kehuu toisten pyllyjä tms ihan avoimesti..? mun mies ainakin on tehnyt sitä joskus alkuaikoina ihan vaan pahottaakseen mun mielen,siis tahallaan.
 
ei tajua
en vaan saa itseäni ymmärtämään miten tuollaisesta yksittäisestä lausahduksesta voi vetää hirmuisat herneet, pienimuotoisen loukkaantumisen kyllä. Onko siinä loukkaava se
a) mies haaveilee panevansa jotain muuta
b) tapa jolla mies haluaisi panna jotain muuta
c) tapa panna on naista halventavaa jotenkin
d) useampi edellisistä vaihtoehdoista
e) joku muu

Ja vaikka loukkaantuis verisesti, niin yhden tuollaisen sammakon takia heivaisi pihalla. Tuntuu ihan käsittämättömältä. Ja miten koulutuksella on mitään tekemistä asian kanssa. Itse olen ainakin akateeminen pervo, jota vain tykkäis jos joku panisi noin :)
 
Entä, jos tuo kommentti oli kömpelö yritys vihjaista, että mies haluaisi vähän rajumpaa seksiä kanssasi? Jos ei kehdannut suoraan ehdotella, niin meni sitten möläyttämään tuollaisen hölmöyden? Voisin kuvitella, että mies suuttuikin sitten sen takia, kun et osannut lukea hänen ajatuksiaan ns "rivien välistä".
 
Entä, jos tuo kommentti oli kömpelö yritys vihjaista, että mies haluaisi vähän rajumpaa seksiä kanssasi? Jos ei kehdannut suoraan ehdotella, niin meni sitten möläyttämään tuollaisen hölmöyden? Voisin kuvitella, että mies suuttuikin sitten sen takia, kun et osannut lukea hänen ajatuksiaan ns "rivien välistä".
Tämä olisi kyllä aika surkuhupaisa selitys :D
 
Tähän ei taida kelvata vastaukseksi se, että muistuttaisi sitten miestä, että pöytä on hyvä suojata bagteereilta?

:saint:

En kyllä tiedä, mitä sanoisin, jos mieheni sanoisi noin. Pahastuisin ainakin.
Ja mikäli kommenti olisi suunnattu herättelemään minua johonkin vastaavaan toimintaan, ei se kyllä saisi minua innostumaan, vaikka kuinka onkin nätti vahakangas.:xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Laajentaisin tuota ajatusta niin, että monen ihmisen on vaikea ilmaista todellisia toiveitaan ja vielä vaikeampaa on ymmärtää lajitoveria silloin hän sen yrittää tehdä.
Kyllä nyt sentään olisi hyvä, jos vähän tarkemmalla sihdillä niitä toiveita esittäisi, voisi olla toivottu tuloskin. :D Ei kai se ihan niinkään voi olla, että vastuu on kuulijalla. "No olis sen pitänyt tajuta, että sitähän minä halusin, sitä omaa muijaa, vaikka sanoinkin, että tuota tuolla telkkarissa olis kiva pumpata" Jotain rajaa sentään, jopa miesten kanssa:D
 
Tähän ei taida kelvata vastaukseksi se, että muistuttaisi sitten miestä, että pöytä on hyvä suojata bagteereilta?

:saint:

En kyllä tiedä, mitä sanoisin, jos mieheni sanoisi noin. Pahastuisin ainakin.
Ja mikäli kommenti olisi suunnattu herättelemään minua johonkin vastaavaan toimintaan, ei se kyllä saisi minua innostumaan, vaikka kuinka onkin nätti vahakangas.:xmas:
Ei saa naurattaa :LOL:
 
[QUOTE="vieras";24907008]Ja asia ilmaistaan näillä sanoilla?

"tuosta kun saisi ottaa tukasta kiinni, heittää pöydälle pers pystyssä ja pumpata"[/QUOTE]

Niin?
En minä moisesta heitosta kyllä osaa kuvitella loukkaantuvani.
Tosin ei ehkä ihan sellaista kieltäkään joka miehen suuhun istuisi, mutta toisaalta menisi sitetn huvittavastakin kommentista, kun olisi "väärää mongerrusta" hupsun ajatuksen höysteeksi.

Mielenkiintoista kuitenkin että niin moni loukkaantuisi.
Osoittaa jälleen kerran kuinka monenlaisia meitä ihmisiä on.
:)
 

Yhteistyössä