Mitä jos miehesi sanoisi sinulle...

  • Viestiketjun aloittaja "näin meillä"
  • Ensimmäinen viesti
"näin meillä"
tv:tä katsellessa jostain tv:ssä esiintyvästä naisesta, että "tuosta kun saisi ottaa tukasta kiinni, heittää pöydälle pers pystyssä ja pumpata"? Miten suhtautuisit asiaan?

a) Nauraisit, olipa hyvä vitsi?
b) Ajattelisit, että miehen on hyvä kertoa tunteistaan?
c) Suuttuisit, koska komentti oli törkeä sekä tv:n naista kohtaan että sinua (hänen puolisoaan) kohtaan?

Makoilimme eilen miehen kanssa kainalokkain sohvalla ja katsoimme telkkaa. Tuo komentti tuli yhdestä "ruususta" siellä. En ensin suuttunut, vaan sanoin vain, että tajusitko ollenkaan kuinka törkeä tuo sun kommentti oli ja se oli myös loukkaava mua kohtaan. Mies alkoi ensin selittää, että kaikki tietysti perustuisi vapaaehtoisuuteen... Siinä vaiheessa mulla alkoi keittään, vai että vapaaehtoisuuteen?! Seuraava miehen selitys oli, että hän vain kertoo tuntemuksiaan... Mulla alkoi kierrokset kasvaan, että siis oikein tarkoitti mitä sanoi tuolla kommentilla?! Näin riita oli valmis. Mies alkoi lepyttelemään, mutta oli edelleen sitä mieltä, että hänen kommentti oli ihan ok ja minä vain oli kiukkunen koska olen raskaana.

Lopputilanne oli sitten se, että minä lepyin, kun mies sanoi kommenttinsa olleen törkeä. Tämän jälkeen mies sitten alkoi möksöttämään minun suuttumisesta ja meni sanaakaan sanomatta nukkumaan.

Miten SINÄ olisit suhtautunut asiaan?
 
"Anne"
Kenkää tulisi, noin sivistymätöntä idioottia joka ei kunnioita puolisoaan ei tarvitse katella, menkööt etsimään itselleen uutta, mutta vaikee on löytää jos ei ton enempää ajattele mitä suustaan päästää..
 
ddd
Mitä pahaa tuossa on? Meillä mies joskus saattaa noin sanoakin ja mua vaan hymyilyttää. Se on sitoutunut minuun, mutta ei se ajtuksilleen mitään voi. Pääasia ettei toteuta niitä. Saattaa joskus autoillessakin jonkun juoksijan kohdalla sanoa, et ompas piukka pylly. Ja mitä sitten, asia vain sattuu olemaan niin.
 
"nii"
Sairas kommentti ja etova ukko :(
Säälittävän paljon näitä miehiä löytyy ja luulen että valtaosan äijän päässä tällaista liikkuu vaikkei sitä ääneen sanoisikaan
 
"jaa"
No ei meilläkään tollanen kyllä oikein olisi asiallista. Ensinnäkään mun mielestä ei kuulu omalle kumppanille kertoa, että muita ihmisiä kiinnostaisi paneskella. Sehän siis kylvää epäluottamusta parisuhteeseen, sitten on eri juttu nämä avoimet parisuhteet, mutta minä en puhu tässä nyt näistä erikoistilanteista. Me olemme esimerkiksi naimisissa, joten tämä on myös valan vastaista jos sillä tavalla lähdetään miettimään.

Oikeastaan mua eniten ottais tuossa silmiin tuo jatkokommentti, että kun se perustuis vapaaehtoisuuteen..eli sisi että sais sun puolesta käydä muita paneskelemassa (ja tietenkin niin että tämä toinenkin kiinnostuis, no hyvä että sentään tällainen perusasia on hallussa kuin vapaaehtoisuus seksiin eikä väkisin). Mun täytyy sanoa, että meillä on niin tiukat näkemykset pettämisestä että kumpikin tietää mitä siitä seuraa. Ovesta ulos ja takaisin ei tarvitse enää koskaan tulla. Ja kyllä, tämä on ihan yhteinen näkemys, mies on erityisen tarkka tästä koska on sitä mieltä että vaimona nyt ei voi olla jakorasia ja toisekseen hän on aiemissa suhteissa joutunut petetyksi eikä ole pitänyt tätä hänelle sopivana parisuhteena. Itse olen taas sitä mieltä, että jos muut kiinnostaa niin sitten ptiää erota.

Ja ei, siis en kehoita nyt eroamaan. Tämä nyt ei liity siihen, vaan jo tehtyihin asioihin. Mun meilestä tuossa vaan pitäis keskustella siitä, että mitä teidän parisuhteessa ylipäänsä saa tehdä ja ei. Onk ose vähän epäselvänä? Kun kaikki ei oikein keskustele näistä ja olettavat, että toinen on samaa mieltä. Toinen voikin olla sitä mieltä, että on ihan ok pitää muita siinä sivussa.

Miten minä olisin suhtautunut asiaan? Saanu ihan hillittömät kilarit. Valitsisin vaihtoehdon d) ei mikään näistä eli mielestäni tässä on törkeätä nimenomaan suhtautuminen teidän parisuhteeseenne. Mulle on ihan sama, jos joku ajattelee jostain telkkarin tyypistä että onpa panettavan näköinen. Aika moni toivoo olevansakin, enkä sitä varsinaisesti pidä törkeänä jos on viehättävä. Mutta se, että parisuhteessa puhutaan kuin jollekin kaverille, niin huh. Ja ehkä kavereidenkin kesken voi miettiä, mitä laukoo.
 
"jaa"
Mitä pahaa tuossa on? Meillä mies joskus saattaa noin sanoakin ja mua vaan hymyilyttää. Se on sitoutunut minuun, mutta ei se ajtuksilleen mitään voi. Pääasia ettei toteuta niitä. Saattaa joskus autoillessakin jonkun juoksijan kohdalla sanoa, et ompas piukka pylly. Ja mitä sitten, asia vain sattuu olemaan niin.
Mut onhan se jo eri asia sanoa, että "onpa tiukassa kunnossa" kuin että "haluan harrastaa seksiä hänen kanssaan". Tästähän oli kyse apn tekstissä.

Meiläl ainakin nimetätin useinkin ihmisistä sanotaan, että "onpa hyvässä kunnossa". Ja niin miehistä kuin naisistakin. Ja ollaan molemmat siis kuntosalilla käyviä jne kiinnostuneita lihasmassasta ym. Tämä on siis kehu,ei semmonen että "haluan panna tota" vaan vähän saman mallinen kuin joku tykkää sanoa että "onpa ihanat hiukset". SAmassahan se menee, että "onpa isot hartiat, kauankohan tuo on noiden eteen tehny töitä".
 
"..."
No jos mun mies sanoisi noin, niin todennäköisesti huolestuisin kovin, että onko se saanut jonkun sairauden, joka aiheuttaa muutoksia persoonassa. Toimittaisin hoitoon siis.
 
Ehkä mies tarkoitti vapaaehtoisuudella sitä, että vaikka hän puhui pöydälle heittämisestä ja tukasta kiinni ottamisesta, SE perustuisi molemminpuoliseen haluun olla kovakourainen, eli hän ei ollut viittaamassa raiskaamiseen. Ällöttävästi sanottu joka tapauksessa ja luulen, että pahastuisin aika paljon, jos mieheni sanoisi noin, hämmästyisin ja pahastuisin.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Ehkä mä oisin vaan hymähtänyt.

Me ollaan isännän kanssa joskus juteltu aiheesta "jos kaunis nainen tulisi tarjoamaan hänelle seksiä kanssaan", niin kieltäytyisikö hän tuollaisesta mahdollisuudesta. Keskustelujen tuloksena on ollut ajatus, ettei sitä voi tietää etukäteen ja tuollainen tilanne vaan olisi niin absurdi, ettei sitä oikein vakavasti voisi ottaakaan.
Tämä nyt on vähän eri juttu kuin ap:lla, mutta lopputulos voisi olla sama.
 
BlingBling
Aika vaikea kuvitella mieheni sanovan tuollaista(ei ole koskaan sanonut mitään muitten paneskelusta tai haukkunut minua tai haistatellut tms.), mutta JOS näin kävis niin takuulla suuttuisin.
 
"vieras"
Loukkaantuisin. Puolisolle ei tarvitse kertoa kaikkia ajatuksiaan. Toiseksi mieheni ei yleensä käytä tuollaista kieltä kommentoidessaan ihmisiä, joten hämmästyisin kyllä.
 
Miuski harmailee
Jos oma mieheni noin sanoisi, niin hivauttaisin tyynyllä ja sanoisin, että olipa törkeä kommentti. Sitten molemmat nauraisimme tilanteelle ja jatkaisimme illanviettoa.

Perustan toimintatapani sille, että TIEDÄN, ettei mieheni oikeassa elämässä toimisi noin. Hän on täydellisen sitoutunut perheeseemme, minuun ja työhönsä - aikaa ei todellakaan jää mihinkään vieraissa vehtailuun. Usein hän sanookin, että ei ymmärrä miehiä, jotka haalii naisia ympärilleen. Hänellä on täysi työ selvitä yhdenkin kanssa ;) <3
 
"aapee"
Kiitos kommenteista!

Itse uskon, että kommentti oli miehelle ERITTÄIN huonoa ja typerää huumoria, sillä kyseessä oli sellainen ns. "baariruusu" ja komentti oli hieman naureskellen sanottu. Varmasti vähän väliä miettii muiden naisten panemista (kuten suurin osa miehistä), mutta ei hän mulle niistä mainitse. Kommentti vapaaehtoisuudesta liittyi siis siihen, että hän yritti selittää minulle, ettei ollut mistään sen naisen raiskaamisesta puhunut. Ja loppu taisi olla sitten mun kiusaamista... :(

En siis yritä puolustella miestä, mutta mua suututti ennen kaikkea se, että se törkyturpa puhui niin alistavasti naisista ja eikä edes tajunnut, että loukkasi minua myös puolisona! Vuosia ollaan siitä keskusteltu, että minkälaista "huumoria" puolisolle voi laukoa ja mitä ei. Nytkin annoin ns. exitin tilanteesta kysymällä ensin, että tajusiko mitä tuli taas suusta ulos päästettyä. Naurettavinta asiassa on, että ukko ei edes kehtaa kavereilleen noita Peter Nygårdin tasoisia "vitsejä" päästellä, mutta minulle, omalle vaimolleen kyllä voi. Se siitä kunnioituksesta tässä avioliitossa...
 
"..."
Ehkä eniten C. Oletettavasti kyseessä olisi vitsi, mutta itse en hirveästi tykkää tuollaisista sovinisti-"vitseistä".

En kuitenkaan suuttuisi sillä mustasukkaisuustavalla, vaan yököttävästä tavasta ilmaista että hän haluaisi panna/raiskata tuonnäköistä naista.
 
Ohhoh mikä sammakko päässyt suusta!!! Ja olit vielä herran kainalossa..

Miksi miehesi kuitenkin suuttui jos ensin myönsi kommenttinsa olevan törkeä? Tuommoista voisi kuvitella keskenkasvuisten poikien tuumailevan saunaillassa toisilleen. Onko aiemmin vastaavaa kommentointia ollut?

Olisin varmaan saanut kunnon kilarit!

Sitä en vain ymmärrä että täällä olla ukkoa heittämässä mäkeen pelkkien tyhmien puheiden perusteella. Sillä perustein sais aika montaa meitä naistakin kyllä liukkaasti laittaa taipaleelle? Auts, nyt tulee kyllä monoa :D
Suosittelisin kunnon keskustelua siitä, millainen ajatusten jakaminen on teidän parisuhteessa ok.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"Virheilmoitus"
Olisin niinku ei ois mitään sanonutkaan. Ja mun mies tietää etten suutu mistään pikkuasioista.... Siis jos sattuu kehumaan muita naisia.. Ei munkaan mies oo ainut komea mies tässä maailmassa...
 

Yhteistyössä