"vieras"
No kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24904761:Niin, mutta onko se näin päin puolison kyykyttämistä ja onko naisella huono itsetunto.
No kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24904761:Niin, mutta onko se näin päin puolison kyykyttämistä ja onko naisella huono itsetunto.
Ei munkaan mies, mut takuulla ajattelee, kuten minäkin. Mä saattaisin helpommin päästää suustani vastaavan (miehiä) halventavan (?) heiton.onneks mun mies ei päästä suustaan ihan kaikkea mitä kenties ajattelee..enkä kyl jaksa uskoa,et se tommosia edes ajatteliskaan..
Ehkä jopa pahempia koska monet on harvinaisia hyviä suustaan, eihän sitä johtotehtäviin muuten pääsisikään.
.
Joo, kun muistellaan sitä Pekkarisen eilistä hässäkkää niin aika tarkkana pitää olla näemmä siinä, että missä seurassa niitä navanalusjuttuja kestää laukoa.Tuolla kielenkäytöllä ei kauaa johtotehtävissä porskuteta, jos ei suutaan siivoa. Siellä työpaikoilla kun tuppaa olemaan myös naisia. Itse työskentelen miesvaltaisella alalla ja ei siellä auota päätä tuohon tyyliin.
Niin varmaan jooo, hehe heh.Miettisin, jotta saisiko siitä jonkun kivan fantasialeikin aikaan/alkuun.
pienesti peesailen.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24905681:Mun kaverit kattos suu auki, jos sanoisin jotain tontyyppistä jostain miehestä. Ja Samoten mieskin sanoi, ettei hänenkään kaverit tollasia puhu. En tiiä sit minkälaisia kaveripiirejä ne on, joissa ollaan tuollaisia.
no,ainakaan mies ei oo niin tyhmä että laukoisi tollasia mulle..ja en kyllä usko,että jokainen mies jokaisen naisen kohdalla miettii niin..ehkä sun ukko miettii niin aina ja jakaa ajatuksensa kanssasi?Vittu sä oot tyhmä.
Miehet miettivät aina vieraan naisen nähdessään miltä tuntuisi nussia sitä ja niin tekee sinunkin ukkosi.
No onko joku nyt sanonutkaan, että kaikki puhuisivat tuollaisia? Mutta jos itse ei tuollaisia puhu, niin onko se niin vaikeaa ymmärtää, että jotkut puhuvat noin. Minulla oli kerran eräs tuttavapariskunta, jotka haukkuivat toisiaan leikillään apinoiksi ja kusipäiksi ja idiooteiksi jne.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24905681:Mun kaverit kattos suu auki, jos sanoisin jotain tontyyppistä jostain miehestä. Ja Samoten mieskin sanoi, ettei hänenkään kaverit tollasia puhu. En tiiä sit minkälaisia kaveripiirejä ne on, joissa ollaan tuollaisia.