Mitä jos miehesi sanoisi sinulle...

  • Viestiketjun aloittaja "näin meillä"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";24904810]Kenelle tuollaisia puhutaan, jos ei olla parisuhteessa?[/QUOTE]

Varmaankin sille tulevalle "panolleen"... sen verran outoa kielenkäyttöä sekä mieheltä että naiselta, että kiertäisin kaukaa moisen otuksen.
 
Sivusta
Ihan vaan mielenkiinnosta, mikä teidän mielestänne arvon palstalaiset on suhteen onnistumisen kulmakivi?

Minusta se on ehdottomasti toisen kunnioittaminen, se ehkäisee sen kaiken käyttäytymisen, joka voi vahingoittaa tai loukata omaa kumppania. Ilman kunnioitusta parisuhde ei toimi.

Olemme tietysti eläimiä ja meidän mielessämme myllertää yhtä jos toista ajatusta ja impulsia, joita meidän niin tekisi mieli toteuttaa ja ilmaista, mutta meillä on myös inhimillinen kyky kontrolloida käyttäytymistämme ja tehdä järkeviä päätöksiä. Myös ne vähälahjaiset juntit voisivat opetella kunnioittamaan kumppaneitaan, sillä siitä liitosta tehdään elämänmittainen.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Keijupölly
En pitäisi ton tyylistä miestä ylipäätään.

Mut jos noin kävisi, muistaisin aina tilaisuuden tullen olla kostamassa jollain samantyyppisellä lausahduksella. Ja varmaan lopulta jättäisin.
 
vieras DI
[QUOTE="...";24905419]:LOL: Eipä ei.[/QUOTE]

Tuolla kielenkäytöllä ei kauaa johtotehtävissä porskuteta, jos ei suutaan siivoa. Siellä työpaikoilla kun tuppaa olemaan myös naisia. Itse työskentelen miesvaltaisella alalla ja ei siellä auota päätä tuohon tyyliin.
 
Tuolla kielenkäytöllä ei kauaa johtotehtävissä porskuteta, jos ei suutaan siivoa. Siellä työpaikoilla kun tuppaa olemaan myös naisia. Itse työskentelen miesvaltaisella alalla ja ei siellä auota päätä tuohon tyyliin.
Joo, kun muistellaan sitä Pekkarisen eilistä hässäkkää niin aika tarkkana pitää olla näemmä siinä, että missä seurassa niitä navanalusjuttuja kestää laukoa.
 
Keijupölly
[QUOTE="öööö";24905586]Kavereille. Ei todellakaan omalle puolisolle.[/QUOTE]

Mun kaverit kattos suu auki, jos sanoisin jotain tontyyppistä jostain miehestä. Ja Samoten mieskin sanoi, ettei hänenkään kaverit tollasia puhu. En tiiä sit minkälaisia kaveripiirejä ne on, joissa ollaan tuollaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24905681:
Mun kaverit kattos suu auki, jos sanoisin jotain tontyyppistä jostain miehestä. Ja Samoten mieskin sanoi, ettei hänenkään kaverit tollasia puhu. En tiiä sit minkälaisia kaveripiirejä ne on, joissa ollaan tuollaisia.
pienesti peesailen.
sillä erotuksella, että ehkä joskus nuorempana sitä juttujen taso olikin joskus tuota luokkaa kavereiden kesken.ei kyllä silloinkaan noin.. ronskia.
mutta eihän tätä kukaan palstalla usko.
 
Vittu sä oot tyhmä. :D

Miehet miettivät aina vieraan naisen nähdessään miltä tuntuisi nussia sitä ja niin tekee sinunkin ukkosi.
no,ainakaan mies ei oo niin tyhmä että laukoisi tollasia mulle..ja en kyllä usko,että jokainen mies jokaisen naisen kohdalla miettii niin..ehkä sun ukko miettii niin aina ja jakaa ajatuksensa kanssasi?
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24905681:
Mun kaverit kattos suu auki, jos sanoisin jotain tontyyppistä jostain miehestä. Ja Samoten mieskin sanoi, ettei hänenkään kaverit tollasia puhu. En tiiä sit minkälaisia kaveripiirejä ne on, joissa ollaan tuollaisia.
No onko joku nyt sanonutkaan, että kaikki puhuisivat tuollaisia? Mutta jos itse ei tuollaisia puhu, niin onko se niin vaikeaa ymmärtää, että jotkut puhuvat noin. Minulla oli kerran eräs tuttavapariskunta, jotka haukkuivat toisiaan leikillään apinoiksi ja kusipäiksi ja idiooteiksi jne.

Itse en tuollaista kestäisi päivääkään, mutta heille se oli vain hauskaa läppää. Miksi minun pitäisi olla tuollaisesta käytöksestä erityisen järkyttynyt, koska he eivät minua haukkuneet eivätkä ketään muita?

Toinen esimerkki sitten taas oli erään ystäväni kaveri, joka sanoi joskus ystävääni vitsillä lutkaksi. Ystäväni ei tästä pitänyt ja sanoi tälle kaverilleenkin asiasta, mutta tämä kaveri piti häntä vaan huumorintajuttomana. Tämä kaveri jatkoi siis "vitsikästä" nimittelyään. Kerran sitten sanoin tälle kaverille jotain tyyliin "mitäs akka", niin hän itse suuttui siitä. Tämä oli mielestäni outoa, koska hän itse kutsui ystävääni lutkaksi ja sitten taas toisaalta tämä lutkaksi nimitelty ystäväni ei ikipäivänä loukkaantuisi akka-nimityksestä.

Eli meitä on aika paljon erilaisia, mutta kullakin on ne omat rajansa, joita pitää kunnioittaa.
 
"vieras"
Ensimmäiseen kymmeneen vuoteen ei mies kommentoinut mitään positiivista muista naisista. Nyt viime vuosina alkanut huokailla elokuvia katsellessa: onpa tiukassa kunnossa, ohhoh!, riisuis nyt... Yms.

Jos noin ronskisti puhuisi kun ap.n mies niin sitten saisi kenkää. Noihin nykyisiin vaan lähden samaan leikkiin ja ähkin Bradley Cooperille yms. hunkseille :p
 
huh :(
Siis mulla ei oo edes miestä tällä hetkellä, ja silti kolahti aika kovaa johonki hermoon. Mun mielestä parisuhteessa saa kertoa jos joku on hyvännäköinen tai seksikäs, ei siinä mitään, mutta pitäisi ottaa puolison tunteet sen verran huomioon ettei mitään törkeyksiä ala puhumaan (ellei se ole molemmilla tapana). Eniten mua inhottaa jotenkin se kommentti, että kaikki perustuisi vapaaehtoisuuteen. Ikään kuin sillä ei olisi mitään väliä että loukkaa raskaana olevaa vaimoaan, kunhan kyseinen eukko olisi halukas (mielikuvitus)seksiin. En tiedä tuntuiko kommentti ap:sta pahalta, mutta itse tulen aivan vihaiseksi kun ajattelen sitä. Mikä ihme tekee joistakin miehistä niin h******n itsekkäitä k****tä että pitää käyttäytyä tuollaisella tavalla, eikä edes tajua mitä suustaan päästää. Idiootteja.
 
"vieras"
Minä olisin lähinnä hämmästynyt mieheni sivistystasossa tapahtuneesta järkyttävästä pudotuksesta. Luulen, että jokainen mies tai nainen joskus näkee muita naisia tai miehiä, joita pitää seksuaaliesti viehättävinä, mutta se onkin sitten eri asia kenelle ja millä tavalla sitä pitää toitottaa...
 
Suuttuisin. Suuttuisin aivan perkel**sti. Ei meillä mieskään kuuntelis, jos puhuisin jostain teevees esiintyvästä miehestä, et "ompa isot hauikset, se varmaan jaksais pitää mua sylissään seinää vasten ja panna samaan aikaan".
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Miks tää keskustelu jotenkin nyt vaan naurattaa. :D Te ootte niin jumalattoman tosissanne! Jontenkin noinhan ne miehet ajattelee mielikuvissaan ja hiljaa itsekseen. Kyseinen reppana nyt vaan mokasi sanoessaan ääneen ja mammat on kuohitsemassa.
Mun mies ei puhu noin, mutta jos nyt tuon päästäisi suustaan niin varmaankin purskahtaisin nauruun ja ehdottaisin jotain.
 
[QUOTE="vieras";24904815]Jos kaveri on pantava, niin vois sanoo "panisin" mieluummin ku "tuosta kun saisi ottaa tukasta kiinni, heittää pöydälle pers pystyssä ja pumpata"? Jälkimmäinen viittaa todellakin siihen, että jos se toinen olis siinä käsin kosketeltavissa ja suostuvainen niin sitä sitten pumpattaisiin siinä pöydällä.
"Panisin" - sana tuntuu nykypäivänä merkkaavan samaa kuin hyvännäkönen ja on aika yleinen sana eri ikästen keskuudessa.[/QUOTE]

Huoh, samaa asiaa nuo tarkoittaa, eri muodossa. Joidenkin huumori kestää, joidenkin ei. Ei se tarkoitus siitä sen hienommaksi muutu jos sanoo vain yhdellä sanalla, "panisin".
 

Yhteistyössä