[QUOTE="aapee";24903897]
Ei voi olla totta, nyt alkoi naurattamaan, oma ukkokultako se tänne palstalle on eksynyt?
Mies nimittäin on aina selitellyt törkypuheitaan, sillä että hän voi olla seurassani "oma itsensä" huonon huumorinsa kanssa. Mutta onko se oikein, että hänen olemisensa "oma itsensä" loukkaa minua naisena? Eli onko oikein, että vaikka minä en voi sietää sovinistisia (tai rasistisia, jne.) vitsejä, niin mies vain jatkaa niitä, kun on kerran "oma itsensä" mun kanssa?
Ja edelleen, kyse ei ole minun osalta mustasukkaisuudesta, eikä mieskään suuttumista hänen puheistaan sinä pidä.[/QUOTE]
Juu, en mäkään puhu mustasukkaisuudesta
En tiedä, missä vaiheessa sitä kukin nainen sitten päättää valita tapailemansa miehen kumppanikseen, jopa aviomiehekseen. Kai nyt mies siihen mennessä on jo karvansa paljastanut ja nainen voi pohtia sitä, että käykö tämä vähän roisimpi suustaan siipakseni, vai pitääkö minun katsella vähän kaunopuheisempaa miestä vielä. Sillä minusta toista ihmistä ei oikein voi muuttaa. Meillä isäntä on aina ollut suorapuheinen kaikissa asioissa ja se on aina ollut minulle ok. Tosin, suhteiden kehityskaaria on yhtä monta kuin on suhteitakin, eivätkä kaikki huomaa miettiä ko. asioita(kaan). Mutta tuleeko miehen verbaalinen taso sitten jollekin yllätyksenä - ts. alkaako kaunopuheinen mies yhtäkkiä puhua hyvinkin suorin sanoin?