Mitä jos miehesi sanoisi sinulle...

  • Viestiketjun aloittaja "näin meillä"
  • Ensimmäinen viesti
No jos minun mieheni noin sanoisi, niin ihmettelisin kyllä todella paljon ja ehkä vähän loukkaantuisinkin. Jos taas ajattelee esim exää tai muita tuttuja miehiä, niin tuo olisi ollut kuitattavissa selkeästi huumoriksi. Mutta jos siis olisi ihan kahden kesken noin sanonut, niin ottaisin tuon kyllä tahallisena loukkauksena, koska ei tuollaisia kyllä muuten päästele suustaan.
 
Voi hyvänen aika
Voi hyvänen aika mitä porukkaa. Mun ihana rakas mies heittelee samanlaisia kommentteja, mutta ne ei hetkauta mua suuntaan eikä toiseen. Ehkä meillä on muutenkin vähän ronski huumonrintaju.
 
......
Takuu varmasti mies joskus ajatteleekin joistain naisita juuri noin, mutta raja meneekin juuri siinä mitä sanoo ääneen. Vaikka kyseessä olisikin vain "vitsi" niin loukkaavaa silti toista osapuolta, siis puolisoa, kohtaan.... Kyllä minunkin mieheni saattaa joskus hetellä kommentteja, joista tiedän hänen katselevan muitakin naisia, mutta ei hän koskaan ole tehnyt sitä niiin että minä loukaantuisin. Saattaa kehua joskus jotain naista kauniiksi tai todeta että olipas sillä isot tissit, mutta ei niin että hän haluaisi niitä naisia päästä painamaan. Loukkaantuisin kyllä tuollaisita kommenteista ja miettisin että ehkä niiden takana on jotain muutakin..
 
[QUOTE="aapee";24903741]Naurettavinta asiassa on, että ukko ei edes kehtaa kavereilleen noita Peter Nygårdin tasoisia "vitsejä" päästellä, mutta minulle, omalle vaimolleen kyllä voi. Se siitä kunnioituksesta tässä avioliitossa...[/QUOTE]

Eikös se kuitenkin osoita aika lujaa luottamusta ja henkistä läheisyyttä mieheltäsi sua kohtaan, kun "uskaltaa" sanoa tuollaisen kommentin sun läsnäollessasi. Ts. hän voi olla seurassasi oma itsensä. Minusta sen pitää noin päin mennäkin, että vaimon kanssa ollaan sellaisia kuin ollaan, ettei tarvitse esittää mitään ja kavereille ollaan sitten vähän enemmän "korrekteja".
 
ööh
Minun mies alkoi kerran hokea kesken seksiaktin "Roseanne Barr, Roseanne Barr". Olin ihan wtf! Kuulemma ajatteli tätä, että kestäisi kanssani pitempään.
Vähän "ajattelemattomasti" tehty tuokin.

Mutta ap:n ukko on kanssa tosi törkee. Hyi! Mitä se sanoo kun säsanot vastaavaa jostain namusesta miehestä?
 
"aapee"
[QUOTE="...";24903746]Ehkä eniten C. Oletettavasti kyseessä olisi vitsi, mutta itse en hirveästi tykkää tuollaisista sovinisti-"vitseistä".

En kuitenkaan suuttuisi sillä mustasukkaisuustavalla, vaan yököttävästä tavasta ilmaista että hän haluaisi panna/raiskata tuonnäköistä naista.[/QUOTE]

Juuri näin. Itse inhoan yli kaiken tuollaista sika-sovinistista "vitsailua". Ja välillä tuntuu, että mies ihan minua kiusatakseen sitä harrastaa, sillä olen asiasta varmaan sata kertaa hänelle sanonut... Mustasukkainen en siis kommentista ollut.
 
Mep
Mulla on vain kerran ollut niin sivistymätön poikaystävä, että ylisti jonkun laulajattaren muotoja.

Aviomies on fiksu ja hyvätapainen. Ääneen ei ainakaan heitellä mitään älytöntä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyvänen aika;24903794:
Voi hyvänen aika mitä porukkaa. Mun ihana rakas mies heittelee samanlaisia kommentteja, mutta ne ei hetkauta mua suuntaan eikä toiseen. Ehkä meillä on muutenkin vähän ronski huumonrintaju.
Niin, toiset parit tosiaan kunnioittavat toisiaan sen verran, että eivät lauo kaikkia ajatuksiaan ääneen. Onko siinä sinusta jotain outoa?

Itse en keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi sano miehelleni ääneen, että "Aiaiai mikä kolli tuolla telkussa. Tolta kun saisi paksua munaa, niin olisin ikionnellinen."
 
"vieras"
Tuskin mitään noista, vaan tilaisin ajan lääkäriin tutkimuksia varten, kun tuo olisi niin normaalista poikkeavaa käytöstä, mikä meinaisi, että kaikki ei ole nyt täysin kunnossa.
 
"Kaktus"
Miettisin, jotta saisiko siitä jonkun kivan fantasialeikin aikaan/alkuun.
:)
Hyvä Mummis! Anna palaa!

Siis miten ihmeessä naiset on niin tiukkiksia noin niin kuin keskimäärin?
Antaa ukon pajattaa paneskeltavista ruusuista. Selväähän on, että miehet haluaa naida muitakin naisia kuin sitä ns. virallista. Ei siinä ole mitään pahaa. Se on taas toinen juttu, tehdäkö vaiko eikö.

Jos mies mulle ihastelee toisia naisia, niin mua se ei haittaa yhtään. Päin vastoin. Arvostan mieheni viriiliyttä ja alan kentis fantasioida, kuten Mummeli.
 
....
Eikös se kuitenkin osoita aika lujaa luottamusta ja henkistä läheisyyttä mieheltäsi sua kohtaan, kun "uskaltaa" sanoa tuollaisen kommentin sun läsnäollessasi. Ts. hän voi olla seurassasi oma itsensä. Minusta sen pitää noin päin mennäkin, että vaimon kanssa ollaan sellaisia kuin ollaan, ettei tarvitse esittää mitään ja kavereille ollaan sitten vähän enemmän "korrekteja".
Minusta taas mies voi kaveriporukassa leikkiä sikaa niin paljon kuin haluua, mutta kotona minun kanssa hänen pitäisi pitää jonkinlaista tasoa.

Ois ihan eri asia jos hän ois sanonut että "ompas siinä kaunis nainen/yö tuon kanssa vois olla mielenkiintoinen" tai jotain vastaavaa. Mutta minusta tuollaiset hiuksista repimiiset ja pumppaamiset ym. voi pysyä omissa fantasioissaan tai sitten juuri siellä muiden yhtä sikamaisten kavereiden keskuudessa.
 
"vieras"
Mä en tykkäis yhtään kuunnella tommosia kommentteja. Jostain syystä yhdistän moiset jutut kouluttamattomuuteen, enkä osaa kuvitella niitä oman mieheni suusta kuulevani. Erikoinen ja samalla suora huumori meilläkin toimii mutta ton tyyppinen on kyllä ehdoton yök. Enkä usko että miehenikään tykkäis jos saman tyylistä jostain telkkarin miehestä heittäisin. Mautonta.
 
"vieras"
Musta on ihan eri asia kommentoida jonkun hyvää ulkonäköä ku sanoa haluavansa panna jotain toista. Mitäs sitten jos tämä olis vaikka tapahtunut irl, jossain baarissa vaikka? Kyllä mä loukkaantuisin vaikka olisikin vain vitsillä heitetty. Ihan sama, että ajatteleeko näin, mutta ei sitä pidä ääneen sanoa.
 
Aika hyvin ihmiset ilmeisesti sitten kumppaninsa valitsevat. Ronskipuheisilla on samanmoinen parinaan ja kainommilla myös. Mikäs sen parempi? Ei tarvitse pitää huolta kuin siitä, että omassa parisuhteessa mennään sen mukaan, että siinä on hyvä olla, antaa toisten olla sellaisia kuin ovat.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
JONSERED Karhunkantaja
Minusta taas mies voi kaveriporukassa leikkiä sikaa niin paljon kuin haluua, mutta kotona minun kanssa hänen pitäisi pitää jonkinlaista tasoa.

Ois ihan eri asia jos hän ois sanonut että "ompas siinä kaunis nainen/yö tuon kanssa vois olla mielenkiintoinen" tai jotain vastaavaa. Mutta minusta tuollaiset hiuksista repimiiset ja pumppaamiset ym. voi pysyä omissa fantasioissaan tai sitten juuri siellä muiden yhtä sikamaisten kavereiden keskuudessa.
Eli sokerikuorrutettuna asia on ok, mutta raa'an rehellisesti muotoiltuna ei?

Sinähän miehesi kanssa olet ja elät ja tiedät, millainen sika hän on tai ei ole. Miksi ihmeessä omassa kodissaan pitäisi kaunistella ilmeisesti vitsiksi tarkoitettua huomautusta?

Toinen juttu on, jos alamittaisia parveilee ympärillä. Silloin sisäinen sordiino toimii eri tavalla.
 
vieras vieraampi vierain
olisin käskeny varoa ettei "ruusun" tekoletti jää käteen ja pyyhkiä pöydän homman jälkeen.... ja käskeny lähtee huolehtimaan omasta emännästään kun siinäkin on sille ohan tarpeeksi ja unohtaa mokomat hömpötykset=)
 
"aapee"
Eikös se kuitenkin osoita aika lujaa luottamusta ja henkistä läheisyyttä mieheltäsi sua kohtaan, kun "uskaltaa" sanoa tuollaisen kommentin sun läsnäollessasi. Ts. hän voi olla seurassasi oma itsensä. Minusta sen pitää noin päin mennäkin, että vaimon kanssa ollaan sellaisia kuin ollaan, ettei tarvitse esittää mitään ja kavereille ollaan sitten vähän enemmän "korrekteja".
:D Ei voi olla totta, nyt alkoi naurattamaan, oma ukkokultako se tänne palstalle on eksynyt? :D :D

Mies nimittäin on aina selitellyt törkypuheitaan, sillä että hän voi olla seurassani "oma itsensä" huonon huumorinsa kanssa. Mutta onko se oikein, että hänen olemisensa "oma itsensä" loukkaa minua naisena? Eli onko oikein, että vaikka minä en voi sietää sovinistisia (tai rasistisia, jne.) vitsejä, niin mies vain jatkaa niitä, kun on kerran "oma itsensä" mun kanssa?

Ja edelleen, kyse ei ole minun osalta mustasukkaisuudesta, eikä mieskään suuttumista hänen puheistaan sinä pidä.
 
Tehimiini harmaana
No jos kerran kyseessä oli joku truma nainen telkkarissa(?) niin mä ehkä vaan repeisin ihan totaalisesti. :D Mutta jos taas nainen josta noin sanottiin, ois kaunis, niin saattaisin ehkä olla hieman mustasukkainen sekunnin verran, ja sen jälkeen ottaisin mieheltä luulot pois tarjoamalla niin kiihkeää seksiä ettei varmasti mieti muita kuin mua seuraavat kaks viikkoa. :D

Meillä kyllä saa kehua muiden naisten ulkonäköä, ja joskus mä kehun miestenkin. Yleensä se oon kuitenkin minä joka kommentoi miehelle esim. "näitkö kuinka hyvä pylly tolla naisella oli" tai muuta vastaavaa. Muutamasta mustasta naisesta oon sanonut jotain tyyliin tuon kun sais sänkyyn jne. ja mun mieskin kyllä kehuu tuntemattomia naisia kadulla. Kaverit ja tutut on kuitenkin rajattu moisen kommentoinnin ulkopuolelle, sellaisesta varmasti molemmat tulisivat mustasukkaisiksi.
 
"vieras"
Mua vaan ihmetyttää, että kuinka etova juntti se mies oikein on? Eihän kukaan järjellinen olento edes puhu noin. Vai olenko mä vaan viihtynyt jotenkin keskivertoa huomattavasti sivistyneemmässä seurassa, ihmisten kanssa jotka eivät koko ajan sönkötä mitä sylki suuhun tuo ja röhötä päälle?
 
....
Eli sokerikuorrutettuna asia on ok, mutta raa'an rehellisesti muotoiltuna ei?

Sinähän miehesi kanssa olet ja elät ja tiedät, millainen sika hän on tai ei ole. Miksi ihmeessä omassa kodissaan pitäisi kaunistella ilmeisesti vitsiksi tarkoitettua huomautusta?
No juuri niin, sokerikuorrutettuna. Herranen aika, en kai minäkään kerro miten haluaisin että Johnny Depp antaisi maistaa paksua munaa ja ottaisi sit minut auton konepellillä ensi eestä ja sitte takaa jne.

Ehkä olen outo, mutta minusta tuo ei vain ole soveliasta enkä näe yhtäkään hyvää syytä tuohon käytökseen. Ehkä jos varta vasten haluaisin ärsyttää miestä, mutta muuten.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";24903863]Mä en tykkäis yhtään kuunnella tommosia kommentteja. Jostain syystä yhdistän moiset jutut kouluttamattomuuteen, enkä osaa kuvitella niitä oman mieheni suusta kuulevani. Erikoinen ja samalla suora huumori meilläkin toimii mutta ton tyyppinen on kyllä ehdoton yök. Enkä usko että miehenikään tykkäis jos saman tyylistä jostain telkkarin miehestä heittäisin. Mautonta.[/QUOTE]

Uskoisitko minua, jos kertoisin, että kyseessä on akateemisesti koulutettu johtotason tehtävissä oleva mies?
 

Yhteistyössä