Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29868708:Lasten kengistä? Ei niitä kenkiä siellä penkillä pidetä vaikkei siitä erikseen kieltotarraa olekaan Jos niillä kengillä on pakko jossain korkeammalla pomppia niin vanhempien sänky on siihen sopiva paikka.
Mun mielestä hyviä tapoja (ja siis tapakasvatusta lapsillekin) on myös noudattaa sääntöjä.Harvemmin tulee bussilla päristeltyä. Olen mennyt tsufekupponen kädessä, eikä kuski ole koskaan sanonut mitään, mutta koitappa maksaa viiskybäsellä lippus,
se ei onnannu ollenkaan.
Mä en tajua miten jotkut jaksaa pingottaa kaikesta.:O
Tuon lasten-jalat-penkillä paheksumisen ymmärrän, koska se on osa tapakasvatusta. Niin ei vaan tehdä!
Mun mielestä hyviä tapoja (ja siis tapakasvatusta lapsillekin) on myös noudattaa sääntöjä.
Mutta ei siinä mitään jos kokee tarpeelliseksi aikuisena vedättää sääntöjä, mutta tuo lehdelle soittaminen kiinnijäämisen jälkeen on kyllä niin nolo juttu... :stick:
Aika vitun outo logiikka. Pidät kohteliaana kusettaa kuskia joka joutuu ehkä puunaamaan/puunauttamaan penkkejä kun sä kaatelet kahvit ja majoneesit niille?Mäkin pidän "kohteliaana" kuskia kohtaan pitää juomani ja ruokani piilossa ennen penkille istumista, jos nyt bussissa tarvitsee syödä tai juoda. Ihan siksi, että tiedän sen olevan kiellettyä ja oletan myös että kuskia ei lähtökohtaisesti niin mun juomiset kiinnosta, mutta en halua kuskin joutuvan ikävään välikäteen asiassa.
Sä et sitten kans yhtään ajattele meidän pillunkantotelineiden tarpeita.Aika vitun outo logiikka. Pidät kohteliaana kusettaa kuskia joka joutuu ehkä puunaamaan/puunauttamaan penkkejä kun sä kaatelet kahvit ja majoneesit niille?
Suoraselkäisyys? Osalle näyttää olevan kaikki mulle ja vaan mulle heti nyt-ajatusmaailma se elämän ainut tapa.Olisko joku tukiryhmä, missä vois päästää eroon tosta tavasta?
Mitäs sä ipana vingut? Kaada sitten tussuusi sitä kahvia, ei ole välttämätön häiritä muita sikailullaan.Sä et sitten kans yhtään ajattele meidän pillunkantotelineiden tarpeita.
Pillumme kaipaavat penkkien kahveja ja majoneeseja.
Se ei tunnu samalta ja haluankin häiritä muita.Mitäs sä ipana vingut? Kaada sitten tussuusi sitä kahvia, ei ole välttämätön häiritä muita sikailullaan.
Pidän itseäni suoraselkäisenä, vaikka olishan tuossa kohtaa ryhtiliike joidenkin mielestä paikallaan.Suoraselkäisyys? Osalle näyttää olevan kaikki mulle ja vaan mulle heti nyt-ajatusmaailma se elämän ainut tapa.
On. Muuta Turkuun, täällä ei tee edes mieli käyttää bussia niin tulee käveltyä sen kahvin kanssa kaikkialleOlisko joku tukiryhmä, missä vois päästää eroon tosta tavasta?
"Jo viisi päivää takana kahvittomia bussireissuja"
*jupinaa*On. Muuta Turkuun, täällä ei tee edes mieli käyttää bussia niin tulee käveltyä sen kahvin kanssa kaikkialle