ap
Tätä on jatkunut nyt vasta 2kk eli hetken aikaa, ei mies ole tällaista vastaavaa ikinä ennen tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mies on tottunut, että voi manipuloida sua ja sä taivut siihen. Siksi tuntuu pitävän sua nyt ihan kynnysmattona. Valitettavasti sun kertomastasi päätellen uskon minäkin, että mies pettää sinua, ainakaan hänellä ei ole puhtaita jauhoja pussissaan. Etkä välttämättä saa koskaan selville totuutta, et ainakaan jos hän on taitava manipuloija (voi manipuloida muutkin tukemaan tarinoitaan jos tulee tarve).Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja kaikenlisäksi vielä kun juttelimme eilen (jos sitä nyt jutteluksi saattoi kutsua), mies sanoi että MINUN täytyy muuttua 190%, että hän suostuu yrittämäämään vielä kanssani, siis että saisimme asiat korjattua.
Tämä tarkoittaisi sitä, etten saisi olla yhtään kiinnostunut hänen tekemisistään eli käytännössä siis eläisimme molemmat omaa elämäämme, mutta olisimme yhdessä. Tällainen seurustelumuoto ei vain sovi minulle.. Mies siis haluaa, että lakkaan kyttäämisen koska häneen voi luottaa ja hän ei ole antanut epäilyille mitään aihetta.
Se kyllä osaa puhua mut aina pyörryksiin, siksikään meidän keskusteluista ei tahdo tulla mitään koska mies osaa manipuloida mua ja ite olen herkkä ja heikko.
Eroaminen ei ole koskaan helppoa, eikä etenkään jos on pieni lapsi. Punnitse kuitenkin tarkkaan haluatko todella tuollaista elämää? Vai onko kyse nyt lyhyestä ajanjaksosta, jolloin mies on muuttunut ja alkanut käyttäytyä noin? Jos miehesi käyttäytyy noin ihan normaalistikin ja on tuollainen, niin tuskin se ainakaan paremmaksi menee.
Se mitä sun mun mielestä tarvisi tehdä ihan joka tapauksessa on että lopettaisit tuon kynnysmattoelämän. Sinä olet arvokas eikä sinua voi tuolla tavalla kohdella! Jos ei mies sitä tajua niin potku perseeseen, ansaitset parempaa. Ja lapsesi myös, mieti millaisen mallin parisuhteesta hän saa!!!
Oli työttömänä 10kk, nyt on päässyt töihin. Sitä ennen kökki AINA kotona, mutta sitten keksikin alkaa etsiä uusia kavereita ja nyt näistä kavereista tai "kavereista" on alkanut tulla minua tärkeämpiä.
Kynnysmatto mä olen joo ja olen yrittänyt päästä siitä irti, mutta olen nyt jotenkin niin alistunut. Olen muuttunut kovasti ja muutkin ovat sen huomanneet. Enkä ole millään tavalla onnellinen.
Tuntuu vain etten selviä MILLÄÄN tästä yskin, pelkään että masennun ja romahdan ja mitä silloin lapselle käy
Minulla on oikeasti todella heikko luonne. Olen taipuvainen masennukseen ja marttyyriyyteen.