Mitä hemmettiä mä nyt teen?? Mitä itse tekisit?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Tsemppiä ap
En mä tarkoita, että se on selvä todiste, mutta laittoi epäilemään kaiken muun lisäksi.
Mies oli juuri nimittäin siksi illaksi kutsunut meille jonkun naisen.
Ja mihin mies ja lapsi tarvitsee kolmea pyyhettä?
No kyllähän sä ap tiiät että täällä palstalla rehottaa näitä tyhjänhuutelijoita. Älä niistä kiehu. On täällä paljon niitäkin, jotka uskoo sua, vaikka periaatteessahan kukaan ei voi tietää, puhutko totta vai et. Eihän kenenkään teksteistä sitä 100 % varmaksi tiedä. Mutta mä ainaki uskon sua ja sanon, minkä sanoin aikaisemminkin: mies pihalle asap. Pääset sitten taas ihmisarvoiseen elämään kiinni.

vieras
sanot sille ukolle, että selvä, otetaan ero, pidä lapset. sit pistät puhelimes kiinni, ja lähdet viikoksi-pariksi kaveris luokse asumaan ja selvittelemään päätäsi. voi olla että alkaa mieli muuttua kun tajuaa, ettei se pimujen perässä ravaaminen oikeen onnistu tenavan kanssa, eikä se arjen pyörittäminen niin helppoa olekaan.
kuulostaa niin tutulle toi ap:n tarina, melkein kuin omani. mä olin mieheni kynnysmatto vailla mitään kunnioitusta, mua uhkailtiin myös erolla jne. kunnes tajusin antaa vähän takasinkin.

Tätönen
Juurikin tällaisia kyttääjiä varten puhelimessa on käyttölukitus.. Yritäpä päästä puheluhistoriaan käsiksi kun et pääse edes valikkoon ilman lukituskoodia.

Itse heittäisin pihalle, saisin itse ainakin mielenrauhan. Ja ehkä pistäis miehenkin miettimään kenen kanssa haluaa elää.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sanot sille ukolle, että selvä, otetaan ero, pidä lapset. sit pistät puhelimes kiinni, ja lähdet viikoksi-pariksi kaveris luokse asumaan ja selvittelemään päätäsi. voi olla että alkaa mieli muuttua kun tajuaa, ettei se pimujen perässä ravaaminen oikeen onnistu tenavan kanssa, eikä se arjen pyörittäminen niin helppoa olekaan.
kuulostaa niin tutulle toi ap:n tarina, melkein kuin omani. mä olin mieheni kynnysmatto vailla mitään kunnioitusta, mua uhkailtiin myös erolla jne. kunnes tajusin antaa vähän takasinkin.
Miten annoit takaisin?

minä
Ero tuntuu varmasti vaikealle vaihtoehdolle, etkä jostain syystä halua tehdä sitä. Haluat uskoa että miehesi vielä kertoo sinulle totuuden ja katuu tekemisiään ja muuttuu. Fakta näissä tapauksissa on se että totuuden hän saattaa kertoa, mitä luultavimmin vielä joskus kertookin. Katua hän saattaa, varsinkin jos jätät hänet, mutta heti naps kun olet hälle antanut anteeksi ja kaikki on taas hyvin niin huomaat löytäväsi itsesi samasta tilanteesta. Ihmiset on sellasia kun on, moraali on mikä on, ja samat kiusaukset pyörii aina ympärillä.

Sinulla on vaihtoehtoja mitä voit tehdä:
1) Hyväksyä sen että miehesi pettää sinua ja häneen ei voi luottaa ja jatkaa yhdessä elämistä tiedostaen nämä faktat.
2) Hankkia ero äijästä ja toivoa lapsen kannalta parasta.
3) ykkesen ja kakkosen risteytys ;) eli annat hänen tappaa tunteesi pikkuhiljaa näillä tempuillaan, otat hälläväliä asenteen ja alat kypsyttelemään eroa päässäsi. Kyllä ne tunteet siitä vuoristoradan kautta häviävät jopa yllättävän nopeasti.

Toki voitte mennä parisuhdeterapiaan ja kokeilla, joskus ne voivat auttaa.

Voimia!

Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joku oli kerran ainakin käyttäny mun suihkusaippuaa ja pyyhkeitä roikkui käytettynä kolme ja sänky oli myllätty. Tosin selitys aina sille sängyn mylläämiselle on se, että ovat lapsen kanssa leikkineet siinä..

:eek: No tuo on jo liian paksua!!! :eek: Kait sä itsekkin tajuat, mitä sängyssä on puuhattu? Ja miksi "ystävän" on pitänyt teidän suihkua käyttää? Ei kait kukaan ole niin idiootti, että uskoo minkään selityksen menevän läpi noissa asioissa? Pitääkö sun miehes sua ihan idioottina? :eek:

Rouva
Kuule ap, yks juttu, jonka just eilen kirjoitin vähän vastaavasssa tilanteessa olevalle:
Höpöhöpö. Ei se sun mies oikeasti halua sitä lasta itsellensä. Se käyttää sitä painostukseen ja manipulointiin sitoakseen sun itseensä.
Se haluaa mennä ja tulla ihan mielensä mukaan, kännätä ja tapailla naisia - meinaatko, että tuollaisten halujen kanssa sopii yhteen toive alkaa pikkulapsen yh-isiksi? Niin suuri toive, että siitä jaksaisi oikeudessa asti riidellä? Tuskinpa vain.
Hyvä pointti!

Rouvas
Alkuperäinen kirjoittaja m :
Joku oli kerran ainakin käyttäny mun suihkusaippuaa ja pyyhkeitä roikkui käytettynä kolme ja sänky oli myllätty. Tosin selitys aina sille sängyn mylläämiselle on se, että ovat lapsen kanssa leikkineet siinä..
Tähän asti uskoin ketjua, mutta provo tämä taitaa olla, sillä tämä on jo melko paksua. Oletko ap ehkä sama (provoilija), jokka kirjoittaa "kyynel87" -nikillä tuosta yllätysraskaudesta? Kirjoitustyyli on nimittäin ihan samanlainen...
Kieltämättä mullakin kävi tämä mielessä, kuin luin tuon kohdan. Ikä täsmää, eikö ap kertonut olevansa 23-vuotias? Hmmm....

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rouvas:
Alkuperäinen kirjoittaja m :
Tähän asti uskoin ketjua, mutta provo tämä taitaa olla, sillä tämä on jo melko paksua. Oletko ap ehkä sama (provoilija), jokka kirjoittaa "kyynel87" -nikillä tuosta yllätysraskaudesta? Kirjoitustyyli on nimittäin ihan samanlainen...
Kieltämättä mullakin kävi tämä mielessä, kuin luin tuon kohdan. Ikä täsmää, eikö ap kertonut olevansa 23-vuotias? Hmmm....
No tähän vaan sanon, että en ole kirjoitellut MILLÄÄN niminerkillä täällä ikinä. Enkä ole sellainen ihminen, joka keksisi näitä juttuja ihan vain huvikseen.

Kohdallani tarina on tämä, valitettavasti.

kkk
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta mitä jos laittaisit viestin sille naiselle miehesi puhelimesta ja kysyisit jotenkin että "voisin tulla kylään illalla ja viipyä pitempäänkin" tms. Ja odottaisit vastausta ja lukisit sen.

Toki sitten, jos mies ei petäkään, niin sittenhän kyllä teet ainakin itsestäsi vainoharhaisen ja epäluotettavan...

tiedoksi
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Alkuperäinen kirjoittaja jotain rajaa:
Mä en miettis enää tossa kohtaan mitä tekisin!!!! Kamat kasaan ja ovelle ukkoa odotteleen. Tai kamat kasaan ja häipyisin itse lasten kans.
Peesaan
Paitsi että jos muutetaan erilleen, niin LAINOPILLISESTI yhteishuoltajuudessa olevaa lasta ei saa viedä pois siitä kodista, missä hän asuu, ilman toisen vanhemman lupaa.
Että silleen.... eli jos haluaa erota ja pitää lapsen, niin kannattaa savustaa toinen ulos. Koska hänellä, joka jää lapsen kanssa lapsen kotiin, on aina paremmat mahdollisuudet saada lapsi lähihuoltajuuteen.

ap
Joo, juteltiin tänään miehen kanssa asiasta..

Hän ihan itse kysyi yhtäkkiä omasta aloitteestaan minulta, että epäilenkö oikeasti, että hän pettää.
Sanoin vain, että kyllä noi jutut aika epäilyttäviltä ja uskomattomilta kuullostaa. Sanoin vielä, että olen kysynyt muidenkin näkökantoja/mielipiteitä asiasta ja että jokaisen mielestä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Siihen mies vaan ihmeissään, että ihan oikeastiko kaikki ajattelee, että petän? Sanoin että joo, eli en ole hullu tai vainoharhainen enkä mitenkään ahdasmielinen.
No sitten mies yllättäen ilmoittaa, että "jos se kerran OIKEASTI on sulle noin iso ja vaikea asia, niin kyllä mä niiden kavereiden numerot voin puhelimesta poistaa". Kysyin sitten vain että ihanko oikeasti itse et olisi yhtään mustasukkainen jos hankkisin miespuolisia ystäviä netistä ja tekstailisin ja soittelisin heidän kanssaan keskellä yötä? Mies sanoi, että ei olisi, jos sanoisin, että he ovat vaan kavereita johon minä sitten että sittenhän voisi ihan luvalla pettää, kun toinen uskoo, että ovat vain kavereita? Johon mies sitten sanoi, että se on sitten sen pettäjän hölmöyttä jos pettää, koska siihenhän sitten loppuisi parisuhde.

Aika mykäksi veti tämä, mitäs te ootte mieltä?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta mitä jos laittaisit viestin sille naiselle miehesi puhelimesta ja kysyisit jotenkin että "voisin tulla kylään illalla ja viipyä pitempäänkin" tms. Ja odottaisit vastausta ja lukisit sen.

Toki sitten, jos mies ei petäkään, niin sittenhän kyllä teet ainakin itsestäsi vainoharhaisen ja epäluotettavan...
Joo tätä en kyllä tee, koska niinkuin sanoit, jos mies ei petäkään, niin olisi kyllä todella noloa ja silloin olisin kyttääjä ja vainoharhainen.

Sangria

Hän ihan itse kysyi yhtäkkiä omasta aloitteestaan minulta, että epäilenkö oikeasti, että hän pettää.
Sanoin vain, että kyllä noi jutut aika epäilyttäviltä ja uskomattomilta kuullostaa. Sanoin vielä, että olen kysynyt muidenkin näkökantoja/mielipiteitä asiasta ja että jokaisen mielestä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Siihen mies vaan ihmeissään, että ihan oikeastiko kaikki ajattelee, että petän? Sanoin että joo, eli en ole hullu tai vainoharhainen enkä mitenkään ahdasmielinen.
No sitten mies yllättäen ilmoittaa, että "jos se kerran OIKEASTI on sulle noin iso ja vaikea asia, niin kyllä mä niiden kavereiden numerot voin puhelimesta poistaa". Kysyin sitten vain että ihanko oikeasti itse et olisi yhtään mustasukkainen jos hankkisin miespuolisia ystäviä netistä ja tekstailisin ja soittelisin heidän kanssaan keskellä yötä? Mies sanoi, että ei olisi, jos sanoisin, että he ovat vaan kavereita johon minä sitten että sittenhän voisi ihan luvalla pettää, kun toinen uskoo, että ovat vain kavereita? Johon mies sitten sanoi, että se on sitten sen pettäjän hölmöyttä jos pettää, koska siihenhän sitten loppuisi parisuhde.

joko mies puhuu totta, tai sitten hän tajusi mikä on tärkeintä ja päätti lopettaa touhuamisen muiden kanssa ennen kuin jää lopullisesti kiinni.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:

joko mies puhuu totta, tai sitten hän tajusi mikä on tärkeintä ja päätti lopettaa touhuamisen muiden kanssa ennen kuin jää lopullisesti kiinni.
Niin. Tai sitten haluaa vain viedä minut vieläkin syvemmälle siihen juttuun, mutta en kyllä voi uskoa kenenkään olevan niin paha ellei ole todella jotenkin sairas, narsistinen tms.. mutta tiedä sitten.

Sen vain tiedän ettei mies ole oikeasti "paha" ja uhkaileekin asioista enemmän kuin toteuttaa, mutta viime aikoina on käyttäytyminen ollut kyllä suoraan sanoen todella törkeää. Tiedä sitten onko työttömyysaika todella alentanut miehen psyykettä niin paljon, että on kohtuus ja ajattelukyky täysin kadonnut.

Nyt haluaa tehdä perheen kanssa kaikkea yhdessä yms.

Lissu
Joko a) mies on vaan vähän naiivi ja sinisilmäinen, puhuu totta eikä tajunnut että touhut voisi tulkita toisinkin. Tuli nyt järkiinsä ja päätti keskittyä perheeseensä. Tai b) salasuhteen kanssa on tullut bänet ja mies päättänyt luikkia takaisin kotiin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Joko a) mies on vaan vähän naiivi ja sinisilmäinen, puhuu totta eikä tajunnut että touhut voisi tulkita toisinkin. Tuli nyt järkiinsä ja päätti keskittyä perheeseensä. Tai b) salasuhteen kanssa on tullut bänet ja mies päättänyt luikkia takaisin kotiin.
Joo, tota b-vaihtoehtoa kanssa mietin, tuli niin yhtäkkiä tämä, että voikin poistaa sen numeron..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
jospa nyt mies lopettaisi nuo jutut ja te voisitte jättää tuon taakse. toivottavasti asiat selviää parhain päin!
Niin, toivottavasti.

En oikein vain tiedä miten suhtautua. Pitäisikö uskoa vaan hänen sanomaansa? Näissä jutuissa on aina se huono, että ei ole kuin se toisen sana mihin luottaa ja kun kehenkään ei voi täysin luottaa..

vieras
mä laittasin miehellä yhden ainoan vaihtoehdon, kutsua kaikki ne ystävät kylään ja tavata ne, samana päivänä. Niin ettei mies pystyis selän takana sopimaan mitään. soittais ja kutsuis niin että sä kuulet ja ei häviäis mihinkään pyuhelimen kans yksin ennen kun ne naiset olis rivissä teillä kotona.

ap
mä laittasin miehellä yhden ainoan vaihtoehdon, kutsua kaikki ne ystävät kylään ja tavata ne, samana päivänä. Niin ettei mies pystyis selän takana sopimaan mitään. soittais ja kutsuis niin että sä kuulet ja ei häviäis mihinkään pyuhelimen kans yksin ennen kun ne naiset olis rivissä teillä kotona.
Joo, mutta kuka suostuu tällaiseen?

Yhteistyössä