Mitä eläimiä palstalaiset muistuttavat?

Anatolia on ehkä joku suuri kissaeläinnaaras. Ehkä jostain syystä enemmän tiikeri kuin leijona.
Sellainen, joka osaa vaaran tai muun uhkaavan tilanteen tullessa paljastaa kyntensä ja puolustaa poikasiaan tai itseään tai omaa reviiriään. Joka ei anna kynsiensä tylsyä.. mutta osaa vetää ne myös sisään ja silittää pehmeällä tassulla.
Teräväkatseinen ja tarkkavainuinen, valpas ja osaa siirtyä paikasta toiseen ja ideasta toiseen nopeasti. Energinen , mutta myös sellainen, joka ymmärtää joutenolon päälle ; nauttii kuumudesta ja voi maata raukeana auringossa.

• Tykkää
Reactions: Data ja tytsi-89
tytsi on mun mielestä kanssa koira. En oikeasti tiedä mitään koirarotujen luonteesta, mutta tässä on mun mielikuva
www.blockheadskennel.com/images/Blockheads_Amiable_Adriana.jpg
Herttainen, suloinen koira, jolla on paaksu turkki.
Sellainen uskollinen ihmisen paras ystävä, joka on valmis kulkemaan ystävien vierellä tuulessa ja tuiskussa. Joka uskaltaa paljastaa hampaansa ja haukahtaa, jos läheisiä uhataan. Sellainen, joka haluaa pysyä rinnalla. Haluaa tulla rapsutetuksi ja huomioduksi, mutta osaa antaa huomiota. Luotettava koira, jolle voi jättää vahdittavaksi pentunsa. Leikkisä ja herkästi innostuva.. heittäytyy innolla uusiin haasteisiin... mutta nauttii myös vaan kiireettömästä olosta ja osaa antaa sille arvoa. Jos ottaisin koiran, ottaisin sellaisen, jonkalainen mielikuva minulla on tytsistä eläimenä.

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
tytsi on mun mielestä kanssa koira. En oikeasti tiedä mitään koirarotujen luonteesta, mutta tässä on mun mielikuva
www.blockheadskennel.com/images/Blockheads_Amiable_Adriana.jpg
Herttainen, suloinen koira, jolla on paaksu turkki.
Sellainen uskollinen ihmisen paras ystävä, joka on valmis kulkemaan ystävien vierellä tuulessa ja tuiskussa. Joka uskaltaa paljastaa hampaansa ja haukahtaa, jos läheisiä uhataan. Sellainen, joka haluaa pysyä rinnalla. Haluaa tulla rapsutetuksi ja huomioduksi, mutta osaa antaa huomiota. Luotettava koira, jolle voi jättää vahdittavaksi pentunsa. Leikkisä ja herkästi innostuva.. heittäytyy innolla uusiin haasteisiin... mutta nauttii myös vaan kiireettömästä olosta ja osaa antaa sille arvoa. Jos ottaisin koiran, ottaisin sellaisen, jonkalainen mielikuva minulla on tytsistä eläimenä.
Oho, sulla on lahja! :O Tunnistan itseni.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24493273:
Tulin siihen tulokseen, että olen itse joko tohvelieläin tai kameleontti, sen ryhävalaan lisäksi.
jaa minusta sinä olet lintu. En tosin oikein saa kiinni siitä, mikä lintu.
Ehkä rubiininaakka, sellaistakaan lintua ei kai oikeasti ole. Mutta sinä olet, musta, upea kaunis lintu, joka asuu tornissa, ja näkee sieltä paljon maailmaa... sellaisesta perspektiivistä, josta pienet hömötiaiset voivat vain uneksia. Lintu, jonka mustan höyhenpukunsa alla kantaa melankoliaa, ja joka lentää väliin yksin ja tarvitsee tilaa siipiensä alle. Lintu, jolle lentämisen reittejä, ei elämä ole aina helpoksi tehnyt. Siiveniskun ottaminenkin on tehnyt kipeää. Mutta kun se sitten lentää ja uskaltatuu siivilleen, leviää sen siivistä samettia. Jos siivistä tulisi sanoja ne sivelisivät ja sivaltaisivat sielua. Rubiininaakalla on yksi eläinlajien tarkimpia silmiä, se näkee asioita, joita toiset eivät näe. Sen katse on terävä ja sydän sen mustan höyhenpeitteen alla on lämmin. Lintu, joka lentää vielä korkealle.

Ultramariinin käsittelyyn tahdon minäkin....
Mun mielestä sä olisit riikinkukko. :rolleyes: Ylväästi liikkuva, arvonsa tunteva kaunistus, joka ihmisten ihailussa armollisesti levittää kauneutensa muiden nähtäville. Näennäisen hiljainen ja arvokas olento, joka ei oikeastaan tajuakaan omaa kauneuttaan, mutta on silti valmis jakaamaan kaiken omistamansa kauneuden muiden kanssa. Muutoin hiljainen, mutta oikeassa tilanteessa osaa päästää kovan ja kuuluvan äänen, jota varmasti totellaan. :D

Viimeksi muokattu:
Booty on myös lintu, joku värikäs upea näyttävä lintu, kenties paratiislintu ( jos unohdetaan se, että lintumaailmassa urokset ovat usein naaraita värikkämpiä) Booty-paradise on loistelias säkenöiviin väreihin puettu lintu, joka uudistaa höyhenpeitettään usein. Joka osallistuu soidinmenoihin ja tanssahtelee upeasti, keräten urosten ihailevia ja naaraitten kateellisia katseista. Soidinmenoissaan hypähtee akrobaatisiin korkeuksiin.. Vaikka kateelliset naaraat saattavat Booty-paradisen tuomitakin ja epäillä hänen emouttaan, on Booty-paradise mitä hellin ja rakastavin emo omille poikasilleen.. joita hän rohkaisee upeasti saamaan ilmaa omien siipiensä alle. Booty- paradise asuu osa-aikaisena muuttolintuna maassamme, mutta välillä hänet valtaa kaikokaipuu ja sydän kaipaa kotiin. Silloin hänkin kerää ilmaa siipiensä alle ja lentää kaukaisuuksiin.

Aamuäree olis niin kuin saukko mun mielestä. :rolleyes: Kauniin ja sulavan ulkomuodon takana piilee hauska nimi (lutra lutra), joka antaa ymmärtää, että sen kantajalla on hyvä huumorintaju. Saukolla on kaunis ilme, syvät silmät ja suurta herkkyyttä suun ympärillä. Se on ahkera puurtaja, joka kuitenkin nauttii lutraamisesta vedessä, vilkkaista pyörähtelyistä ja ah, niin mukavasta kellumisesta ja mahan rapsuttelusta. Saukko voi olla luonteeltaan hiukan terävä, mutta kesyyntyy helposti. Turkkinsa se on ommellut silkinsileäksi ja veden kestäväksi.

Viimeksi muokattu:
Mollimelooni on merihevonen. :heart: Trooppisten vesien kasvatti, jolle veden hiljaisuus tuo rauhan. Se kuuluu kalojen lajiin, mutta on ylpeästi ja rinta rottingilla täysin erilainen ja toisenlainen, se kulkee pää pystyssä toisin kuin kalat yleensä. Tämä naispuolinen merihevonen antaa miespuolisolleen suuren vastuun lastenhoidossa, kuten merihevoset yleensäkin, eikä usko traditionaalisiin hömpötyksiin. Tämä merihevonen on värikäs ja viehättävä, todellinen merien kaunotar. Harvoin nähty, mutta sitäkin suuremmin ihailtu. Hän ei paljon numeroa tee itsestään, mutta ei tarvitsekaan, hänet muistetaan kyllä. :heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä