Oho, sulla on lahja! :O Tunnistan itseni.tytsi on mun mielestä kanssa koira. En oikeasti tiedä mitään koirarotujen luonteesta, mutta tässä on mun mielikuva
www.blockheadskennel.com/images/Blockheads_Amiable_Adriana.jpg
Herttainen, suloinen koira, jolla on paaksu turkki.
Sellainen uskollinen ihmisen paras ystävä, joka on valmis kulkemaan ystävien vierellä tuulessa ja tuiskussa. Joka uskaltaa paljastaa hampaansa ja haukahtaa, jos läheisiä uhataan. Sellainen, joka haluaa pysyä rinnalla. Haluaa tulla rapsutetuksi ja huomioduksi, mutta osaa antaa huomiota. Luotettava koira, jolle voi jättää vahdittavaksi pentunsa. Leikkisä ja herkästi innostuva.. heittäytyy innolla uusiin haasteisiin... mutta nauttii myös vaan kiireettömästä olosta ja osaa antaa sille arvoa. Jos ottaisin koiran, ottaisin sellaisen, jonkalainen mielikuva minulla on tytsistä eläimenä.
jaa minusta sinä olet lintu. En tosin oikein saa kiinni siitä, mikä lintu.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24493273:Tulin siihen tulokseen, että olen itse joko tohvelieläin tai kameleontti, sen ryhävalaan lisäksi.
Minä en osaa laittaa kuvia, mutta laittakaa laiskiaisen kuva, sellainen missä se elukka melkein ottaa askeleen, se olen minä =)
Pidän kovasti kuvasta.Mummeliisa, asenteensa ansiosta:
Leikkele vähän reunoja, eihän tuolla taustalla tai kaulalla/korvilla niin väliä kun ilme on se mikä merkkaa.Aivan mahtava Laitoin avatariksi mut on aika pieni, ei saa selvää.. Kiitos kuvasta!
Mun mielestä sä olisit riikinkukko. Ylväästi liikkuva, arvonsa tunteva kaunistus, joka ihmisten ihailussa armollisesti levittää kauneutensa muiden nähtäville. Näennäisen hiljainen ja arvokas olento, joka ei oikeastaan tajuakaan omaa kauneuttaan, mutta on silti valmis jakaamaan kaiken omistamansa kauneuden muiden kanssa. Muutoin hiljainen, mutta oikeassa tilanteessa osaa päästää kovan ja kuuluvan äänen, jota varmasti totellaan.Ultramariinin käsittelyyn tahdon minäkin....
Eikös jokainen ole saanut kuvauksen joka on pyytänyt?Eikun tän ketjun nimi olis pitänyt olla; Mitä eläintä VIP-palstalaiset muistuttavat.:xmas:
On taas samat kaverit kun joka ikisessä 'palstalaisia' koskevassa ketjussa.
Ryhdy sinäkin VIP-palstalaiseksi: pyydä, niin sinulle annetaan.Eikun tän ketjun nimi olis pitänyt olla; Mitä eläintä VIP-palstalaiset muistuttavat.:xmas:
Perkele että tulin paska mieli.Eikun tän ketjun nimi olis pitänyt olla; Mitä eläintä VIP-palstalaiset muistuttavat.:xmas: