Mitä annatte omalle äidillenne/puolisonne äidille lahjaksi nyt äitienpäivänä?

  • Viestiketjun aloittaja pipari
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Äidille kylpytakin. Ja siihen loppuu äidin ja isän lahjominen, päätettiin siskon kanssa näin. Itse eivät koskaan edes toivota meille hyvää syntymäpäivää, joten miksi mekään heitä muistetaan.
 
narikka
äiti pyysi lahjakorttia vaatekauppaan ja sen se saa. ostetaan veljen kans puoliksi. teen kakun ku ei itte sitä pysty tekemään.

anopille vois viä säkillisen risuja, ei se muuta ansaitse...
 
Mä tykkäisin lahjakortista Marskin kenkään tai lahjakortti ravintolaan jossa Michelintähtiä :)
Halvemmista lahjoista kosteuttava naamio ja mutakylpy saunaan ;-D!
Lisäksi kivaa olisi saada shampanjaa ( nykyään saa alta 20 euron täyden ison pullon ) ja mansikoita <3
Vielä halvempaa olisi 15 euron lahjakortti johonkin espan huippukahvilaan.

Kivaa olisi myös kimppu valkovuokkoja, neekerinpusu banaanimaku, kahvi, mansikoita ja pieni aforismi kirjanen jota lukea samalla sydän täynnä rakkautta:D
 
hmm
mun äidille viedään sellainen mp3 soitin, minkä saa autossa tupakan sytyttimeen, ja siihen vielä muistikortti joka on täynnä chisua, yölintua, yötä, finlandersia yms :D Ja kukkia...

Miehen äidille, en tiedä kyllä edes vielä, kukkia ja jotain muuta.
 
Mutsille ostin sellaisen telineen missä roikkuu puutarhatyökalut.
Niiden lisäksi ostan jonkun kukan jonka voi sit istuttaa mökillä puutarhaan.

Nin ja anopin lahjan hoitaa mies siskonsa kanssa. Meidän lapset tekee kortit.
 
Varmaankin anopille ostetaan Finlaysonin muumipyyhe koska se oli meidän vajaa 3-vuotiaan toive ostaa mummille.
Mun äidillä on jo varmaan ne kaikki pyyhkeet mutta ei mukeja niin sille ostetaan Muumimuki. (Sekin oli tytön toive.) Lisäksi molemmat lapset on vielä piirtänyt kortit mummeille.
 
kesäkukkia
Äidilleni annan lapsien askarteleman kortin ja kesäkukan, jonka istutan ruukkuun. Anopille joka joskus tokaisi, että mieheni ei ole äitini eikä siten velvollinen ostamaan lahjoja minulle, saa mieheni hankkia jotain ja lapset ovat askarrelleet kortin. Ainiin. Anoppi myös on antanut meidän hänelle antamia lahjoja meille takaisin, koska ei tarvitse/käytä...
 
vieras
Omalle äidilleni istutan omenapuun yhdessä hänen ja lastenlasten kanssa. Lasteni mummoille ostan myös kukkia, anoppi ehkä saa myös istuttaa lasten kanssa jonkun pensaan, taimen, kyselen vielä mikä olisi mieleinen :)
 
vieras
Kummallakkin ostetaan sisarusten kesken lahjakortti,toiselle hierontaan&jalkahoitoon ja toiselle kasvohoitoon+ jää rahaa ostaa semmoisia tuotteita joilla kasvoja hoitaa,vaikea iho-ongelma anopilla...
 
Kun tietäisin. On pikkasen vielä arvonnassa nuo lahjat. Ajattelin et jos Anoppia hemmoteltas jollain vähän ylellisemmällä suihkusaippualla, tuoksuilla, kosteusvoiteilla ym.
Äitini taitaa saada kukan mutta se kukkakin on vielä pikkasen hakusessa.
 

Yhteistyössä