Mitä annatte omalle äidillenne/puolisonne äidille lahjaksi nyt äitienpäivänä?

  • Viestiketjun aloittaja pipari
  • Ensimmäinen viesti
Mihla
Tein itse sekä äidilleni, anopilleni että molemmille mummoilleni hopeakorut, jokaiselle erilaisen. Äidille ja anopille kaulakorut (saman "sarjan" rannekorut ovat saaneet jo jouluna) ja mummoille rannekorut.

Lapset ovat askarrelleet kortit ja saavat vielä käydä miehen kanssa sunnuntaina kukkakaupan kautta ostamassa kesäkukkia/perennoja lahjan kylkeen. Olen itse aamuvuorossa, joten iltapäivä/ilta on sitten varattu oman perheen kesken ololle, kun ovat juosseet sukulaisissa aamupäivän ja mä olen ollut töissä.
 
vieras
En tykkää antaa turhaa krääsää, joten luultavasti kukkia taas. Omalle äidille ulkokukkia ruukkuun tai perennan, tiedän ainakin että tykkää niistä ja niistä on iloa koko kesäksi ellei moneksikin eteenpäin. Anoppikin tykkää eniten kukkasista, että eiköhän niillä mennä.
 
Anopille lähetettiin postitse grafiikanvedos kuopuksestamme pariviikkoisena (viime kesän kuvasta tehty) ja keskimmäisen tekemä grafiikanvedos, jonka teki avustuksellani (pehmeäpohjapainannalla kädenjälki, piirretty ihminen ja aaltoviivoja samassa kuvassa). Lisäksi kortti. =)

Oan äitini lahjaa en ole vielä päättänyt. Yksi kiva grafiikanvedos olisi kyllä tehtynä (kuvassa meidän isommat tytöt heidän mökkilaiturillaan), mutta en tiedä raaskinko tätä hänelle antaa.. :snotty:
 

Yhteistyössä