Mitä annatte omalle äidillenne/puolisonne äidille lahjaksi nyt äitienpäivänä?

  • Viestiketjun aloittaja pipari
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Anopille saa mies ite hommata mitä hommaa, tuskin hommaa.. kukan voisin ostaa. Äidilleni meinasin muumimukia, ehkä se mamma ja ruusut, vai mikä se olikaan se uus. Mummollekaan en muuta keksiny ku kukkia.
 
awe
Oma äiti kuollut
Anopille en aio hankkia mitään. Jos isompi lapsista tekee kortin niin voi sen viedä. Ja mies ei varmasti hanki äidilleen mitään. Eikä kukaan muista minuakaan. Taitaa olla siis tavallinen päivä.
 
Ermes
Tein paksusta rautalangasta ison ympyrän ja ohuella rautalangalla vetelin siksakkia sisäpuolelle. Lankaan pujottelin pieniä helmiä ja sellasia.. no koristeita. Tarkotus siis ripustaa esim. ikkunan eteen. Mökille luulis sopivan hyvin, kun mamma on sellanen... sellanen ihana <3 :D
 
T-paidat kummallekkin jossa lukee Mummi<3 :)

Niin ja tietty muksujen tekemät kortit.. anoppi saiki lahjansa jo viime viikolla kun oli täälä päin käymässä leikkauksen vuoksi..:)

Kukkia ollaan yleensä annettu.. esim. ruukku ruusun jonka kumpainenki mamma on pihallensa sitten istuttanu.. tänä vuonna silimät osu nuihin t-paitoihin ja siitä se ajtus sitten lähti;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Meiltä lähti kangaskassit joihin painettiin lasten käden/jalan jäljet. Mun äitille, anopille, isomummalle ja isomummolle.
Ai kauheeta! nyt mulla käyny moka! miten mää olen voinu unohtaa mun mummoni?!! Herrattu sentään.. se on sitten kipin kapin kylille meno vielä tännään:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ermes:
Tein paksusta rautalangasta ison ympyrän ja ohuella rautalangalla vetelin siksakkia sisäpuolelle. Lankaan pujottelin pieniä helmiä ja sellasia.. no koristeita. Tarkotus siis ripustaa esim. ikkunan eteen. Mökille luulis sopivan hyvin, kun mamma on sellanen... sellanen ihana <3 :D
:D
 
Äiti
Äidilleni Muumi-muki (itse tästä vihjaili...) ja lisäksi ostin world vision kaupasta tälläisen "Aids-testi odottavalle äidille"-lahjoitusjutun. Tyttö tekee varmaan kortin. Anopille ei mitään, eipähän hän nytkään ole puoleen vuoteen ollut lapsenlapsistaan kiinnostunut joten saa mun puolesta olla ihan omissa oloissaan.
 
guttu
Alkuperäinen kirjoittaja mammaH:
Kutsuin molemmat syömään lounaan ja teen täytekakun :heart:
Ihanaa.
Just inhottaa tää tavaroiden ihailu ja kaikkea p....aa siirtyy sitten paikasta toiseen. Antaa voi just jotain tälläistä, tai hartiahieronnan tms. Meillä ainakin valkovuokot metsästä kerättynä ja lasten tekemät kortit on se lahja joka on toivottu ja joka viedään.
Itse myös äitinä ja tulevana mummina joskus toivon että lapset tulis joskus käymään ja tekis itse kortin/piirustuksen tms. En roinaa jota sitten säilöä ullkolle...
 
tuikku
Alkuperäinen kirjoittaja Ermes:
Tein paksusta rautalangasta ison ympyrän ja ohuella rautalangalla vetelin siksakkia sisäpuolelle. Lankaan pujottelin pieniä helmiä ja sellasia.. no koristeita. Tarkotus siis ripustaa esim. ikkunan eteen. Mökille luulis sopivan hyvin, kun mamma on sellanen... sellanen ihana <3 :D
kuva, pliis
 
Ermes
Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ermes:
Tein paksusta rautalangasta ison ympyrän ja ohuella rautalangalla vetelin siksakkia sisäpuolelle. Lankaan pujottelin pieniä helmiä ja sellasia.. no koristeita. Tarkotus siis ripustaa esim. ikkunan eteen. Mökille luulis sopivan hyvin, kun mamma on sellanen... sellanen ihana <3 :D
kuva, pliis
Voi kun en ossaa laittaa :/

 
asd
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Pitäisikö minun muistaa anoppia äitienpäivänä :xmas:
Mä ainakin ostan lasten puolesta lahjan, jonka lapset saavat antaa mummollensa eli anopilleni. Mies on pitkiä päiviä töissä, eikä ehdi lahjaa hankkimaan. Toki hänenkin nimensä on kortissa! :) Eli kyllä, muistan anoppia äitienpäivänä.
 
MyyMuikkunen
Alkuperäinen kirjoittaja Lampaan vaatteissa:
Anna-lehden tilasin. Tylsää ehkä, mutta koskaan ennen en ole hänelle lehteä tilannut, joten =)
Minä myös tilasin Annan, eikä se musta ainakaan ole tylsä. Itse ainakin olisin ihan onnessaan! :)
 

Yhteistyössä