Ai että...Tervetuloa meille kertomaan kikkoja, jolla saa 2,5-vuotiaan hulivilin aisoihin. Vinkkejä otetaan vastaan- kasvatusoppaita ja nettisivustoja on luettu kaikki tarjolla oleva.Alkuperäinen kirjoittaja pärjää ne muutkin:vanhemmat jotka ei osaa kasvattaa
kyllä ne muutkin osaaa olla ilman.opeta kasvattamaan.vika on kasvatuksessa ei lapsessaAlkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Ai että...Tervetuloa meille kertomaan kikkoja, jolla saa 2,5-vuotiaan hulivilin aisoihin. Vinkkejä otetaan vastaan- kasvatusoppaita ja nettisivustoja on luettu kaikki tarjolla oleva.Alkuperäinen kirjoittaja pärjää ne muutkin:vanhemmat jotka ei osaa kasvattaa
Jokainen kasvattaa lapsensa tavallaan. Itse en vie 1-2 vuotiasta vilkkaan liikenteen sekaan kävelemään, jos toisella ei ole taitoa pitää kädestä kiinni ja kulkea ns nätisti. Mulla on kyllä aikaa kantaa lasta, laittaa hänet rattaisiin tai kävelyttää kädestä pitäen.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Mutta ei kai tollainen 1-2 vuotias paljon järkipuhetta kuuntele ?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mun mielestä valjaat ei kuulu lapselle. Lasta voi muutenkin opettaa liikkumaan asiallisesti ulkona. Mutta se on vaan mun mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaElohopea:saanen kysyä miksi?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:En mitään positiivista.
Huoh. Enhän mä ole sanonutkaan, että kenessäkään tai missään olisi vikaa! Mulla vaan on konstit loppu tuon hulivilin kanssa. Ja varmasti on joo kasvatuksessa syy- mä en nimittäin ole löytänyt konstia, jolla saan pojan tottelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja nii:kyllä ne muutkin osaaa olla ilman.opeta kasvattamaan.vika on kasvatuksessa ei lapsessaAlkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Ai että...Tervetuloa meille kertomaan kikkoja, jolla saa 2,5-vuotiaan hulivilin aisoihin. Vinkkejä otetaan vastaan- kasvatusoppaita ja nettisivustoja on luettu kaikki tarjolla oleva.Alkuperäinen kirjoittaja pärjää ne muutkin:vanhemmat jotka ei osaa kasvattaa
mä löysin ainoastaan tämän paikan josta saa lasten valjaita:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Että mistä sais meillekin sellaiset valjaat? Mä olen ollut jotenkin ajatuksena niitä vastaan, että ei ihmislapsille. KUNNES sain oman poikani, joka on ylivilkas, karkailee, rimpuilee ja liikkuminen tuollaisen tapauksen kanssa ON vaarallista.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mun mielestä valjaat ei kuulu lapselle. Lasta voi muutenkin opettaa liikkumaan asiallisesti ulkona. Mutta se on vaan mun mielipiteeni.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaElohopea:saanen kysyä miksi?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:En mitään positiivista.
juur näin =) niitä myydään melkein kaikissa suurimmissa tavarataloissa.meillä oli käytössä kun eivät meinaneet seisomalaudassa malttaa seistä,eivätpä päässet karkuun =)Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Että se lapsi on niin kauhea menijä että parempi pitää valjaissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:juur näin =) niitä myydään melkein kaikissa suurimmissa tavarataloissa.meillä oli käytössä kun eivät meinaneet seisomalaudassa malttaa seistä,eivätpä päässet karkuun =)Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Että se lapsi on niin kauhea menijä että parempi pitää valjaissa.
Sivukysymys- onko teidän lapsi rauhoittunut ajan myötä? Meillä nimittäin tuo 2,5-vuotiaan vauhti sen kuin kiihtyy... :|Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:juur näin =) niitä myydään melkein kaikissa suurimmissa tavarataloissa.meillä oli käytössä kun eivät meinaneet seisomalaudassa malttaa seistä,eivätpä päässet karkuun =)Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Että se lapsi on niin kauhea menijä että parempi pitää valjaissa.
Sama vika rahikaisella. Meidän poika oppi 7-kuisena konttaamaan, meni nopeampaa kuin moni lapsi juosten, kuin Singer konsanaan. Ja voin vannoa, että sen jälkeen ei ole vauhti hiljentynyt kuin uniajaksi. Mä voisin vaikka vannoa, että nuo tuomitsijat eivät ole vilkasta lasta koittaneet kasvattaa.Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Ennen kuin sain oman penskan ihmettelin, kun jotkut pitivät lapsiaan valjaissa. Katselin tämän näköisenä ja miehelle jupisin, että koiranako ne lastaan pitävät. Nyt 10 kk vanhan pojan (joka ei tosin vielä kävele, mutta konttaa kovaa vauhtia ja ehtii usein tekemään jotain "kiellettyä" ) äitinä olen aivan eri mieltä asiasta. Turvallisuuden kannalta ne ovat varmasti hyvät.