Mitä ajattelette jos nainen juo tälläisen alkoholimäärän?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Myymimamma:
Mä olen nyt 4 sivua seurannut tätä ketjua, enkä voi käsittää, et miten se ei mene muutamien (lue: suurimman osan) päähän. että jotkut kykenee juomaan enemmän kuin toiset. Olematta läskejä, alkoholisteja tai muuten vain ongelmaisia. :headwall:

Jos teille siveyden sipuleille riittää se 3 sidukkaa, hirmu hyvä teille halpa ja helppo känni. Mutta se ei tee naapurin Maijasta alkkista, jos joutuu juomaan sen 10 kaljaa ennenkuin on humalassa.
Mä vaan ihmettelen et miten helvetissä se on säälittävää, tai sairauden yksi muoto jos juo enemmän kuin te itse.
Itse asiass jo 3 siideriä on suht paljon.

Mutta joo: olet oikeassa, jotkut pystyvät juomaan tosi paljon. Se johtuu siitä, että on paljon harjoitusta taustalla. Toleranssi on kehittynyt. Sellaista se alkoholismi on.
 
Myymimamma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Myymimamma:
Mä olen nyt 4 sivua seurannut tätä ketjua, enkä voi käsittää, et miten se ei mene muutamien (lue: suurimman osan) päähän. että jotkut kykenee juomaan enemmän kuin toiset. Olematta läskejä, alkoholisteja tai muuten vain ongelmaisia. :headwall:

Jos teille siveyden sipuleille riittää se 3 sidukkaa, hirmu hyvä teille halpa ja helppo känni. Mutta se ei tee naapurin Maijasta alkkista, jos joutuu juomaan sen 10 kaljaa ennenkuin on humalassa.
Mä vaan ihmettelen et miten helvetissä se on säälittävää, tai sairauden yksi muoto jos juo enemmän kuin te itse.
Itse asiass jo 3 siideriä on suht paljon.

Mutta joo: olet oikeassa, jotkut pystyvät juomaan tosi paljon. Se johtuu siitä, että on paljon harjoitusta taustalla. Toleranssi on kehittynyt. Sellaista se alkoholismi on.
Kerrotko mulle et miten mun toleranssi kehittyi 2 vuoden aikana, kun en juonut tippaakaan alkoholia. (ollessani raskaana ja imettäessä. ) Silti sen jälkeen olen kyennyt juomaan melkeenpä aapeen kuvaileman määrän, olematta kaatokännissä tai alkoholisti.
Voi pyhä ******* taas...
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
alkoholiongelma? Miten joku pystyy juomaan tollasen määrän?
Miksi on alkoholiongelma? Sä et taida tietää mikä on oikeasti alkkis. He juovat paljon enemmän ja useammin kuin mä.
sanotaan sitten alkoholin suurkuluttaja, jos tämä vastaus miellyttää sinua enemmän. Ei kuulosta normaalin ihmisen juomisilta nuo... Jos tiedät,että on olemassa alkoholin suositusmäärät :D
suositusmäärät...kaikkeen on aina suositusmäärät: vihanneksia puoli kiloa päivässä, liikuntaa väh. puoli tuntia päivässä, kalaa x määrä viikossa jne. noudatatteko orjallisesti aina suosituksia? miksi alkoholin suositukset pitäisi sitten ottaa niin kirjaimellisesti??????? jos joku haluaa (minäkin välillä) juoda tuollaisen määrän niin so??? ei siihen kuole mut saa kivan humalan ;)
Ero on se,että alkoholi ei suurina määrinä ole terveellistä. Kasviksia ja kalaa kun saa syödä ihan niin paljon kun sielusietää. Ja ei siitä liikunnastakaan haittaa ole. Ja edelleen tässä kysyttiin mielipidettä, ja tuo on minun mielipide asiasta. Tuo 10 pulloa olutta ja 3kpl 0,5 siideriä tekee yhteensä n.14 alkoholiannosta joka on jo yli tuplamäärä suosituksiin nähden. :snotty:
 
Eka sana joka mieleen tulee on: juoppo =)

Ja joo, tiedän että juoppo on sellanen jova ryyppää päivittäin, mutta kaikki jotka vetää päänsä täyteen on mun köyhässä sanavarastossani juoppoja.

Ja joo, oon nipottava absolutisti. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Rehellisesti sanottuna lähinnä säälin.
Miksi? Ei tuo ole mikään ihan mahoton määrä, ellei sitä sitten kittaa ihan yhtäsoittoa, syömättä mitään välillä...
No eiköhän tuo ole aika lailla yhtäsoittoa kiskottu. Aphan puhui illasta, ei päivästä, ei yöstä.
Voi herran jumala sentään. Okei join yhteen asti yöllä. Parempi?
 

Yhteistyössä