Mitä ajattelette jos nainen juo tälläisen alkoholimäärän?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
ööö.... aika vähän. mut mikäs siin. en ajattele mitn
Vähän? Kultu, meillä kaikilla ei oo siun kestävyyttä :D

Puoletkin riittäis :saint:
Tottahan se tuoki. Tein varmaan uuden ennätyksen viikonloppuna mökillä. En ees korillista saanut tuhottuu. Mikä on ku ei maistunut :eek:
Jos sä oot raskaana :xmas:

Voip olla. Mut suunnittelin kohta suuntaavani terassille, ku saan frendiltä kyydin pois täältä duunista
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
ööö.... aika vähän. mut mikäs siin. en ajattele mitn
Vähän? Kultu, meillä kaikilla ei oo siun kestävyyttä :D

Puoletkin riittäis :saint:
Tottahan se tuoki. Tein varmaan uuden ennätyksen viikonloppuna mökillä. En ees korillista saanut tuhottuu. Mikä on ku ei maistunut :eek:
Jos sä oot raskaana :xmas:

Voip olla. Mut suunnittelin kohta suuntaavani terassille, ku saan frendiltä kyydin pois täältä duunista

Varsin hienoa! Mäkin voisin mennä jos joku nuo muksut ottais... Ihme lomaa tällänen kun ei voi edes iltapäivästä alottaa terassilla istuskelua
:snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
alkoholiongelma? Miten joku pystyy juomaan tollasen määrän?
Miksi on alkoholiongelma? Sä et taida tietää mikä on oikeasti alkkis. He juovat paljon enemmän ja useammin kuin mä.
Ite et taida tietää mikä on oikeasti alkkis... :D
Ei ei ei :headwall: Katoin viikonloppuna kaupassa kaljapulloa, olenko alkkis??? Se ei ole mikään alkkiksen merkki jos juo satunnaisesti ison määrän. Mutta jos seuraava aamu alkaa kaljalla, alkkiksen merkkejä on jo ilmassa.
Tässä tapauksessa voisi ennemminkin puhua "kaikkien testien" puolesta alkoholin suurkuluttajasta, joka ei välttämättä tämäkään pidä paikkaansa, kun emme tiedä kuin yhden satunnaisen juomisen, niin emme voi vetää mitään alkkis päätelmiä suuntaan tai toiseen. :kieh:
 
niina
Minäkin olen siis alkkis,kun perjantaina loman kunniaksi ostin itselleni 10tölkkiä sidukkaa ja ajatuksissa oli todellakin tuhota ne kaikki. Tosin kahdeksan niistä on edelleen jääkaapissa :'( .
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kuula:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
10 pulloa olutta ja 3 puolen litran siideriä. Nämä siis vapaailtana kotona istuen.
Aika hurja määrä naiselle! Mä olisin tuollaisesta määrästä jo vatsahuuhtelussa.
Mä en olisi edes teininä joutunut vatsahuuhteluun tuosta. Todella kännissä olisin kyllä ollut. Silloin sitä voi nopeammin eikä kuten nyt juo hitaammin.

Kaveri joutui vatsahuuhteluun juotuaan pirtua. Aivan eri asia kuin olut ja siideri.
 

Yhteistyössä