Mitä ajattelette jos nainen juo tälläisen alkoholimäärän?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
en juo usein,mutta jos lähden viihteelle ni kyllä se määrä on iso.
aloittelu juomana mulla on yleensä joko 4-5 0,5l siideriä tai 2 samanmoista sidua ja 4kpl 0,3 kaljaa.
sitten baarissa niitä meneekin..vois sanoa että 6 annosta. vähän riippuu.

Täällä ny tänään taas tuntuu olevan, hiukan liian tiukalla nutturulla varustettua porukkaa liikkeellä. :kieh:

En ajattelis mitään, ellei olis joka iltaista. Mitä tuskin aapeen tapauksessa on jos kerta pystyy myös lopettamaan yhden jälkeen, jos niin haluaa.
Itsekin helposti tollasen määrän juon ja olen kyllä hyvässä kännissäkin sitten. :whistle:

Meitä on vaan niin moneen junaan, toisille riittää se muutama ja toiset tarvii vähän enempi humaltuakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:
Täällä ny tänään taas tuntuu olevan, hiukan liian tiukalla nutturulla varustettua porukkaa liikkeellä. :kieh:
Tässä kysyttiin mielipidettä mitä ajattelisi. Kolmesta siideristä mä jo oksentelen ja sammun, joten mun mielestä tuossa on aivan liikaa ja vielä siihen päälle 10 kaljaa. Tiedän toki että ihmisiä on erilaisia ja ihmiset kestää alkoholia eri tavalla, mä huonosti kun olen pienikokoinenkin ja saatan mennä puolesta pullosta siideriä jo humalaan :D

kuula
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kuula:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
10 pulloa olutta ja 3 puolen litran siideriä. Nämä siis vapaailtana kotona istuen.
Aika hurja määrä naiselle! Mä olisin tuollaisesta määrästä jo vatsahuuhtelussa.
Mä en olisi edes teininä joutunut vatsahuuhteluun tuosta. Todella kännissä olisin kyllä ollut. Silloin sitä voi nopeammin eikä kuten nyt juo hitaammin.

Kaveri joutui vatsahuuhteluun juotuaan pirtua. Aivan eri asia kuin olut ja siideri.
Se on niin yksilöllistä, mä olen oikeasti viidestä siideristä jo pöydän alla. Testattu on. :p

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:
Tässä kysyttiin mielipidettä mitä ajattelisi. Kolmesta siideristä mä jo oksentelen ja sammun, joten mun mielestä tuossa on aivan liikaa ja vielä siihen päälle 10 kaljaa. Tiedän toki että ihmisiä on erilaisia ja ihmiset kestää alkoholia eri tavalla, mä huonosti kun olen pienikokoinenkin ja saatan mennä puolesta pullosta siideriä jo humalaan :D
No mielipiteensä kullakin. 3 pulloa riittää sulle, mut esim munhun se ei juuri vaikuta muutakuin pienen hiprakan verran. Ehkä mä sitten olen hiukan sieni, kun juodaan niin juodaan.
B)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Rehellisesti sanottuna lähinnä säälin.
Miksi? Ei tuo ole mikään ihan mahoton määrä, ellei sitä sitten kittaa ihan yhtäsoittoa, syömättä mitään välillä...
No eiköhän tuo ole aika lailla yhtäsoittoa kiskottu. Aphan puhui illasta, ei päivästä, ei yöstä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
en juo usein,mutta jos lähden viihteelle ni kyllä se määrä on iso.
aloittelu juomana mulla on yleensä joko 4-5 0,5l siideriä tai 2 samanmoista sidua ja 4kpl 0,3 kaljaa.
sitten baarissa niitä meneekin..vois sanoa että 6 annosta. vähän riippuu.
Sama täällä. Mutta minä ajattelen, että on "tuhlausta" ja turhaa juoda noin paljon kotona ja yksin, jos ei ole sen kummempaa juhlimistarkoitusta. Menee paljon rahaa, tulee paljon kaloreita ja krapulakin tulee ilman hauskanpitoa. Juu, hassu ajatustapa, tiedän. En tiedä, mitä ap on sitten tehnyt ja onko hänellä ollut erityisen hauskaa, mutta minusta tuollaisella määrällä alkoholia pitää olla sitten hauskaa koko rahan edestä.

,,.,
ihmisille vaikuttaa eri tavalla tuo alkoholimäärä, esimerkiksi mun ystävälle tuo on ihan normisetti jos lähtee baariin. mulle taas riittää se 4siideriä kotona ja kaksi baarissa ja johan jo pyörin kännissä kuin käki ja joudun lähtemään kotiin oksentamaan..
eli jos en halua ihan tolkuttomaan lärviin vetää itseäni, niin mulle riittää aloittelujuomiksi 2-3siideriä ja baarissa 1-2 siideriä.

ennen kyllä join isompia määriä, mutta nykyään kun tulee niin harvoin otettua 1-2kwertaa vuoteen niin halvaksi tulee mun juominen :D

Vieras
Kyllähän tuo menee jo suurkulutuksen puolelle. Jo se, että tollasen määrän pystyy juomaan, viittaa siihen, että juo usein ja paljon. Kyl mä mielessäni ajattelen, että on alkkis.

Yhteistyössä