Mitä aiotte tehdä tänä iltana?

• Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti
vierass
Minä olen siivonnut, käynyt suihkussa ja kahvetta hörpin. Nyt pitää lähteä pyöräilemään postiin hakemaan paketti ja siinä matkan varrella on mukavasti Alko.

Siemailen illalla viiniä joko täällä kotona tai luultavimmin menen miehen tykö kyläilemään :)

Ken guru
Aion pestä yhden koneellisen pyykkiä, siivota ehkä vähän ja pakata seuraavan päivän tavarat suurimmalta osin. Lähdetään siis pienelle viikonloppureissulle :). Muuten meinaan heittää jalat kattoon ja katsoa Voicen :).

"mjää"
Nyt päivän mittaan siivoilua ja pyykkäystä. Keskimmäinen menee illalla kaverisynttäreille joten hänen vienti ja haku. Ehkä jo tänään saunaan ja tv:stä tartu mikkiin, sit on varmaankin jo nukkumatin vuoro :)

pompsss
eilen tultiin reissusta joten pyykkäilen ja aion viel imuroida. Lapsi menee kaverin luo yökylään, se pitää viedä ja samalla hakea esikoinen kotiin syömään ellei se ole jo ehtinyt lähteä viikonlopun viettoon kavereittensa kanssa. Muuten ollaan kotona, katson töllöä koko illan. mies haluaa viikonlopuks mökille mut en millään jaksaisi tänä iltana lähteä.

Ken guru
[QUOTE="vierailija";29621080]Siivoilin ja odottelen miestä kotiin. Sillä on jotain hirveen salaperäistä mulle tiedossa, mulla on tänään synttärit. Ainakaan en saa katsoa yhteen komeroon :D Ja sit se on leiponut mulle kakun, jota en ole vielä nähnyt. Leipoi ekaa kertaa.[/QUOTE]

Eikä!

Ei nyt ole "mun ketju", mutta pakko kommentoida, että söööttiä ja jännää :).

Ja paljon onnea :flower:!

"miemie"
Kävin kaupassa, kävin suihkussa, tein ruokaa ja katsoin tumman veden päällä - leffan. Nyt pyörin netissä ja loppuilta mene telkan ääressä. Mietin just, että pitäiskö juoda toi siideri pois tuolta kaapista pyörimästä. Uudeksi vuodeksi ostin, mut ei sit maistunu. Ehkä siis tänään, olis limuakin mihin latrata :)

"harmaa"
[QUOTE="vierailija";29621080]Siivoilin ja odottelen miestä kotiin. Sillä on jotain hirveen salaperäistä mulle tiedossa, mulla on tänään synttärit. Ainakaan en saa katsoa yhteen komeroon :D Ja sit se on leiponut mulle kakun, jota en ole vielä nähnyt. Leipoi ekaa kertaa.[/QUOTE]

Ihana. :)
Mun mies unohti mun synttärit viimeksi. :D Oli ihan pikkusen nolona.

Omissa iltasuunnitelmissa ei ole mitään ihmeempää. Töistä kotiin, sitten loikoilua sohvalla kera Selänteen tai TVOF:in. Mukana myös tuo aiemmin mainittu mies. Olutta varmaan tulee jonkun verran juotua, saa nähdä eksyykö sitä jossain käymään myöhemmin illalla vai ei.

Täällä sängynpohjallahan enin osa ajasta menee. Välillä käyn varmaan vessassa ja ottamassa kupin lämmintä mustaherukkamehua. Ehkä vähän lääkettäkin napsin. :snotty:

Kohta imuroin.
Kunhan ex hakee lapset, lähden siivoamaan tallin, kengittämään naapurin mummon hevosen takajalat ja sit kauppaan.
Varmaan se mun herraseurakin ilmaantuu jossain vaiheessa lämmittämään pihasaunaa <3
Eiköhän se siinä mene.

Yhteistyössä