Mitä aiotte tehdä tänä iltana?

• Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras."
Jämistä valmistin nakki/grillimakkara kastiketta perheelle. Keitin potut ja väsäsin salaattia. Hetken päästä kuopuksen kanssa lenkille . Mukaan tulee reppu jossa bågenin korvapuusteja, eväiden kanssa jaksaa paremmin.
Illemmalla leivon voipullia huomista varten. Niistä syntyy laskiaispullia.

nohh
Laitoin juuri saunan päälle, sen lämpenemistä odotellessa pesen vessat ja vaihdan lakanat. Keräilen myös vaatteita valmiiksi huomista reissua varten.

Saunan jälkeen laitan illallista, pippuripihvejä, rucola-salaattia ja valkosipulivoipatonkia. Ja punaviiniä. Illallisen jälkeen töllön ääressä rentoutumista.

Keittiönoita
Mulla oli yhden palstalaisen lapsi 2 vuorokautta hoidossa ja nyt hänen lähdettyään täällä on ihan kauheen hiljaista. Äsken paistoin itselleni tomaattia ja vuohenjuustoa. Nyt juon jälkkäriksi capuccinoa ja katselen Criminal mindsia. Ehkä siivoilen vielä vähän.

kahvikirahvi
Siivota pitäis täälläkin, ja varmaan käytän telkkua lapsenvahtina sen aikaa että saan kotia järjesteltyä. Muksun mentyä nukkumaan juon yhden oluen tai siiderin, ja odottelen ämpäriä töistä ja toivon että se on hyvällä tuulella.

virvatuli
Kohta syödään miehen kanssa terveellisesti uunimakkaraa paksulla juustokerroksella, lisukkeeksi perunasalaattia. Sitten korkataan oluet, jos toiset ja kolmannetkin jne ja vietetään mukava pikkuhiprakkainen ilta kaksistaan. :)

Päivä pulkassa
Olin päivällä salilla, tein pitkän treenin. Lisäksi olen ehtinyt tehdä kolme ruokaa tänään ja saunonut. Loppuillan rötvään. Katselen Emmerdalen ja odottelen lapsia ulkoa kotiin. :)
Aikaisin nukkumaan ehdottomasti! :D

"vieras."
Mä tulin hetki sitten töistä, työviikko takana täälläkin. Kävin kaupan kautta, ostin hiusvärin ja pari siideriä. Nyt istun väri päässä ja siemailen siideriä, hiljaista on kuin huopatossutehtaassa. Alakouluikäiset on yökyläilemässä, teini tulee kohta kotiin. Töistä tullessa oli pitkästä aikaa sellainen fiilis, että ois kivaa lähteä käymään illalla tanssimassa, oon ollut viimeksi joskus syksyllä. Nyt en sitten enää tiedä, kun kotiin pääsin. Ehkä innostun, suuremmalla todennäköisyydellä en.

Näin
Mä mässään kunnolla kaikkea mahdollisimman epäterveellistä. Olen vetänyt 6 viikkoa melkoisella kitukuurilla ja nyt on tankkauspäivä. Sitä ennen käyn fillarilenkillä, salitreenin jätän väliin kun ei huvita. Sit sohvalle katsomaan voice of finlandia ja oottelemaan miestä kotiin reissusta.

Ollaan kahdelleen miehen kanssa illalla, saas nähdä mitä keksitään. Oletan että sauna lämmitetään, kuunnellaan musaa, jutellaan ja otetaan hiprakat. Toisena vaihtoehtona on että ollaan niin väsyneitä ettei jakseta valvoa joten pidetään leffailta hyvän ruuan kanssa. Kolmas vaihtoehto on että ruvetaan niin hurjiks että lähdetään käymään jossain. :) Saas nähdä, iltaan on vielä aikaa.

"aloittaja"
Huomenet Keittis ja kumppanit! :)
Minä se olen semmonen akkeli, että sain täällä kyläpaikassa sulakkeet palamaan heti tultuani :(

Tökkäsin tämän koneeni töpselin rasiaan ja *kazaboom!!*

Vika löytyi vanhan (siis tosivanhan) työpöytävalaisimen akusta (vai mikä se murikka on?). Se on joka ikinen kerta antanut sinistä valoa ja nyt sitten kosahti kokonaan.

Oltiin sitten vähän aikaa että

Mies sitten muisti, että hänellä on jossain varastossa vanha Ariksen työvalaisin ja se pelitti!

Keittiönoita
Huomenta, huomenta :)

Vanhat Arikset on ihania retrolamppuja!!! 70-luvulla osattiin tehdä :)

Mulle tuli tuosta sun sulakkeiden käräyttämisestä mieleeni, kun ekaa kertaa Meilahden sairaalassa käynnistin PC:n. Elettiin aikaa, jolloin oli vielä vain tyhmiä päätteitä, mutta yhteen huoneeseen oli hankittu jo oikea PC. Sitä oli lupa käyttää, jos oli luppoaikaa ja siis harjoitella sen käyttöä. Minä sitten reippaana tyttönä menin laittamaan koneeseen virran päälle ja.... FUMMMMM... pimeni koko sairaala. Eikä vain Meilahden sairaala vaan myös Lastenklinikka. Varavoimakaan ei käynnistynyt. Kesti vähän aikaa tajuta, ettei syy tosiaankaan ollut mun tietokoneen käynnistyksessä vaan alueella tehtävissä rakennustöissä :D

Tänään on tulossa kiva päivä. Tapaan ystäväni stadissa ja mennään käymään Hakaniemen hallissa sekä alueen etnisissä kaupoissa. Ja tietenkin käydään kahvilassa.

Yhteistyössä