mitä vaikuttaa pesukoneen linkouskierros??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä enemmän kierroksia, sitä kuivempaa pyykki on (eli kuivuu sitten narulla tai rummussa nopeammin).

Mä en enää ottais konetta, jossa vähemmän kun 1200 kierrosta linkous, kun noi 1400 lingotutkin kuivuu kosteilla ilmoilla telineellä pari päivää |O

taidan sitten oikeasti olla tyhmä,

yksi pesukone ollu ja siinä ei tarvinnu ku laittaa missä lämmössä pesee ja sit viä asteikko määrä ja sit päälle eli 3 nappia

tässä pitää 5 ennen ku voi laittaa päälle. 1000 olen nyt pessyt ja pyykki on kyllä suht kuivaa petivaatteetkin on iltaan mennessä kuivuneet.jos aamulla laittanut koneen päälle.

Ja monissa vaatteissa on että lyhyt linkous, tai kevyt linkous, älä niitä pyöritä täysillä ;-)
1000 kierrosta on kyllä ehdoton "minimi", tosin on varmaan konekohtastakin, mut joku 600 jättää vaatteet jo tosi märäksi.

mistä sen tietää mille tulee kevyt linkous?? SIIS TIETTY NY VARMAAN VILLA JA SILKKI VAATTEET MUT ONKO NORMI PERUS VAATTEISSA SELLATTIA

anteeksi meni isoksi enkä jaksa pienentää

nyt jo alkaa hävettään oma tyhmyys.
kyllä mä tuon ohjekirjan oon 3 kertaan lukenu kyllä siinä kerrotaan asetukset ja miten kone päälle saadaan mitä saa pestä ja mitä ei ja miten vaatteet sinne lajitellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mistä sen tietää mille tulee kevyt linkous?? SIIS TIETTY NY VARMAAN VILLA JA SILKKI VAATTEET MUT ONKO NORMI PERUS VAATTEISSA SELLATTIA

anteeksi meni isoksi enkä jaksa pienentää

nyt jo alkaa hävettään oma tyhmyys.
kyllä mä tuon ohjekirjan oon 3 kertaan lukenu kyllä siinä kerrotaan asetukset ja miten kone päälle saadaan mitä saa pestä ja mitä ei ja miten vaatteet sinne lajitellaan.

maalaisjärki käyttöön ja ennenkaikkea vaatteiden pesuohjeet on hyvä lukea! Monessa ihan "normi" vaatteessakin saattaa olla maininta "kevyt linkous" ja niiden kanssa on sitten turha mennä kaupan tädille reklamoimaan jos pesuohjeet on laiminlyöty

Yhteistyössä