Apuja pesukoneen vaihtoon...

Eli oon aikeissa ostaa kuivausrummun. Ja koska meidän nykysen pesukoneen syvyys ei riitä, että päälle sais rummun, niin ostan sitten koko tornin kerralla.

Eli saa suositella merkkejä jne. mielellään koneessa linkous sen 1400 kierrosta, joka nykysessäkin koneessa on. Ja käsinpesuohjelma, ja pikapesu pitää olla.

Ja mitä teen vanhalle, ostaako sellasta kukaan, ja jos, niin millä hinnalla, kone ostettu 2005 kesällä, eli 2,5 vuotta sillä ikää, candy merkiltään ja edestä täytettävä.
 
vieras
Suosittelen Mieleä.

Voi joku ostaakin, mutta ei kyllä maksa hirveitä. Pelastusarmeija hakee toimivan koneen ilmaiseksi pois, kierrätyskeskus todennäköisesti veloittaa jotain kuljetuksesta, uutta ostaessa voi liikkeestä koittaa tingata myös ilmaista poiskuljetusta.
 
vieras
Mulla on LG:n 7 kg:n suoraveto kone, aivan huippu peli. Kuivuri on Rosenlewin, mulla noi ei oo päällekäin. Anyway pesukone ollut n. ½ vuotta ahkerassa käytössä ja mitään negatiivista sanottavaa en löydä. Hintaa toki oli melkeen 700e, mutta kone on joka euron arvoinen.
 
metsänpeitto
Jos vielä ostan pesukoneen, ostan sellaisen johon saa varaosia läheltä :kieh:

Useimpien varaosat joudutaan tilaamaan ulkomailta, Rosenlew tai Upo pitivät pientä varastoa Suomessakin, en muista kumpi. Ja varaosat tulivat Ruotsista.

Muissa sitten tulevat kuulemma Italiasta, Hollannista, Saksasta jne.
 
Kiitti kaikille :). Ja lisääkin saa laittaa vinkkejä.

En osta koneita hinnan perusteella, vaan toimivuuden ja luotettavuuden, ja toimintojen. Eli voin kyllä niihin sitten satsata, jotta saan hyvät.

Kellään kokemusta whirlpoolin koneista? Meillä kun tiskari on whirlpool. ja oon tykänny siitä :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Kiitti kaikille :). Ja lisääkin saa laittaa vinkkejä.

En osta koneita hinnan perusteella, vaan toimivuuden ja luotettavuuden, ja toimintojen. Eli voin kyllä niihin sitten satsata, jotta saan hyvät.

Kellään kokemusta whirlpoolin koneista? Meillä kun tiskari on whirlpool. ja oon tykänny siitä :).
Mulla oli whirpoolin kone päältä täytettävä. Moottori jouduttiin vaihtaa jo alle 5 vanhaan koneeseen. Joka nyt sitten taas 5v myöhemmin hajosi. Eli kun ostin uuden pesukoneen ni vaihdoin merkkiä. Nyt on elektrolux ja tähän mennessä ainakin tykännyt:) Tosin noista kuivausrummuista en sitten tiiä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitens ois pesukone ja kuivuri samassa, ei siis mitään tornia. Onko ne hyviä?
Ne kuulemma kuivaakin pyykin veden avulla, siis kylmällä vedellä, eli vedenkulutus on huikea. Täällä palstalla siitä joskus ollut juttua.

Ja jos se kone pesee vaikka 6 kiloa ni kuivaa max 4, eli jos pesee täyden koneellisen, joutuu sieltä sitten melkein puolet pois ottamaan ennenkun laittaa kuivuriosion päälle. Ei siis mun juttu :D
 

Yhteistyössä