Alkuperäinen kirjoittaja vierasap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä mun mielestä on aika uskomatonta jos aikuinen ihminen kyselee että mitä pahaa siinä on etten hoida omaa jälkikasvuani kun en viitti katella niitä koko päivää, eiks muut vois hoitaa kun mä makaan kotona 5 pvä viikossa?
Missä olen puhunut itsestäni ja kotona makaamisesta? Sama kuin sanoisin että mun mielestä on aika uskomatonta, että aikuinen ihminen tuhlaa elämästään 8 tuntia joka päivä töihin ja pitää lapset hoidossa sen aikaa.
No kyllähän sä kysyit että mitä pahaa siinä on että viet lapses hoitoon ja olet ite kotona kun en jaksa ulkoilla ym. ? vai teetkö jotain urotyötä kotoa käsin lasten ollessa hoidossa?
Ei ole sama, sama olis jos mä sanoisin että "mitä pahaa siinä on jos lopetan työn teon ja elän yhteiskunnan varoilla? siis mitä muuta pahaa paitsi maksaa yhteiskunnalle.... "
Tuhlaa ja tuhlaa...töissä käydään että voidaan elättää ne lapset jotka on hankkinut. Toki ideaali maailmassa kaikki olisi kotona lasten kanssa ja rahaa tulis ovista ja ikkunoista. Sä tuhlaat enemmän istumalla kotona, et tee töitä ja viet lapses tarhaan.
Erona tässä on se että sä et näytä tekevän mitään tässä yhtälössä.