Mitä toivoisit lahjaksi, n. 30-40 v nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä kaveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 33v:
riippu tietty paljonko haluu panostaa. mulle oikeasti oli mieluinen niinkin väsynyt juttu kuin hieronta tms. hemmottelulahjakortti.

Joo, kampaajalle, kasvohoitoon, hierontaan, tai johonkin ihanaan ravintolaan tms.

Noi lahjakortit on best ja sit tsellainen lahjakortti jossa antaja vie sinut ulos syömään ja pitää sinulle myös seuraa(silloin on siis lupa jättää lapset isännän kanssa kotiin).

Onpas teillä kalliita kaverilahjoja...Kampaajalle, kasvohoitoon, ravintolaan. En minä ainakaan kavereille osta yli 50 euron lahjoja.
Itseäni ilahduttaisi joku hyvä kirja (jos tiedät maun), lastenhoitotarjous, jotta pääsee miehen kanssa ulos (jos siis lapsekas pariskunta), leffa kaverin kanssa tai vaikka näin kesäaikaan kuohuviini ja mansikat jossain kivassa paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä kaveri:
Jos sinulla olisi nyt synttärit, mitä toivoisit saavasi lahjaksi ystävältä?

No mulle olisi paras lahja, kun saisin viettää yhden päivän ja illan ja vaikka yönkin ihan yksinäni kotona. En ole semmoista rauhaa viiteen vuoteen kokenut..

Jos rahat on tiukassa, ei mitään erikoista tarvitse ostaa. Kortti (itsetehtykin on mainio!) ja pieni kukkakimppukin käy. Myös puolen tunnin hierontalahjakortti olisi ihan riittävä eikä sekään paljoa maksa. :)

Mä en odota muuta kuin, että saan vieraita kylään.

Tosin olen huono kutsumaan omiin juhliini vieraita (toki lasten synttäreille kutsutaan). Mulla oli helmikuussa 40v päivät. Sanoin etukäteen sisaruksille ja äidilleni etten kutsu ketään erikseen. Olin toki leiponut varalta kahvileipää. Toki ilomielin otan aina viraat vastaan ja kahvit keittelen.

Kauniita käsipyyhkeitä, Pentikillä astioita, kulmien laittoon lahjakortti, tai niska-hartiahierontaan, kukkia, suklaata, hyviä hiustenhoitotuotteita tai suihkusaippuaa, saunahunajaa, korvakorut

Yhteistyössä