Mitä te sitten tekisitte jos koira tappaisi lapsenne silmienne edessä, pysykää aiheessa..
No on kyllä niin kamala ajatus, että en haluaisi ajatella tuollaista ollenkaan. Kuten nyt lapsen kuolema ihan millä tavalla vaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä te sitten tekisitte jos koira tappaisi lapsenne silmienne edessä, pysykää aiheessa..
Mitä pahaa se koira teki? oli vain koira? Haukahtiko se edes? miten se uhkasi teitä vai onko kyse vaan siitä, että vihaat koiria ja niiden omistajia? Sinulla on oikeasti ongelma. Älä tartuta sitä lapseesi!
Koiran omistajan pitäisi edes rakentaa aita pihojen välille, jos haluaa koiraansa pitää irti.
Minä ihan oikeasti PELKÄÄN. Koirista ei tiedä milloin niillä "vinksahtaa" päässä ja käy lapseni kimppuun. Pihat ovat siis ihan vierekkäin eikä mitään aitaa tai esteitä ole.
olen koiran omistaja. Ei ole pikku räksyä ja koirani on pihalla vapaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;26308715:Paitsi että nyt tuli mieleen että tuossa pahimpaan koirankakka-aikaan tiuskaisin miehelle että pitäisi alkaa kylvää myrkkyä tielle etteivät olisi täynnä paskaa.. Hmm. Ehkä mä en olekaan niin viaton![]()
Tosta koirankakka asiasta voi olla montaa mieltä, mutta itse sain vasta tietää, että keräämäni koiranpaskat kuskataan suoraan keräysastioista muovipusseissa kaatopaikalle lojumaan..
Vastedes jätän keräämättä; Sinne heinikkoon ja kävelytienvarteen se maatuu kuitenkin nopeasti.. En ole koskaan ymmärtänyt muutenkaan sitä, että mitä ne haittaa kävelytienvarrella?Siis eikö sitä kävellä nimenomaan sillä kävelytiellä, ei siellä nurtsilla...? Entäs sitten roskat tai pullonsirpaleet, niistä kohutaan todella vähän suhteessa koiran/kissanpaskaan. Ja sirpaleet aiheuttaa pahimmassa tapauksessa vaaratilanteen, koiranpaskaan astuminen on vain harmittavaa..
Huikkaa sille koiran omistajalle että voisiko koiran laittaa kiinni. Kyllä me koiranomistajatkin ollaan ihan ihmisiä ja ymmärretään. Jos on mun koira niin voin laittaa kiinni
Mä taas vihaan kissoja ylikaiken, sitä on toisten vaikea ymmärtää...
Hui, mä en uskaltais edes ajatella tollasta, että koira tappais mun lapsen. Sehän vois tapahtua ihan missä vaan. Ja se koira oli kotonaan, sinä kylässä. Olisit kai voinut käydä kysymässä jos voisivat pitää koiran hetken sisällä kun ulkoilette ja sitten käynyt ilmoittamassa että nyt voi taas olla vapaana kun menitte sisään. Eikä normaali koira hyökkää tosta vaan ihmisen kimppuun, varsinkaan lapsen.
Kerää itse kaatopaikoille lojumaan jos häiritsee![]()
A.p. kuinka monta lasta on koirat tappanu suomessa?? Entä ihmiset?? Ja sit kun löydät vastaukset, niin tiiät kummalla "vinksahtaa" päässä todennäkösemmin, koiralla vai ihmisellä.
Ja terveellä ihmisellä ei varmaan käy mielessä ensimmäisenä lähtee teurastamaan naapurustoa kun oma lapsi on kuollut.....