mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
tämän tekee epäuskottavaksi mielestäni se, että aluksi kerrot vaan tuosta matosta. Yhtäkkiä kyseessä onkin jo pahoinpitelyä ja sukaton lapsi tuo rahaa teille tms.... jos tarina meni oikeasti noin, niin luulisi että noi järkyttävimmät asiat olisi tullut heti ilmi, eikä se että äiti ei korvannut mattoa.

halusinkin kysyä tästä mattoasiasta enkä olisi muuta kertonutkaan mutta kun moni vastasi että en ois pyytänyt korvausta niin taustoja oli pakko kertoa.tämä ei ole mikään provo!

jos oma lapsi sotkisi toisten maton, tarjoutuisin kyllä maksamaan pesulakulut. Ainakin meidän matot on aika kalliita (tosin vesipestäviä, että kesällä voi pestä itsekkin), että aika törkeetä ettei tarjoudu maksamaan mitään korvausta.

Nyt mua jo naurattaa. Ensin harmitti sen "maton" puolesta, mut iltasatuhan tämä. Saanko minä keksiä jatkoa? No sitten kohta sen naisen kännykkä soi ja ex-mies soitti ja pyysi rahaa. Nainen alkoi puhelimessa huutaa, että vit**u sulla on elarit maksamatta puolelta vuodelta ja katkaisi puhelun. 5min päästä exä paukuttaa ovella nyxänsä kanssa ja ovat tulossa oven läpi. Exä huutaa, että kynttilät tänne tai mä hajotan oven ja tää äiti ottaa partylite-esittelijän kassin ja vie exälleen. Exä pettyy kun ne onkin tuoksuttomia ja tän exän nyxä alkaa kans vauhkoomaan. No sit ne rauhottuu kun esittelijä kertoo tuoksuvien kynttilöiden olevan nyt tarjouksessa ja esittelee kuvastosta niitä. No tilanne laukes sit siihen ja juotiin lähtökahvit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt mua jo naurattaa. Ensin harmitti sen "maton" puolesta, mut iltasatuhan tämä. Saanko minä keksiä jatkoa? No sitten kohta sen naisen kännykkä soi ja ex-mies soitti ja pyysi rahaa. Nainen alkoi puhelimessa huutaa, että vit**u sulla on elarit maksamatta puolelta vuodelta ja katkaisi puhelun. 5min päästä exä paukuttaa ovella nyxänsä kanssa ja ovat tulossa oven läpi. Exä huutaa, että kynttilät tänne tai mä hajotan oven ja tää äiti ottaa partylite-esittelijän kassin ja vie exälleen. Exä pettyy kun ne onkin tuoksuttomia ja tän exän nyxä alkaa kans vauhkoomaan. No sit ne rauhottuu kun esittelijä kertoo tuoksuvien kynttilöiden olevan nyt tarjouksessa ja esittelee kuvastosta niitä. No tilanne laukes sit siihen ja juotiin lähtökahvit.

taidat olla hieman palikka!miksi kirjoitit harmaana?olisin halunnut nähdä kuka voi näin typeriä kirjoitella!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
En maksattais, mutta ois kyllä vieraalta ihan reilua tarjota moista :whistle:

joo,luulisi olevan näin mutta kun sanottiin siitä niin alkoi huutamaan miehelleni ja ei antanu suun vuoroa että ois asiallisesti puhuttu asiasta!

Ei lienee tarvi ihmetellä mistä poika on oppinut käytöstapansa :/

soitin just päivystävälle sossulle ja poliisille asiasta.ottavat tänään jo yhteyden äitiin kun sanoin että mitä siellä perheessä on.ihmettelivät ettei kukaan ole aikaisemmin puuttunut tilanteeseen!

joo o ja nyt voitais sitten lopettaa tämä turhanpäiväinen jauhaminen, suotta haukutte kun ette kyseistä ihmistä tunne, siis on monta jotka kyseisen ihmisen tuntevat ja ovat valmiita seisomaan tänän selän takana, ja tietää tasan tarkkaan miten tämä ihminen kasvattaa lapsensa.tämä ei ole se paikka missä haukutaan, joten lopettakaahan jo ja annetaan asian vaikka mennä eteen päin jos on tarvetta,,

meillä oli poika pitkään tuollainen, tosin minä en ole ollut tuollainen äiti,enkä tule olemaan. voisiko olla niin että äitin mies/tai exä olisi huudellut noita lapsen äidille? tosin meillä oli pitkään pojan käytös tuota teki mitä teki, lopulta käärin pojan peittoon ja pidin sylissä tiukasti, loppui rehaaminen kun jaksoi aina vaan toimii samoin,mutta kauan meni aikaa muutokseen. ja uskokaa tämä poika ei ole kuin yhden kerran kiusannut pikkusiskoaan, pussaa, halii, pitää sylissä,hauskuuttaa tätä, kaipaa enemmän kuin äitiään, jos on poissa kotoolta :heart: eli rakastaa hellästi pientä ja näin on ollut jo 7kk

Yhteistyössä