Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en menis, jos miestä haittais.
Valitettavasti sitä ei haittaa juuri mikään, mun ex-puolisosta ei tykkää (välttää tapaamista) mut ei estele mitenkään. No, sit kyllä me ollaan vähän semmosii, ettei käydäkkään missään keikoilla koskaan. Paitsi vahingossa.. (joo, kyl sitä eksyy vahingossa keikoille, ihmettelee, miks hitos on niin kallista sisäänpääsyä ja sit valkenee :D )

Mun mielestä ei ehkä aina ihan kaikkea kannata kertoa menneestä elämästä. Sellaset suhteet, joista on todisteita, kuvia, sukulaiset tuntee jne. joo, mut "panin kerran timo t.a. mikkosta" ei oo ehkä kertomisen arvosta.

ja käytin sitä vain esimerkkinä, en oo koskaan hemmoo nähnykkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Menkää yhdessä miehen kanssa.
kun oliskin näin yksinkertaista - mies ei suostu lähtemään... ei kuulemma tule mun entisiä panoja kattomaan...

No sitten sun on pakko mennä katsomaan entistä panoa yksin. :D Ei ku siis, äh, miksi miehesi on mustasukkainen, onko oikeasti aihetta?

No kun ei ole aihetta enkä mielestäni ole antanut aihetta!!!!

No sit meet yksin. Sä saat mennä.

Jeps, ja niin menenkin. Äsken tuli viesti että jos menet niin tämä kaikki oli sitten tässä....

No ohoh! Sillä on saletisti pissat housuissa nyt :( lusikallinen ainakin.

Hiton lapsellinen mies! Mut ei kukaan oo oikeesti niin idiootti et tommosen takia eroaa, se vaan uhkailee... Haluaa vaan pitää sut aisoissa hinnalla millä hyvänsä! Aikamoinen natsi, sori vaan. Mut ei varmana jätä oikeasti, kyllä sillä itelläänkin alkaa vähän ajan päästä tulee äly takas ja se tajuaa miten tyhmää tuo on.

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Menkää yhdessä miehen kanssa.
kun oliskin näin yksinkertaista - mies ei suostu lähtemään... ei kuulemma tule mun entisiä panoja kattomaan...

No sitten sun on pakko mennä katsomaan entistä panoa yksin. :D Ei ku siis, äh, miksi miehesi on mustasukkainen, onko oikeasti aihetta?

No kun ei ole aihetta enkä mielestäni ole antanut aihetta!!!!

No sit meet yksin. Sä saat mennä.

Jeps, ja niin menenkin. Äsken tuli viesti että jos menet niin tämä kaikki oli sitten tässä....

No ohoh! Sillä on saletisti pissat housuissa nyt :( lusikallinen ainakin.

Hän kuulemma aina alistuu mun menoihin... Hmmmm.... Lokakuussa oon viimeeks menny ja hän oli silloin mukana....

Menisin siinäpä sen samalla testais onko oma mies sen arvoinen, että kannattaa kiinni pitää, jos tuon takia jättää niin pitää sulle kohta vahtia niin, että et ulos voi mennä, kun huomaa, että annat pompottaa.

Yhteistyössä