Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
poika kattoo areenasta pikkukakkosta, minä istun koneella, pöytä on katettu, ruoka hetken päästä valmis ja odotellaan että isäntä tulee töistä et päästään syömään.

Mies ulkomailla työreissussa. Tytön vein äsken naapuriin mummille ja papalle leikkimään, että saisin kirjoittaa gradun teoriaosuuden vihdoin ja viimein lopulliseen muotoonsa. Tunnen syyllisyyttä, että tulin tänne kurkkimaan. Ryhdistäydyn kohta ja jatkan kirjoittamista.

[QUOTE="öööö";25680801]Taidat kylläkin istua persehomeessa kaksplussalla.[/QUOTE]

Huh, mä en tiedä miten epähygieeninen sä olet, muttei mun perseessä oo koskaan vielä ollu hometta. Ja kummasti nuo tuli käärittyä tuossa palstailun ohessa... Toki ymmärrän että noinkin älyllisesti rajoittuneelle se on vaikeaa tuo multitasking :P

Syötiin muussi+ possufilettä ja paistoin pullia, joista iltasella laskiaispullasia teen :p
Odotellaan kaveria käymään, eskariainen katsoo lastenohjelmia, taapero leikkii parkkitalolla, mä juon kahvetta ja selailen nettiuutisia,:xmas: myös palstalta

Makaan sohvalla, telkkarikin tossa auki on mutta puhelimella netissä lähinnä plärään.
Mies teki ruuan, keitti kahvit, pakkas muksut ja koirat autoon ja virnisteli tossa ovella aikansa ja heilutteli. Ei kertonut mihkä lähtivät.
Tein 12 päivän työputken ja sairastuin flunssaan sen päälle, korkea kuume ja inhottava olo. Onnesta on tollanen ihana ukko joka antaa mun levätä kun olen kipeä ja väsynyt

Miksi sä Mummeliisa niin usein kysyt tätä? Päästäksesi kertomaan, miten teillä on vilinää ja vilskettä?

Mä vastaan tähän ketjuun taas sen saman, kuin aina ennenkin. Meillä tapahtuu seuraavaa: minä istun sohvalla ja dataan kaksplussalla. Siinä se.

Mies ja keskimmäiset lapset lähti lätkämatsiin, nuorin syö tuossa mun vieressä, vanhin lapsi on mummolassa käymässä. Mä koitan toipua yövuoroista ja saada jotain tehtyä vielä tänään.

Esikoinen on rälläämässä ja juhlimassa luultavasti tällä hetkellä(abi), 14v räyhää koneella kavereiden kanssa, 10 ja 3v katsovat tv:tä ja minä öllöttelen sohvalla. :)

8v katsoo tässä mun vieressä sohvalla piirrettyjä, mies on hakemassa 11veetä harrastuksestaan ja mä istun sohvalla ipad kourassa ja odotan että riisivesi alkaa kiehumaan.

Äsken syötiin hyvää mieheni tekemää nakki-lihapullakeittoa. :)
Mie lepäilen raskaan työpäivän jälkeen ja palstailen samalla, mies laittelee saunavehkeitä
valmiiksi.
Likkakissa makailee sohvan päällä ja poikakissa jossakin.

[QUOTE="eee";25681102]Miksi sä Mummeliisa niin usein kysyt tätä? Päästäksesi kertomaan, miten teillä on vilinää ja vilskettä?

Mä vastaan tähän ketjuun taas sen saman, kuin aina ennenkin. Meillä tapahtuu seuraavaa: minä istun sohvalla ja dataan kaksplussalla. Siinä se.[/QUOTE]

En ihan noinkaan sitä ajatellut vaan pikemminkin nautiskelen siitä, miten monin tavoin ihmiset voivat elämäänsä tyytyväisinä elää.
:)

Mies on avantouinnilla, esikoinen painaa pihalla kaverinsa kanssa, kuopus katselee pikkukakkosta ja mä join kupillisen kahvia ja istuin hetken koneella. Nyt lähden tekeen tulen takkaan.

Mies tekee lähtöä pitämään peinoismalli-kerhoa naapurikylälle, heittää esikoisen samalla oman kylän koululle seurakunnan kerhoon...

Kakkonen ajaa Hello Kitty-mopolla keittö-eteinen-olkkari-ruokailuhuone-ympyrää.

2 nuorinta kuulostaa leikkivän olohuonetta remonttikuntoon.

Koirista toinen nukkuu vierashuoneessa, toinen ruokapöydän alla, kissoista ei ole aavistustakaan, veikkaan että jossain nukkumassa tai pihalla hiirestämässä.

Tallilla pyörii naapurin tyttö siivoamassa karsinoita ja hoitamassa mun hevosia, koska mä en tänään jaksa.

Ja mä jäkitän tässä koneella, ja olen niin väsynyt ja kiukkuinen että tekis mieli hirttäytyä hiiren johtoon, mutta kun toi on langaton hiiri...

Meillä väsynyt 3,5-vee neiti juonittelee ja istuu olkkarin pöydällä. Mies laittaa sille just Muumit pyörimään. Mä oon touhunnu koko päivän (jee, vapaapäivä) eli makuuvaatteet tuuletettu, lakanat vaihdettu, koti imuroitu. Pyykkiä pesty, lumitöitäkin tehty, kaupassa käyty ja jauhelihakastiketta perunoilla kokkailtu. Nyt mä vaan oon sohvalla ja surffailen netissä ja voivottelen välillä vatsaani, kun sitä vihloo....kunhan ei tuu oksutauti...:/. Mies lähtee just ulos jotain puuhasteleen.

Meillä mies on yheksään asti töissä, kohta 6 viikkoa vanha poikani on nukkumassa kun vasta söi ja itse tulin hetkeksi koneelle. Kaksi koiraa nukkuu jaloissa ja odottaa et pääsee iltapissille.

Yhteistyössä