Ja mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teini on kuumeisena kotona, pelaa Little Big Planetia ja 2v pikkuveikka katsoo vieressä. Itse imetän vauvaa koneella ja odotan tokaluokkalaista koulusta. Henkisesti valmistaudun tiskaamaan ja ruoanlaittoon.

Isäntä on töissä, rinsessa nukkuu sitterissä tuossa vieressä, junnu istuu toisella puolella ja lukee kirjaa..

Kohta pitäis pukia päälle koko konkkaronkalle ja lähtee ekaa kertaa tällä kokoonpanolla kauppaan, himpun verran kauhistuttaa ajatuskin kun junnulla meinaa väsykiukkua jo painaa päälle..

Kolme vanhinta koulussa, mies leikki parkkitalolla ja pikkuautoilla kuopuksen kanssa olkkarin lattialla, koira "osallistuu". Itse syön kanasalaattia läppärin äärellä, alan lukemaan oppikirjallisuutta taas kunhan mies lähtee töihin...

Viimeksi muokattu:
Äsken syötiin poikien kanssa lounasta. Pienempi sai maitohörpyt siihen päälle ja nukahti. 2-vuotiaan kanssa istutaan nyt vessassa tarpeilla, äiti palstailee puhelimella. Kohta päiväunille.

ollaan pojan kanssa flunssassa ja kuumeessa ja pötkötellään sängyllä, minä netissä ja poika lukee vieressä aku ankkaa. Mies töissä ja kissat ja koirat retkottaa kuka missäkin.

Sinulla parempi "sairaus" kuin minulla.
Pitäisi levätä ja vain olla , mutta jaksua ja halua olisi kaikkeen muuhun...
Turhautumiskäyrä punaisella.

:)

Mut on nujerrettu, siitä tää laiskuus vaan johtuu. Ensin oli norovirus, sitten tuli heti perään flunssa ja nyt se onkin muuttanut muotoaan poskiontelontulehdukseksi ja keuhkoputkentulehdukseksi. Vielä ehtis sen influenssan saada ennen hiihtolomia...

Kaksi lasta (2 v ja 3 v) pihalla (kyllä, kahdestaan), vauva nukkuu olkkarissa kuunnellen Ostos TV:tä. Minä tässä keittiössä koneella, mietin ottaisinko vielä kupin kahvia ja pannaria. Mies tulossa kohta vaihtamaan auton ja lähtee hakemaan eskarilaisen kotiin. Sitten lähtee töihin.

lapset koulussa, mulla ja miehellä pitkästä aikaa yhteinen arkivapaa :) äsken vähän nusastiin, nyt mies kuorsaa sohvalla ja minä tulin palstailemaan, kohta tarttis alkaa tekeen kananrintaa, salaattia ja nuudeleja.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25607727:
Mut on nujerrettu, siitä tää laiskuus vaan johtuu. Ensin oli norovirus, sitten tuli heti perään flunssa ja nyt se onkin muuttanut muotoaan poskiontelontulehdukseksi ja keuhkoputkentulehdukseksi. Vielä ehtis sen influenssan saada ennen hiihtolomia...

Auts.
Toivottavasti nyt sentään siltä säästyt...

Tyttö 9kk on päikkäreillä, poika 6v ja tyttö 2v katsovat Junioria. Ukko huilaa enne töihinlähtöä. Pian syödään ja sitte saadaan veli ja serkkutyttö kylään ni kahvitellaan ja syödään jotain hyvää :)

Minä istun sohvalla läppäri vieressä (ihan kohta siivoilen).
Vauva nukkuu terassilla.
Mies lähti viemään poikaa kerhoon.
Toinen tytöistä kävelee kotiin koulusta, toisella on koulua 2 asti.

Mä istun töissä, nyt pidän taukoa. On vaan niin pirun kyllästyttävä päivä. mitään en saa valmiiksi, koska joudun odottamaan vastauksia spostiin. eikä niitä tule siihen malliin kuin toivoisin.
Surffaan siis etsimässä poikien sänkyihin päiväpeittokangasta. mitään ei tunnu löytyvän. Löysin sellaisen marimekkokankaan jossa on autoja, mutta sen tekeminen tikkikankaaksi ja päiväpeitoksi maksaa n 130 e ja niitä pitäis olla 2 kpl joten yritän etsiä jotain halvempaa. :) Kun nyt ei ole millä mällätä...
Mutta en vaan löydän mieleistäni kun iskin silmäni tuohon kankaaseen....

Pian lähden valitsemaan äitini kanssa hautajaisiin kukkalaitetta ja sitten varmaan lopetan tän päivän. Turhauttavaa istua ja olla tekemättä mitään. Ja kun kyse ei ole nyt laiskuudesta...

Kotona pojat sairastavat ja isä viettää vapaapäivää ja kiroaa kun ei pääse ulos kun vihdoin pakkaset laski.

tiikeri2.jpg

Flunssainen niiskutus kuuluu. Isoin kattelee telkkua, ei flunssassa :). Keskimäinen kaverilla, ei flunssassa. Isäntä niiskuttaa sängyssä syömässä. Sairaslomalla tän ja huomisen päivän. Pienin niiskuttelee sängyssä, odottelee päiväunen tulemista. Itsekkin bongasin karhean kurkun ja tukkoon menevän nenun tänään.

Kuumetta ei onneksi ole. Tai ehkä olisikin ihan hyvä kun olisi kuume. Itellä nää flunssat tuntuu kiusaavan pitkään kun ei kuumetta nosta.

Yhteistyössä