Ja mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eskarilaiset eskareissaan.
Teinineiti, 24 v ja miniät kouluillaan.
5v, 4v ja 2 v vävyn kanssa pulkkamäessä.
1 v kuumeisen teinipojan 18 v kanssa vintillä päikkäreillä.
Mies työhuoneessa töissä, adoptiotäti kämpillään ja muut työpaikoillaan.

Minä oikoluen ja ideoin yhden tyttären 26 v avuksi "examensplaniaan".
Vätystää.

Auto viimeinkin saatu ylös ojasta.
Teinipoika tyttiksineen lähti verstaalle korjaamaan tyttiksen autoa ja sieltä jatkavat suoraan tyttiksen vanhempien kotiin, missä viiipyvät huomiseen.
Teinineiti palasi rippikoulusta ja piirtää nyt työhuoneessa jotain vaatejuttua.
Poika haki pojanpojan 6 v ja lapsenlapsi 1 v lähti myös kotiinsa.
Mies vei omat pienimmäiset luistelemaan.

Minä kuorin äsken perunat ja laitoin kiehumaan.
Paistinpannussa sihisee pekoni ja sipuli.
Kohta sinne loput ainekset.
Menyyllä tänään muusia ja saksanhirvikäristystä.

:)

Kävin just kaupassa ostamassa rättejä, kun menkat alkoi ja rätit oli loppu. Piti tehdä lakananpalasta väliaikainen side, et pääsin kauppareissulle.
Nyt köllötän sohvalla maha täynnä lakiaispullaa ja cokista. :)

Just tulin kaupasta, kävin ostamassa illaksi HK:n Sinisen kun lupasin pojalle lämmitää saunan ja kiuasmakkaraa illaksi. Mies meni päiväunille. Kohta lähdetään tenavan kanssa ulos kun jaksetaan.

Juotiin päiväkahvit, mies asentaa makkarin telkkariin kanavat uudestaan ja mie vaan tässä
palstailen ja oottelen että pesukone pysähtyy.

tulin jokin aika sitten pyörälenkiltä, oli niin kaunis aurinkoinen päivä. Sitten lämmitin nakkikastiketta ja paistettuja perunoita ja söin, join kahvit perään.
Nyt alkoi niin ramasta, että taidan ottaa pikkutorkut, kello soimaan vartin päästä, siinä mukavasti piristyy.
Kuopus oli häippässyt lenkkini aikana, varmaankin kavereilleen. Kissa nukkuu eteisen tuolilla.

Teinineiti, hänen yökyläillyt ystävättärensä ja pojan tyttöystävä kouluillaan.
Poika töissään. Samoin mieskin jo vetäytynyt omiin hommiinsa.
Eskarilaisen haki juuri taksi.
Viisivuotias makoilee sohvalla ja pelaa kännykälläni.
Lapsenlapsia ei ole vielä hoitoon tullut (1 ja 2 v ilmaantunevat jossian vaiheessa aamupäivää.)

Minä istun omalla koneellani, ryystän kahvia ja mietin mitä ohjelmaa itselleen keksisi.

Nuorempi on koulussa, lukiolaisella ei ole koulupäivää tänään, mies heräsi juuri ja minä tästä kohta asioille, palauttamaan vanhaintanssipukua ja käymään vuosittaisessa lääkärintarkastuksessa. Lomaviikko minulla. Mieli vielä vähän jännittynyt, valkotakkikauhua aina :ashamed:

8 lasta tekee yhdessä teatteria =) kohta pääsen seuraamaan... (ikäskaala 2-14) luksusta!!

Tästä näkisi mielellään kuvia tai vaikka videonkin.
Meilläkin harrastettu tuota ja vaikka viimeisten vuosien esitykset ovatkin taltioituna, muistan kaiholla joitain noiden vanhempien lasten näytelmiä... joita ei silloin hoksannut videoida uusintakatselua varten.

Appi pelaa olohuoneen lattialla lasten 5 v ja 6 v kanssa Mato Matalaa.
Anoppi leipoii keittiössä munkkeja.
Mies työhuoneessana töissään.
Teinipoika tyttiksensä kanssa Vaasassa tyttiksen kotona käymässä.
Teinineiti ystävineen laskettelulomalla pohjoisessa.

Minä siivosin juuri yläkerran ja nyt makoilen likan pedillä nettiä ja kurssikirjaa vuorotellen selaillen ja odottelen lapsenlapsia 1 v, 2 v ja 4 v päiväksi hoitoon.

Pienin nukkuu päivänia,isompi meni isomummulle ja -papalle kylään vaarin kanssa. Mies töissä, tulee myöhään.
Pitäisi kammeta tämä noidannuolinen selkä ylös tästä tuolista ja kuoria kasvikset kasvissosekeittoon. Ja jos pannaria väsäis lisäksi, illaksi ainakin. Sämpylät jää nyt tekemättä, ei tiedä kauanko jaksaa yhdessä asennossa olla.

Tyttö 11kk nukahti juuri mutistuaan hetken pupulleen. Itse mietin että jaksaisko sitä keittää uudet kahvit, kun edellisistä on kaksi tuntia.. Tänään piti mennä tytön kanssa hänen isomummolleen kylään, mutta totesin että oma flunssani saattaa vielä tarttua joten siirrettiin kyläilyä.

Tässä suunnittelen päivää, aiotaan ulkoilla kun laps herää ja on syönyt. Mitähän muuta sitä keksis? Koneeseen täytyis kyl pyykkiä laittaa.

Antaisin mielelläni 6 ja 4- vuotiaat lapset sille joka ekana hakee. Kai nuo raskaushuurut vaikuttaa ku mua hermostuttaa koko ajan ja en kestä noita! Itkettää ja suututtaa ja haluan herkkuja vaik oon lihonu jo 18kg. Kohta pitäis mennä neuvolaan ja ku kerran kylille mennään ni käydä kirpparilla ettiin vauvalle tarvikkeita, enkä tiiä miten jaksan noiden kahden kans. Valivalivali. Ja jos joku ihmettelee miks teen vielä kolmannen lapsen, ni MIETIPPÄ SITÄ. Niin ja viikkoja on vasta 30 ja oon lihonu melkeen kakskyt kiloo ja joo oon kauhee tankkiläskipaskaherkkuperse. MÄ HALUAN JO SYNNYTTÄÄ!

Teinipoika tyttiksineen Vaasassa tyttiksen vanhemmilla.
Teinineiti ystävineen laskettelulomalla pohjoisessa.
Mies työhuoneessa koneellaan.
1 v nukkuu päikkäreitä pihalla vaunuissa.
5v, 6 v ja 6 v pelaavat appiukon kanssa sählyä pihalla.
Anoppi kokkaa köökissä lounasta.
(Lounaalle tulossa talossaolevien lisäksi myös tyttäret 27 ja 25 vm, lapsenlapset 2v ja 4 v sekä adoptiotäti XXv.)

Minä välttelen töitäni tietokoneella.

Kuopus 9kk osasi avata possukoiden tarhan. Lattialla 4 villiä viikon ikästä possua. Ja 3 v kikattaa minulle kun nostan jalkoja turvaan. Pahalaiset imuuttavat muuten varpaita. Isommat lapset kouluissaan ja mies töissä. Kaveri 3 pikku neidin kanssa tulee kohta kylään. Lammaspataa ja jälkkärinä juustokakkua lounasvieraille.
Vetkuttelen tässä koneella jotta en muka ehdi imuroida.

Aamutyöt tehtyinä ja mummeli aamupäiväkahveilla koneella.
Mies työhuoneessa töissään.
Teinipoika tyttyiksineen nukkumassa vierasmajalla.
Teinineiti ja kaverin 15 ja 17-vuotiaat unessa yläkerrassa.
Omat 5 ja 6 v sekä pojanpoika 6 v pelaavat läppäreillä farmia.
Lapsenlapsia 1vja 2v odottelen päiväksi hoitoon...

Rauhallista.

Kaksi tytärtä nukkuu vielä, poika istuu sohvalla Angry Birds-pehmo kainalossa ja miettii mitä tekisi. MIes makaa toisella sohvalla kipeenä, minä nautiskelen aamukahviani tässä

Yhteistyössä