Ja mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juuri nyt:

Tytöt 27 v ja 23 v hakivat lapsensa hoidosta. (Ja samalla käväisi kahvilla tytär 25 v).
Kaikki lähtivät juuri.

Teinipoika tyttiksineen lähti Kristiinankaupunkiin töihin loppuviikoksi.

Teinineiti 14 v ja ystävän meillä hiihtolomailevat lapset 15 v ja 17 v lähtivät kaupunkiin elokuviin.

Mies keräilee pieniä 5 , 6 ja 6 v kasaan ja tekee lähtöä heidän kanssaan luistelemaan.

Jahka talo hiljenee, voisin hyrskynmyrskätä sen jälleen paraatikuntoon.
Sitä ennen kahvia ja leipäjuustoa.

:)

Teinipoika tyttiksineen Kristiinankaupugissa töissä.
Mies työhuoneessa omissa töissään.
Tytär 27 v vei kaikki pienet (2 v, 4 v, 5v , 6 v ja 6 v) pulkkamäkeen.
Minä odottelen, että teinineiti saa maalattua naamansa ja sitten lähdemme kaksin kirpparikierrokselle.

MInä istun koneella ja lapset (2v, 4v, 6v, 8v, 10v, 12v ja 16v) riehuvat alakerrassa. MIeheni lapset (17v ja 19v) suunnittelevat perjantaipullon ostamista. Lapseni edellisestä liitostani (10v) meikkaa ja puhuu kännykkäänsä. Mieheni makaa sammuneena sohvalla.

Lapsi rakentaa koottavaa auton Mummunsa kanssa. Minä imuroin äsken osan kodista, lämmitin itse tehtyjä lihapasteijoita ja keitin kahvit. Joten kahville tästä sitten ja kysyn haluaako lapsi katsoa lasten ohjelmat tänään... Aika tavallista..

Mies ja meijän ystävä pelaa jääkiekkopeliä ja juovat olutta, mie palstailen ja juon alkon
valkovenäläistä, kohta syödään uunilenkkiä, paprikaa ja italiansalaattia, poikakisu touhuaa omiaan, likkaa ei näy, varmaan nukkuu makkarissa. :)

Mies lähti viemään isoja lapsia jäähallille taitoluistelutreeneihin, otti nuorimman mukaansa 8kohtalaisen vapaaehtoisesti vielä). Minä makaan sohvalla kannettavan kanssa ja mietin, että pitäis varmaan siivota. Ei oo paha sotku mutta ei haluttais.

Mies vei lapset 5 v, 6 v ja 6 v luistelemaan.
Poika 18 v naputtelee listoja paikoilleen uusien ovien ympärille.
Miniä 18 v keittää kahvia.
Poika 21 v testailee läppärillä ajotaitojaan (siis pojan 18 v autokoulun testejä.)
Miniä 19 v lakaisee verantaa lumesta.
Tytär 14 v on huoneessaan tietsikalla - tekee juttua julkaisemaansa lehteen.

Minä yritän mobilisoida itseäni ylös sohvannurkasta ja ruoanlaittoon.

Nuorimmainen leikkii junilla, kolme vanhinta lasta leikkii keskenään, mukana touhuissa myös toiseksi vanhimman kaveri. Mies on jenkeissä ja ite surffailen netissä. Rento lauantai siis meillä! :)

Mies pelaa pleikkaria, tyttökisu istuu eteisessä ja miettii mitä tekisi :D
Mie tulin äsken kotiin kaupungilta ja söin hyvää miehen tekemää ruokaa, lepäilen
palstailen ja sitten päiväkahvit. =)

Yhteistyössä