Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
Meillä mies käymässä pankissa.
Teinipoika töissä. Tyttiksensä koulullaan.
Teinineiti vintillä huoneessaan. Tekee lähtöä tallille pikkuhiljaa.
1 ja 2 v lapsenlapset leikkivät olkkarissa.
5 v ja 4 v lapsenlapsi kylppärissä rakentamassa vesivoimalaitosta.
6 v ja 6 v lapsenlapsi vintillä 6 vuotiaan huoneessa pelaamassa angry bird lautapeliä.

Mummeli sohvalla koneella laiskottelemassa.

Illalla tarkoitus rakentaa lasten kanssa uudet legosarjat.

:)

Koululainen tekee läksyjä yläkerrassa.
Tyttö nukkuu päikkäreitä.
Mies töissä iltavuorossa ja
minä makaan sohvalla ja odotan että ruoka valmistuisi pian kun hirvee nälkä :P

Mies makaa sohvalla, kävin sille just viltin ja virittelin sukat jalkaan.
Tyttären kanssa suunniteltiin syntymäpäiväkutsut.
Maalin kuivumista taas odottelen, että pääsisi tekemään toista kerrosta...

Mies tietokoneella, itse lepään ja lapset 6v ja 5v pelaa angry birds-lautapeliä. Kohta pitäis lähtee luisteleen. Mies huutelee välillä kuinka kauan aikaa lähtöön. Laiskottaa :D

17 v istuu töllön edessä -yllätys
16 v istuu äksyää,kun sai kotiaresti pöllöilystään "miks mun pitää se istua,ei kukaan muukaan saanu mitään..mä en oo mitään tehnyt"
12v koittaa ärsyttää muita parhaan taitonsa mukaan

Mies laittaa ruokaa ja 3v auttaa. Minä makaan sohvalla ja palstailen. 6kk vauva nukkuu pihalla, 5v leikkii tuossa olkkarin lattialla jollain junajutuilla ja 8v sai just läksyt tehtyä ja ruoan jälkeen lähtee naapuriin kaverilleen.

Hiljaista on :) Tytär kaverien kanssa kaupungilla kerrankin, vaateostoksilla ja kampaajalla, tulee kaverin iskän kyydillä vasta iltauutisille. Mies iltavuorossa. Minä ja elukat kotosalla. Taidan raahautua päivänokosille raskaan työpäivän jälkeen, ainakin peiton alle hyvän kirjan kanssa :)

4 lähti luistelemaan ja sieltä sit seurakunnan liikuntakerhoon.
Vanhin ja nuorin syömässä vielä.
Mies tulee kohta töistä (ei kyllä yleensä näihin aikoihin tule mutta on illalla menoa) .
Mun pitäs raahautua suihkuun.

Eskari-ikäinen leikkii huoneessaan parin kaverinsa kanssa. Koululainen lähti ulos pelaamaan 'tossulätkää'. Mies on edelleen töissä ja minä, suuri huijari, syön salaa paahtoleipää. Olen esittänyt miehelle vältteleväni viljoja. No, välttelin kyllä ihan oikeasti mutta tänään sitten ostin tuoreen paahtoleivän :D

Yhteistyössä