Mitä teidän miehet saavat isänpäivälahjaksi??

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppi:
Valokuvakalenterin.

Mä tein kans tällasen! Oli niin helppoa tällä mäkillä kun klikkaili vaan menemään ja tilas mäkiltä! Onko muilla kokemusta? Täällähän olis vaikka mitä palveluita ja niitä kalenterivaihtoehtojakin oli jotain 7! Kalenteri tulee ens viikolla kotiin postissa.

*muoks
Kortin teen ite tytön kanssa. kai siihen jotain tytön kädenjälkeä tms. tehdään...

voi kun tietäisi. Meillä isukki on sellainen ettei "tartte mitään", ja ostaa kyllä itse vaatteensa, viinansa ja kaiken tarpeellisen. Ehkä sitten vain laitan vähän normi ruokaa juhlavampaa, filettä ja punaviiniä, ja annetaan tyttöjen kanssa isän nukkua aamulla pitkään..

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Valokuvakalenterin.

Mä tein kans tällasen! Oli niin helppoa tällä mäkillä kun klikkaili vaan menemään ja tilas mäkiltä! Onko muilla kokemusta? Täällähän olis vaikka mitä palveluita ja niitä kalenterivaihtoehtojakin oli jotain 7! Kalenteri tulee ens viikolla kotiin postissa.

*muoks
Kortin teen ite tytön kanssa. kai siihen jotain tytön kädenjälkeä tms. tehdään...

Mäkiltä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Valokuvakalenterin.

*muoks

Mäkiltä?

:laugh: MacBook You know?

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa- a:
Kovasti hakusessa täälläkin. Viime vuonna sai Muumisarjan Muumipappa- mukin.

Oliko oikeasti onnellinen lahjastaan, vai oliko äiti enemmän onnellinen. Ja tää viesti ei mitään v****uilua. Mietin vaan omaa miestä, joka ei piittaa muumimukeista pätkääkään, tosin ostaa niitä kyllä mulle