isänpäivälahjaksi ryyppyreissu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varsinkin palstan miehet vois vastata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Tee sille lahjakortteja? Vaikkapa vaapaata iltaa tai viikonloppua varten? Tai sit vaan muita palveluksia :whistle:

no niin just meinasin, semmonen lahjakortti että "tämä kortti oikeuttaa sinut yhteen ryyppyretkeen kavereitten kanssa ilman vaimon naputusta".

kiva että tää ois muistakin hyvä juttu. :)

Onhan tämä vitsi, eikö olekin.

Kyllä parisuhteessa on menoja erikseen ja yhdessä puolison kanssa.
Ne sovitaan sitten kun toisella on meno edessä ja tietenkään jokaviikonloppuinen ravintolassa hyppääminen ei ole mitenkään perhe-elämää ainakaan hyväksi tekevä asia,
mutta kyllä sitä nyt pitäisi toisen saada mennä ulos edes kerran vuodessa, ilman että siitä saa kuulla ennen ja jälkeen reissun.

Tuollainen, että annetaan lahjakortti joka oikeuttaa miehen ryyppäämään kavereiden kanssa on todella älytön keksintö.
Etkö voisi ihan ostaa korttia ja vaikka uudet sukat ja sitten kun mies seuraavan kerran olisi lähdössä kavereiden kanssa ulos ja jos se sopii teidän sen hetkiseen tilanteeseensa niin olisit ihan hiljaa, etkä naputtaisi tapasi mukaan. Ei siinä mitään lahjakortteja tarvita.

Kyl nyt särähtää PAHASTI korvaan toi "annan luvan"...hmmm, ei kai yhdenkään aikuisen ihmisen tarvitse saada lupaa jos haluaa lähteä ryyppäämään? Tosi kurjalta kuulostaa.

Ap, omistatko sä miehesi vai mihin toi luvan antaminen perustuu? Kysytkö sinäkin mieheltäsi lupaa lähteä ulos? Olisitko tyytyväinen jos saisit äitienpäivälahjaksi "luvan" lähteä ystäviesi kanssa ulos? Huhheijaa...

Olisko mitään jos isänpäivälahjaksi antaisit jotain muuta... ei välttämättä materiaa, mutta tosta sun ideasta valitettavasti tulee mieleen että olet kotinatsi. Ei pahalla.

Siinä vaiheessa, ku mä alan antaa miehelleni lahjaks ryyppyreissuja/vaatii mun luvan päästä ryyppää, ni harkitsen kovin, meneekö lahja isänpäivälahjasta vai esim.hyvin hoidetuista kotitöistä teineille(18.v.täyttäneille;)). Tuossa vaiheessa miettisin suuresti, onko miehestä parisuhteeseen, jo vaatii vaimosta äidinkorvikkeen joka sännöstelee juhlimista ym.

Eli, vaikken mies ole, vastaan, että kuulostaa lähes mahdottomalta lahjaidealta.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Kyl nyt särähtää PAHASTI korvaan toi "annan luvan"...hmmm, ei kai yhdenkään aikuisen ihmisen tarvitse saada lupaa jos haluaa lähteä ryyppäämään? Tosi kurjalta kuulostaa.

Ap, omistatko sä miehesi vai mihin toi luvan antaminen perustuu? Kysytkö sinäkin mieheltäsi lupaa lähteä ulos? Olisitko tyytyväinen jos saisit äitienpäivälahjaksi "luvan" lähteä ystäviesi kanssa ulos? Huhheijaa...

Olisko mitään jos isänpäivälahjaksi antaisit jotain muuta... ei välttämättä materiaa, mutta tosta sun ideasta valitettavasti tulee mieleen että olet kotinatsi. Ei pahalla.

Just tälle mä tuolla naureskelin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
miten tää liittyy isyyteen tää ryyppyreissujuttu?

no ei kai sen enempää kuin ruusu, kakku tai kalsaritkaan... lahja kuin lahja ja toi olis ainakin semmonen mistä mies tykkäis ja osais ehkä arvostaa.

just, isälle laatuaikaa erossa niistä lapsista, jotka siitä tekee isän. hyvää isänpäivää vaan!

Mutta äitienpäivä kun koittaa, niin kaikki äidit odottaa passausta, ja sitä ettei heidän tartte tehdä mitään?! Eikös ole hiukka ristiriitasta. Tällä perusteellahan äitien tarttis äitienpäivänä varsinkin puuhata vaan sitä mitä äidit yleensä puuhaa...
Ja ap, mun mielestä toi kuulostaa ihan ok:lta, jos se on sitten joku muu vkonloppu ku se isänpäivä. Hommaat vaikka jonkun risteilyn tms, minne voi kamujen kanssa mennä. Muuten se ehkä on vähän outoa, jos annat vaan "luvan" normi ryyppäämiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:

no siis lupaahan tuo nyt ei kysy muutenkaan, menee kun tahtoo. mutta ajattelin että tällä kertaa sais mennä luvan kanssa, ilman että mä naputtaisijn yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja varsinkin palstan miehet vois vastata:
oisko kiva? eli kun on tullut ukolle natistua ryyppäämisestä viimeaikoina niin jos isänpäivälahjaksi antaisin sille luvan lähteä kavereitten kanssa ryyppäämään?

antaa luvan? Mun ukko ei lupia kysele jos lähtee!

No kyllä mun mielestä taas on outoa perhe-elämää, jos sieltä vanhemmat kysymättä häipyvät ryyppäämään, ja varsinkin kun ap sanoi, että mies on vuiime aikoina usein mennyt...
Tottakai mä kysyn mieheltä sopiiko mun menot hälle, ei niin että oltais natseja kumpikaan, vaan koska se on mielestäni kohteliasta toista kohtaan.
Ja tää korostaa hyvin tätä palstaa. Tartutaan yhteen sanaan, ja nostetaan siitä haloo.
Kuten jo mainitsin, on se ap:n ukko tainnut päästä usein muutenkin, jos se kerta on vaimoa jopa hiukka ahdistanut. Mutta kun mammojen pitää vääntää, niin minkäs teet

Nuriskaa rauhassa, mutta minä annan miehelleni/lasteni isälle isänpäivälahjaksi
konsertti illan kanssani.
Jaksaa viettää taas lasten kanssa aikaa kun saa itsekin rentoutua.
Viimeksi mies käynyt "missään" vuosi sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja varsinkin palstan miehet vois vastata:
oisko kiva? eli kun on tullut ukolle natistua ryyppäämisestä viimeaikoina niin jos isänpäivälahjaksi antaisin sille luvan lähteä kavereitten kanssa ryyppäämään?

antaa luvan? Mun ukko ei lupia kysele jos lähtee!

ei munkaan enkä minäkään!

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Mutta äitienpäivä kun koittaa, niin kaikki äidit odottaa passausta, ja sitä ettei heidän tartte tehdä mitään?! Eikös ole hiukka ristiriitasta. Tällä perusteellahan äitien tarttis äitienpäivänä varsinkin puuhata vaan sitä mitä äidit yleensä puuhaa...
Ja ap, mun mielestä toi kuulostaa ihan ok:lta, jos se on sitten joku muu vkonloppu ku se isänpäivä. Hommaat vaikka jonkun risteilyn tms, minne voi kamujen kanssa mennä. Muuten se ehkä on vähän outoa, jos annat vaan "luvan" normi ryyppäämiseen.

Miehethän odottaa passausta ympäri vuoden tekemättä mitään :laugh:

no kannattaisko sunkin päästää se mieluummin omien kavereidensa kanssa johonkin, mihin se ite haluu mennä? ootko varma että se haluu lähteä just konserttiin ja just sun kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:

Miehethän odottaa passausta ympäri vuoden tekemättä mitään :laugh:

Juu, mutta kun oli puhe, ettei isälle voi antaa lahjaksi mitään mikä ei liity lapsiin tai perheeseen... Että sellasen isän ei sitten olis isäksi pitänyt tullakaan, jos sellaista kaipaa. Tosi outo ajattelutapa MINUN mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja te kyl ootte:
No kyllä mun mielestä taas on outoa perhe-elämää, jos sieltä vanhemmat kysymättä häipyvät ryyppäämään, ja varsinkin kun ap sanoi, että mies on vuiime aikoina usein mennyt...
Tottakai mä kysyn mieheltä sopiiko mun menot hälle, ei niin että oltais natseja kumpikaan, vaan koska se on mielestäni kohteliasta toista kohtaan.
Ja tää korostaa hyvin tätä palstaa. Tartutaan yhteen sanaan, ja nostetaan siitä haloo.
Kuten jo mainitsin, on se ap:n ukko tainnut päästä usein muutenkin, jos se kerta on vaimoa jopa hiukka ahdistanut. Mutta kun mammojen pitää vääntää, niin minkäs teet

Peesaan myös tätä. Ei meilläkään kumpikaan aikuinen mene oman päänsä mukaan tietenkään, se vois tietää eroa sitten se.

(Jos ap:n miehellä on alkoholiongelma, niin tuskin ainakaan kannattaa antaa lisäsyitä ryyppäämiselle.)

no kannattaisko sunkin päästää se mieluummin omien kavereidensa kanssa johonkin, mihin se ite haluu mennä? ootko varma että se haluu lähteä just konserttiin ja just sun kanssa?

Niin!
Kysy mieheltäs, että lähtiskö se mieluummin vaikka naapurin Lissun kanssa?

:D

Eikö sun miehes sitten halua mennä sun kanssasi? :(

Kyllä olen varma,että seurani kelpaa.
Heh, kyllä ottaa jollain koville kun oma mies menee mielummin muiden kun oman vaimonsa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:

no siis lupaahan tuo nyt ei kysy muutenkaan, menee kun tahtoo. mutta ajattelin että tällä kertaa sais mennä luvan kanssa, ilman että mä naputtaisijn yhtään.

Siis miehesi menee ravintolaa silloin kun kaverit pyytävät ja sinä sitten naputat siitä hänelle vaikka tiedät, että siitä naputuksesta ei ole mitään hyötyä. Ukko menee kuitenkin.

Nyt sitten aiot kirjoittaa kortin, että ensi kerralla kun lähdet ravintolaan, minä en naputa ollenkaan.
Mikä ihmeen idea tuossa on?

Miehesi menee sinne naputit tai et ja tultuaan sieltä kuuntelee kiukutteluasi ja seuraavalla kerralla sama juttu.

Etkö sinä nyt voisi kuitenkin päättää, että kun mies menee seuraavan kerran ulos niin et naputa siitä. Tekemättä mitään numeroa miehellesi tästä päätöksestä.
Siihen mitään lahjakortteja tarvita, johan nyt miehesi ja hänen kaverinsa nauravat itsensä kuoliaiksi tuon nähtyään ja sinusta vain vitsaillaan sen jälkeen.

Jos nyt lahjakortin haluat antaa niin anna se vaikka johonkin liikkeeseen jossa myydään vaikka miehesi harrastukseen liittyviä välineitä.

Antaa lupa ryyppyreissuun kavereiden kanssa....no, mä en anna miehelle tuollaista isänpäivälahjaa. Ei meidän suhteessa tarvitse antaa lupia puolin tai toisin.

Lapselle annetaan lupa. Aikuiset ovat tasavertaisia ja sopivat asioista yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:

Niin!
Kysy mieheltäs, että lähtiskö se mieluummin vaikka naapurin Lissun kanssa?

:D

mä en tiedä mikä sun perhe-elämässä mättää noin pahasti, kun sun pitää täällä vittuilla muille ihmisille?? varmaan oma miehes käy sen naapurin lissun kanssa vaakamambo-kursseilla. :headwall:

jos meidän ajatusmaailma poikkeaa näin suuresti niin etkö voi vaan poistua tästä ketjusta? sun milipiteesi kävi jo selväksi enkä mä halua lukea tämmösiä ilkeitä kommentteja enempää, okei?

Juu, mutta kun oli puhe, ettei isälle voi antaa lahjaksi mitään mikä ei liity lapsiin tai perheeseen... Että sellasen isän ei sitten olis isäksi pitänyt tullakaan, jos sellaista kaipaa. Tosi outo ajattelutapa MINUN mielestä.

Mun mielestä olisi hienoa jos äiti/isä saa äitienpäivänä/isänpäivänä vapautuksen kotitöistä, sitä en tietenkään kiellä :)

Tottakai sille isälle voi antaa lahjaksi vaikka uudet vanteet autoon jos haluaa. Mitäs se ny loppujen lopuksi mulle kuuluu :D

Sitä vaan hain kommentillani, että aikuiset ihmiset voi sopia yhdessä ryyppyreissuistaan, toivon että ne pysyvät kohtuuden rajoissa ja kumpikin saa mennä tasapuolisesti tai vaikka jos toinen menisikin vähän enemmän, niin toivottavaa olisi ettei toinen osapuoli koe jääneensä unohdetuksi... NYt meinaa mennä taas vähän asian sivuun... Siis pointti oli se, että aikuisen ihmisen ei tarvitse kysyä lupaa. Toki parisuhteen kannalta on hyvä neuvotella ja yhdessä sopia :)

Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:

Eikö sun miehes sitten halua mennä sun kanssasi? :(

Voih, toivottavasti haluaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Antaa lupa ryyppyreissuun kavereiden kanssa....no, mä en anna miehelle tuollaista isänpäivälahjaa. Ei meidän suhteessa tarvitse antaa lupia puolin tai toisin.

Lapselle annetaan lupa. Aikuiset ovat tasavertaisia ja sopivat asioista yhdessä.

Peesi :flower:

Yhteistyössä