Menee hermot miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justjoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justjoo

Vieras
Ostin hänelle isänpäivälahjaksi pelin pleikkarille. Nyt on pelannut joka ilta (lukuunottamatta yhtä iltaa kun oli muissa omissa menoissaan myöhään). Tänään sitten ehdotin että oltas pelattu vaikka shakkia tai korttia tai tehty jotain yhdessä. Ei kuulemma innosta, haluaa pelata. No, kyllähän minä siitä sitten vähän onkeeni otin, koska ei oo kiva joka ilta istua vaan koneella ja koittaa keksiä jotain tekemistä kun ukko pelaa ja tv:kin näin ollen varattu. Mies sanoi, "vittuako ostat pelejä jos niitä ei sitten saa pelata" Sitten alkoi se marttyyri osio, kun mies laittoi pleikan kiinni ja sanoi, "pelataan sitten" Siis sillä äänen sävyllä että joo, kiinnostaa ku kilo paskaa. Meni kuule maku ja mielenkiinto häneen jo aikaa sitten. Huoh. Miksi miehet, tai ainakin minun mies on noin tunteeton paskiainen :(

pakkoko ostaa sille pleikkapeli? eiks se pelaamiseen oo tarkotettu? olisit ostanu ennemmin sitte vaikka kutimet, ei ainaka pelais!

No hohhoijaa. Ikää miehellä kuitenkin 29 että oletin että tajuaa joskus antaa aikaansa minullekin. Mutta ei.

Jos minä saisin jonkun käytännön lahjan, vaikka pelin, lahjaksi, en kehtaisi, en todellakaan kehtaisi varata tv:tä joka hemmetin ilta moneksi tunniksi ja en kehtaisi olla huomioimatta toista, varsinkaan sillon, kun se toinen sitä pyytää.

Kuulostaa aika lapselliselta teidän touhu. Kai sinulla on kokemusta aiemmista uusista peleistä, että kuinka kauan se alkuinnostus kestää ja olisit antanut miehen pelata sen pari viikkoa(?) rauhassa tai jos mies on aina kiinni noissa peleissä, niin sitten jättänyt pelin ostamatta. Olisit voinut myös ehdottaa jotain aikoja, että mihin aikaan tekisitte yhdessä jotain. Minä viihdyn itse erinomaisesti yksin koneella, joten mies saa sen puolesta pelata rauhassa, mutta olemme sopineet että lapsen ollessa hereillä kumpikaan ei pelaa eikä ole tietokoneella pitkiä aikoja.

Taitaa olla aikuisuus hukassa molemmilta? Mies 29-v ja sinä kuvittelet hänestä jotakin. Itse joudut istumaan koneen ääressä ja keksimään tekemistä. Kun ei TV:täkään voi katsoa siis. Eikö teillä ole siellä mitään kotitöitä? Lapsi vissiin on kuitenkin, jos isänpäivääkin vietitte?

Siis te olette tosiaan sitä mieltä, että yhteistä aikaa ei tarvitse olla, KOSKA MIES HALUAA PELATA? Joo lapsi on, nukkuu. Mies ei nimittäin pelaa lapsen hereillä olo aikana. Pelaa lapsen päikkäriaikana pari tuntia ja sitten illalla 3 tuntia kun lapsi menee ysin aikaan nukkumaan. Mies kömpii puolilta öin nukkumaan. Ja joo, en keksi netissä tekemistä illasta toiseen. Haluaisin viettää aikaa mieheni kanssa, varsinkin kun meillä menee nyt huonosti ja asioista pitäisi puhua.

[QUOTE="a p";22485305]Siis te olette tosiaan sitä mieltä, että yhteistä aikaa ei tarvitse olla, KOSKA MIES HALUAA PELATA? Joo lapsi on, nukkuu. Mies ei nimittäin pelaa lapsen hereillä olo aikana. Pelaa lapsen päikkäriaikana pari tuntia ja sitten illalla 3 tuntia kun lapsi menee ysin aikaan nukkumaan. Mies kömpii puolilta öin nukkumaan. Ja joo, en keksi netissä tekemistä illasta toiseen. Haluaisin viettää aikaa mieheni kanssa, varsinkin kun meillä menee nyt huonosti ja asioista pitäisi puhua.[/QUOTE]

Mitäs jos miehesi pelaa juuri sen takia, ettei tarvitsisi keskustella sinun kanssasi? Sinänsä minäkään en innostuisi, jos joku pyytäisi pelaamaan korttia tai jotakin muuta, ehkä et osannut ehdottaa tarpeeksi kiinnostavaa tekemistä.

En tiedä olenko minä jotenkin outo, mutta minusta lapsen/lasten mentyä nukkumaan on kiva viettää aikaa tekemällä YKSIN mitä tykkää. Ollaan siis kumpikin silloin omissa oloissamme ja parisuhteella menee ihan hyvin.

Jos minä olisin saanut uuden saumurin tai ompelukoneen, luulen, että viettäisin sen parissa kaiken lapsilta, työltä ja ihan-pakollisilta-kotihommilta liikenevän ajan.

Jos mies ei ala keskustella, tulee parisuhteelle aika äkkiä loppu. Ja sen olen sanonutkin. Parisuhteessa pitää pystyä keskustelemaan asioista, ja parisuhteen täytyy olla jotain pleikkapeliä tärkeämpää. Jos ei se ole, niin silloin parisuhde ei ole sen arvoinen ja parempi on vetäytyä sitten ihan lopullisesti omiin oloihin. Ei ole mielestäni liikaa vaadittu yhtenä iltana viettämään aikaa minun kanssa, esim. puolta tuntia tms. Kai mä sitten vaan olen jotenkin tyhmä, kun haluan välillä hoitaa parisuhdettakin.

Mun mies pohti jollain toisilla tai kolmansilla treffeillämme ääneen, että pitäisköhän hankkia joku pelikonsoli. Jyräytin sille että et kyllä hanki ja se totteli. Hyvä et tuli kiellettyä, jos siitä kerran seuraa tommoisia ongelmia...

Yhteistyössä