Ostaako joku oikeasti taskumatin isänpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Kävin hakemassa äsken postin ja ei sieltä tullut muuta kuin Vapaa valinnan mainos. (Onneksi) Selailin sitten sitä mainosta samalla kun syötiin likan kanssa välkkäriä ja huomasin että mainostavat isänpäivälahjaksi lahjasettiä joka sisältää taskumatin lisäksi avaajan ja mitan.

Ostaako joku ihan oikeasti sellaisen lahjaksi? :o Mun mielestä se on todella mauton lahja... :ashamed:
Mä voisin kuvitella hyvin oman mieheni ilmeen jos antaisin hälle lasten kanssa taskumatin :whistle:

No ei ehkä lasten kanssa tulis annettua, mutta eihän kaikilla ole lapsia. Voisin kuvitella, että lapseton veljeni antaisi isällemme taskumatin, enkä pitäisi sitä kovin mauttomana juttuna, jos se on yhtään hieno.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostetaanhan niitä isänpäivälahjoja omalle isällekin ;) Vaikka teillä se oiskin mauton lahja kannattaa muistaa ettei kaikki ole samaa mieltä.

Niin no, tottahan se on. ;) Nyt voin vaan todeta että onneksi isäni on toisella puolella maapalloa tämän kuun, joten saa jäädä ilman lahjaa. :kieh:

Jos isällä olisi tapana juoda useammin niin lahja olisi mauton :)
Muuten se käy hyllynpölyttäjästä ja saattaa olla ihan söpö lahja koriste-esineeksi tai eräretkelle metsäryyppypulloksi.

Avaan nyt ensin sateenvarjon.....Mutta siis asiaan, minähän olen ostanut taskumatin isänpäivälahjaksi ja en suinkaan omalle isälleni vaan ihan miehelle. Mies on ilmeisesti käyttänyt sitä ehkä kerran, koska ei juurikaan tuota juomista harrasta. Ostin lahjan ihan kultasepänliikkeestä ja se ei ollut siis mikään halpis taskumatti (jos se tätä asiaa nyt yhtään parantaa) :snotty:

Mulla oli ideana se, että siihen kylkeen sai hyvin kaiverrettua sen tekstin mitä halusin ja halusin ostaa ekana isänpäivänä jonkun lahjan, mikä säilyisi aina. Ostin mä siihen jotain muuta mukaan myös ja sitten tehtiin itse kortti.

Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Avaan nyt ensin sateenvarjon.....Mutta siis asiaan, minähän olen ostanut taskumatin isänpäivälahjaksi ja en suinkaan omalle isälleni vaan ihan miehelle. Mies on ilmeisesti käyttänyt sitä ehkä kerran, koska ei juurikaan tuota juomista harrasta. Ostin lahjan ihan kultasepänliikkeestä ja se ei ollut siis mikään halpis taskumatti (jos se tätä asiaa nyt yhtään parantaa) :snotty:

Mulla oli ideana se, että siihen kylkeen sai hyvin kaiverrettua sen tekstin mitä halusin ja halusin ostaa ekana isänpäivänä jonkun lahjan, mikä säilyisi aina. Ostin mä siihen jotain muuta mukaan myös ja sitten tehtiin itse kortti.

Tämähän oli kiva idea, ei ollenkaan paha! =)

Mainos jonka näin oli sellanen 10 euron halpis juttu. Se ei kyllä ollut sellainen lahja jonka ostaisin miehelleni, tai varsinkaan omalle isälleni.

Meillä tuollaiset saatiin aikoinaan isälle lahjaksi päiväkodin puolesta. Lapset olivat niihin sitten jollain väreillä taiteilleet, eli siten siitä tuli hieman henkilökohtaisempi.

Mielestäni tuo on ihan kiva lahja, vaikka käyttöä sillä ei meidän perheessä kyllä ole, mutta muistona säilyy ja kyllähän sitä silloin tällöin on jonkun häät tms, jolloin on tapana taskumatti mukaan ottaa.

Ehkä perheille, joissa alkoholiongelmaa tuo on vähän paha, mutta jos ns. normiperhe, niin en näe tosiaan mitään syytä miksi se olisi mauton lahja.

Voisin ostaakin, jos ne ei aina olisi niin mauttomia B)
Siis jos oikeesti joku hieno taskumatti tulisi vastaan niin mikä ettei. Ja siis tokihan se lahja olisi minulta, ei lapsilta :whistle: Kuten vaikkapa joku hepenealusvaate miehelle (itselle) tms mitä jotkut antaa ;)

Yhteistyössä