ideoita isänpäivälahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Näin se menee=
isä joka on muitten mielestä kura isä..elikkäs ei piä yhteyttä lapsiisa elää kuraa elämää---------->> sit tommonen äijä ku saa viattomin lapsen nakki sormin tekemän äherryksen ni alkaa kyynelehtii tuoppii<<-------tää isi ei oota mitään ja ilahtuu pienesä

sit taas tommonen kympin isä joka ahkerasti pyyhkii lapsia pottailujen jälkeen mielessää vaan naureskelee virnuille et aha kiva....ootpa koittanu.=toisaalta taas tommoneki isi taas sit ois tosi pettyny jos ei sais mitää<<---------tää isi oottaa paljon ja pettyy paljon myös isän päivä lahjoissa

Ymmärsikö joku? Mä en pysynyt kärryillä ollenkaan... :p

Viime vuonna ostin lahjakortin lentosimulaattoriin, mutta tänä vuonna päätin että lahjan tulee liittyä lapsiin. Siksi mies saa nyt aikuisten värityskirjan ja puuvärit kun vajaa 2v poika saa puolestaan ekan värityskirjan ja lastenvärit. Saavat sitten yhdessä väritellä :)

Tän talon isi saa paremman aamiaisen;munakasta sipulitomaattijuusto tytteellä,kaffetta,uunituoretta sämpylää lisukkeineen,saatanpa tiristellä pekoniakin(ja tuulettaa kuukauden sen jälkeen..että mä inhoon sitä hajua!)..Normisti on vaan puurot ja kahvit,joten sikis hiukan parempi..Tyttären kanssa on koitettu ährätä korttia (1v 5kk,kynän käyttö huihai).Lahjan tietää,on itse sen valinnut..

Edelleisen liiton lasten isit saa lahjakortin vapaavalintaiseen liikkeeseen..Elikkä on taiteltu ns. lahjakortti rahataskumallia..Sinne sujautetaan ihan raha,koska isille ei voi isoa lahjusta lähettää..

Yhteistyössä