Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no kai se on yhdenlainen "suoritus" että pitää olla kauheasti monenlaista, ennen kuin se on nautittavaa ja ihanaa.Asia on toinen jos kaikki se annetaan olla pöydällä minkä kaupasta tuo kotiin...esille laitetaan sopiva määrä. On aika harvinaista, että meillä jää yli jotain kun lasken montako syöjää on ja esille laitetaan laajasti mutta vähän, sitä lisätään sitä mukaa jos tarvitaan. Kyllä se lohi on siellä kaapissa sekä ne äyriäiset. Pöytään laitetaan vain se määrä mitä on laskettu.
Ja miksi ruuasta ei saisi nauttia? Miksi ruokakin on vain suoritus joka tehdään? Minä ainakin haluan nauttia kaikesta mikä minua ympäröi ja ruoka on yksi sellainen.
Heheh, en ikinä unohda meidän yhtä aamua viime kesänä. Kun herättiin niin sanoin miehelleni, että mun tekee mieli käydä aamiaisella Ruissalossa ja sinnehän ajettiin....Munkkia ja kahvia, nam ja ei mitä tahansa munkkia vaan ihan siellä tehtyä ja paistettua jätti kokoista munkkia...voin näyttää kuvankin jos joku tahtoo nähdä. On meinaan paras munkki ikinä![]()
Mamma mia!!!!! Ei ihan mikààn kààpiòmunkkirinekeli. paikkakin nàyttàà viihtyisàltà
Neljä henkilöä saa mahansa makiaksi tuosta yhdestä joJa tuo on aivan ihana paikka :heart: Jokirannan lisäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Määa;28256632:no kai se on yhdenlainen "suoritus" että pitää olla kauheasti monenlaista, ennen kuin se on nautittavaa ja ihanaa.
Mutta niin kai me ollaan erilaisia, niin kuin siinäkin että toisille ei maistu aamulla mikään. Varmaan meillä sitten tuollaisten notkuvien pääsiäisaamiaispöytien sijaan on niitä herkkuiltapaloja, yhtä lajia, mutta useammin. Jännä kyllä, että ollaan koko perhe toistaiseksi samaa tyyppiä.
Jenkkityyliset pannukakut vaahterasiirapilla ainakin, jotain kahvia vähän erikoisemmin laitettuna, uunituoreita muffineja, hedelmäsalaattia, pekonia ja/tai pikkunakkeja, munakokkelia, juustosarvia, olen myös tehnyt suklaakuorrutettuja mansikoita Datalle aamiaiseksi, maustamattomasta jugurtista ja itsepuristetusta appelsiinimehusta tehtyä voimajuomaa jne.
Äitini luona jopa jauhemaksapihvileipiä.
Itse nautin pitkistä brunsseista, mutta jotenkin tämä koko lauma liian levoton sellaiseen pitkälliseen nautiskeluun aamiaispöydässä päivän uutisia kommentoiden, jutellen, pitäen taukoa ja jatkaen nautintoja taas.