Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baboon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

baboon

Vieras
Olen ollut pitkän aikaa masentunut. Mikään ei tunnu onnistuvan... Nyt sain pitkästä aikaa ajan psykiatrille ja hoidamme lääkityksen ja terapian kuntoon. Ongelma on, että voiko itse pyytää sairaslomaa töistä vai täytyykö odottaa että lääkäri ehdottaa sitä? Tunnen olevani niin väsynyt ja töihin meno tuntuu niin ylivoimaiselta... Kun saisi vain vähän aikaa levähtää ja hoitaa elämän perusasiatkin kuntoon... Mielipiteitä?

Alkuperäinen kirjoittaja baboon:
Olen ollut pitkän aikaa masentunut. Mikään ei tunnu onnistuvan... Nyt sain pitkästä aikaa ajan psykiatrille ja hoidamme lääkityksen ja terapian kuntoon. Ongelma on, että voiko itse pyytää sairaslomaa töistä vai täytyykö odottaa että lääkäri ehdottaa sitä? Tunnen olevani niin väsynyt ja töihin meno tuntuu niin ylivoimaiselta... Kun saisi vain vähän aikaa levähtää ja hoitaa elämän perusasiatkin kuntoon... Mielipiteitä?
Kysy itse ihmeessä. Sinähän sen vointisi tiedät. :)

Kyllähän lääkäri kysyy että tarvitsetko sairaslomaa. Mutta jos et jaksa mennä enää päiväksikään, niin käy terveyskeskuksessa niin saat varmasti siihen lääkäriaikaan asti lomaa.

Mutta tuntuu että teen siinä väärin... omatunto sanoo muuta vaikka olo on niin helvetillinen... Vaikka kaipa se kuuluu oireisiin, että kaikesta syyllistää itseään...

jos sinusta vähänkin tuntuu, että et vielä jaksa mennä töihin, pyydä ihmeessä sairauslomaa. Et siinä ketään kohtaan väärin, että hoidat itseäsi kuntoon. Älä hyväihminen ainakaan siitä syyllistä itseäsi, että et vielä kykene menemään töihin. :hug:

Yhteistyössä