mitä tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
olin eilen kaveri porukalla juhlimassa,ihana ilta olikin,pitkästä aikaa lähin ja tietenkin otin vähän liikaa,enkä tullut yöksi kotiin vaan menin ystävättäreni luokse,me ollaan miehen kanssa sovittu et kotiin pitää aina tulla,ja mä en tullu..voi että miten mua harmittaa!se ei enää koskaan luota muhun,niin se sano kun lähti äsken ovet paukkuen

Alkuperäinen kirjoittaja apinalauma:
No eihän toi kivalta tunnu jos ootte sopinut että yöt vietetään kotona..Jos et edes soittanu tai mitään.. :/

en soittanu..ja se just harmittaa kun en tajunnu,olin niin kännissä että sammuin kaverini sohvalle ja aamulla heräsin siitä,mua pelottaa että se ei enää koskaan luota tai jättää mut,oli niin kamalan pettynyt

kovassa kännissä voi just noin käydä,ei pysty kaikkea kontroloimaan,nyt pääasia etä olit ystävättären luona,etkä muualla tekemässä tyhmyyksiä,
joten nyt pyydät kovasti anteeksi ja kerro miten rakastat häntä etkä tehnyt mitään tyhmää,ja sano myös että kova humalatila vaikutti asiaan ,luulisi ymmärtävän,ei tuosta nyt luottamuspulaa voi tulla tai jättää sinut,en usko,kyllä hän tuosta lauhtuu

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
kovassa kännissä voi just noin käydä,ei pysty kaikkea kontroloimaan,nyt pääasia etä olit ystävättären luona,etkä muualla tekemässä tyhmyyksiä,
joten nyt pyydät kovasti anteeksi ja kerro miten rakastat häntä etkä tehnyt mitään tyhmää,ja sano myös että kova humalatila vaikutti asiaan ,luulisi ymmärtävän,ei tuosta nyt luottamuspulaa voi tulla tai jättää sinut,en usko,kyllä hän tuosta lauhtuu

niin mäki toivon ja yritin sille puhuakin mutta kun se ei kuunnellu..huusi vaan ja lähti

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:

niin mäki toivon ja yritin sille puhuakin mutta kun se ei kuunnellu..huusi vaan ja lähti

meni nyt ottaa happea,kun tulee takaisin,mene hänen luo halaa,pussaa,sano että rakastat sitä,pyydä anteeksi,sano että viet hänet ulos joku päivä syömään,ja sano myös että on sinun elämäsi tärkein ihminen,ettet halua menettää luottamustasi,kerro sitten miten kävi sun ja miehen keskustelu i :hug:

kiitos,mä yritän kun ja jos se kotiin tulee,kyllä mä sitä niin kamalasti rakastankin ja meidän perhettä että ajatuskin menettämisestä hirvittää.mä tuun tänne sit kertomaan kuin kävi,kiitti vielä kerran että kuuntelit,tuli heti vähän parempi olo

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
kiitos,mä yritän kun ja jos se kotiin tulee,kyllä mä sitä niin kamalasti rakastankin ja meidän perhettä että ajatuskin menettämisestä hirvittää.mä tuun tänne sit kertomaan kuin kävi,kiitti vielä kerran että kuuntelit,tuli heti vähän parempi olo

:hug: harmi että olit harmaana,oisin muuten yv.tä laittanut

Yhteistyössä