mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen tyttö

Vieras
Mitähän sitä nyt sitten tekisi ja kekkaisi. Mieheni sanoi eilen rakastelumme jälkeen, että tästä on tullut ihan kauheeta puurtamista, ilman mielikuvistusta tai mitään. Hän ei edes tämän jälkeen ottanut minusta kiinni vaan nukahti samantien.
Olen kysynyt häneltä monesti, että onko hän tyytyväinen suhteeseemme yms. ( myös seksistä kysyin) ja olen keksinyt kaikenlaista viidyttämistä hänelle. Hän vielä sanoi, kun silloin kysyin, että on tyytyväinen. Minulla on ollut erinnäisten elämänmuutoksien takia halut vähissä, mutta aina olen suostunut, kun mieheni sitä haluaa. Pari kertaa olen kieltäytynyt.
Seksistä on tullut minulle pakkopullaa, en nauti siitä yhtään ja se ei tunnu minusta yhtään hyvältä. Teen kaiken mitä tiedän, mistä hän tykkää, koska tiedän nyt 3 vuoden jälkeen, etten saa orgasmia hänen kanssaan ( en siis ole saanut yli 2 vuoteen ). Hän ei sitä tiedä, esitän osani hyvin.
Mitä teen? Muuten olen tyytyväinen suhteeseen, joka on kyllä aika arkinen, mutta tämä on iso ongelma ja se miten hän asian esitti, satutti minua todella paljon.
En ole lihonnut, pidän huolta itsestäni yms. Mitä varmaan tulee teille ekana mieleen. Ikää on vain 23 –vuotta.

No huh huh.

Olisit todennut sen tylsän puurtamisen jälkee, että niin on , olet useasti miettinyt samaa, joten parasta lopettaa koko seksi, kun ei mies edes kykene tyydyttämään sinua. Taitaa miehellä olla mielikuvitus vähissä!

Naisen rooli ei ole viihdyttää, vaan nauttia ja nautit varmasti jos mies on oikeanlainen ja osaa hommansa, muista se, äläkä jättäydy tuohon rooliin ollenkaan.

Sanopas itse hänelle seuraavan kerran seksin jälkeen, että tästä on tullut kauheaa puurtamista. Seuraa sitten hänen reaktiotaan ja itsetunnon murenemista..

Miksi sinun pitää olla joku yhden ihmisen viihdyttävä sirkus? Mitä hän tekee sen eteen, että teillä menee makuuhuoneessa hyvin? Ei varmaan mitään, makaa kuin lahna ja odottaa. Sitten kun pitäisi vähän lantiota heiluttaa niin valitaa.. Voi kiesus!

Olen täysin samaa mieltä, että tehtäväsi ei ole miellyttää, ei seksi varmaankaan ole niin miellyttävää kummallekaan, jos toinen ei nauti. Molempien nautinto on tärkeää!!

""--koska tiedän nyt 3 vuoden jälkeen, etten saa orgasmia hänen kanssaan ( en siis ole saanut yli 2 vuoteen ). Hän ei sitä tiedä, esitän osani hyvin. --""

Siis olet 2 vuotta teeskennellyt orgasmeja? Onko parisuhteen rehellisyys muillakin osa-alueilla tätä luokkaa? Eiköhän kannattaisi opetella vähän vuorovaikutustaitoja ja kertoa tunteistaan ja esim. orgasmittomuudesta!

En minäkään saisi jos mies vaatisi minulta itsekkäästi joitain ihmetemppuja oman tyydytyksensä takaamiseksi.

Me naiset olemme herkkiä olentoja, seksuaalisesti.

Miksi teeskentelet? Pidemmän päälle se ei johda mihinkään. Jos olet seurannut tiistai-iltaisin tv:stä tulevaa ""Seksiterapeutit"" ohjelmaa, niin kerran siinä oli juuri nuori kaunis pariskunta, jossa nainen paljasti vasta pitkän ajan päästä, että hän ei itse asiassa ole koskaan saanut orkkua.

Mies ei voi kehittyä seksitaidoissaan, jos hän saa aina orgasmin ja luulee naisenkin saavan. Tietyllä tavalla huijaat ja pelaat kaksinaamaista peliä.

Jos myönnät suoraan, että sorry nyt vaan, mutta olet feikannut orkkua, koska olet halunnut olla hänelle ""mieliksi"", mutta et halua suhteen kaatuvan tähän paljastukseen, vaan haluat, että hän ottaa sinut enemmän huomioon, niin suhteellanne voisi olla tulevaisuutta.

Jos jatkat teeskentelyä, suhteella ei ole muutenkaan tulevaisuutta. Itsesi takia kannattaisi olla rehellinen, vaikka rehellisyys sitten toiseen sattuisikin.

Vaikka suostut seksiin, se ei tarkoita, että olet oikeasti himokas ja halukas. Kokeneempi mies ehkä huomaisi eron, millaista on rakastella naista, joka on ihan kuiva ja himoton, mutta teeskentelee himokasta kun taas jos nainen oikeasti haluaa seksiä ja on riittävästi esileikkiä saaneena litimärkä ja vagina on turvonnut aiheuttaen miehelle puristusta kunnolla.

Siis mä en tajua miks naiset teeskentelee orgasmia! Jos aina esittää saavansa, mies luulee tyytyväseksi, eikä muuta tapojaan.

Itse sanon suoraan jos en saa, enkä ainakaan rupea mitään esittämään. Nykyinen mieheni onneksi pitää huolta siitä, että saan.

Keskustelkaa asiasta hyvät ihmiset!

Tottakai se tuntuu puurtamiselta,koska tottakai miehesi vaistoaa että se tuntuu sinustakin puurtamiselta...eli tekikö mies itseasiassa palveluksen kun uskalsi tuoda asian esiin?

Olisiko pallo nyt sinulla?Tästähän voi seurata vaan hyvää,loppujen lopuksi,jos uskallat nostaa kissan pöydälle,sinäkin.

Taustojahan ei ole tiedossa mikä on johtanut haluttomuuteen,mutta teeskentelyllä ei ainakaan parane kummankaan fiilikset petihommissa.

Toisaalta 23 on ""aika nuori"",itse täällä hetkellä 35 ja elämäni seksivedossa ja en kyllä 23 ollut varmaan oikein itsekään sinut oman seksielämäni kanssa...

Ole rohkea ja jos on rakkautta niin on voimaa selvittää,on se kuitenkin aika iso osa parisuhdetta.

Sinun pitäisi päästä kolmekymppisen, osaavan ja taidokkaan Sinkkumiehen hemmottelu&Opetus koulutukseen. Pyöritään silkkilakanoissa ja juodaan puolikuivaa kuohuviiniä. Tuota viikonloppu minun kaupunkiresidanssissani ja olet uusi nainen. Kyllä lähtee orkut tulemaan...

Yhteistyössä