E
Epätoivoinen
Vieras
Minulla on kolme lasta, jotka olen lähes yksin kasvattanut. Olin päättänyt, etten halua enää yhtään lasta. Kauhukseni kuitenkin huomasin olevani taas raskaana. Pitkän mietinnän jälkeen päätin, etten pysty ja jaksa enää kasvattamaan neljättä lasta, olosuhteet ovat sellaiset. Kun kerroin miehelleni raskaudesta ja siitä, että aijon keskeyttää raskauden nyt kun se on aivan alussa, hän ilmoitti ottavansa eron jos niin teen. Tiedän kuitenkin, ettei hän jatkossakaan osallistuisi lasten hoitoon sen enempää kuin tähänkään saakka. Hän on nytkin kuin neljäs. iso lapsi joka menee ja tulee ilman mitään velvollisuuksia. Kaikki viikonloput hän on kavereiden kanssa baareissa rahaa tuhlaamassa. Hänelle tämä on kuin jotain leikkiä. Hän ei voi ollenkaan asettua minun asemaani ja miettiä mitä joutuisin kestämään. Olen joutunut jaksamiseni äärirajoille jo kolmen lapsen kanssa. Mitä siis tekisin...?Tiedän, että asia on minun päätettävissäni mutten varmaan kestäisi sitä, että hän haukkuisi minua murhaajaksi koko loppuelämäni ja varmasti kertoisi myös lapsillemme mitä äiti on tehnyt.