Mitä tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mira

Vieras
Olin pitkään sinkkuna ja jo menettänyt toivoni ja uskoni kunnollisiin miehiin. Tapasin vain pelkkiä sikoja, kähmijöitä, piereksijöitä ja erityisen junttimaisia miehiä, siis tyypillisiä suomensuomalaisia miehiä.

Viime talvena onneni kuitenkin kääntyi. Tapasin Nilsin. Nils on ihana, charmantti, hyvätapainen mies. Aivan toista maata kuin entiseni. Hän on komea, hieman jo kypsän ja arvokkaan harmaantunut. Hän pukeutuu erittäin hyvin: pukuihin, tyylikkäisiin neuleisiin yms yms. toisin kuin entiset verkkariäijäni. Hän pitää itsestään hyvää huolta. Kuntoilee, syö terveellisesti, ei TODELLAKAAN juo kaljaa, vain hienoja viinejä. Hänellä ei siis ole sitä inhottavaa kaljamahaa niin kuin niin monilla muilla. Nils on hellä, huomaavainen, ostelee lahjoja, vie matkoille, ja on todellinen supliikkimies. Siis aivan toista kuin nämä tuppisuut, itsekkäät junttiäijät, joita tämä maa on pullollaan. Nilsillä on myös ihanat harrastukset: golf, purjehdus ja viinien keräily, joihin minäkin olen nyt saanut syventyä ja todellakin nautin niistä.

Nils on myös menestyvä ja melko varakaskin ja antaa sen näkyä niin kuin mielestäni pitääkin. Hän ajaa isoa, kiiltävää autoa, omistaa veneitä, kiinteistöjä. Ei siis mikään vuokrakaksiossa kaljaa kittaava, kattoon sylkevä työtön raudoittaja, joita olen nähnyt jo kylliksi.

Nils on myös ihanan kiihkeä rakastaja sängyssä. Hänellä on kunnon otteet ja kunnon kalu ja hän ei TODELLAKAAN jätä naista tyydyttämättä. Ei käännä selkää, piere ja kuorsaa seksin jälkeen.

Nils on siis aivan kultakimpale. Ja arvatkaa mitä. Hän kosi minua juuri hiljan. JEE.

Minua kuitenkin arvelluttaa yksi asia. Ei mikään kovin suuri mielestäni mutta kuitenkin arvelluttaa. Tähän haluisinkin teiltä neuvoa. Mitä tehdä?

Minusta nimittäin tuntuu, että Nils, vaikka onkin ihana, taitaa minun lisäkseni pitää nuorista pojista.

What did you expect?

Kannattaa ottaa sellainen mies jolla ne paheet ovat pinnassa nähtävillä. Kaljamaha esimerkiksi on ulospäin hyvin näkyvä merkki siitä, että mies juo kaljaa.
Samalla se on myös merkki siitä että ylimääräinen energia on mennyt siihen, eikä esimerkiksi mihinkään pervoilusävytteisiin aktiviteetteihin.
Kaikilla nimittäin on paheensa, erilaisia mutta paheita kuitenkin.
Minullakin oli täydellinen mies. Osasi sanoa että rakastaa. Mutta osasi sanoa sen sitten muillekin kuin minulle. Ja vieläpä peräkkäisinä päivinä.

Oppia ikäkaikki. Alkaa se tavallinen mutta sinänsä omana itsenään täydellinen mies kelpaamaan.
Mikä taas ei ole varmasti imartelevaa niiden tavallisten miesten mielestä, raukat eivät varmaan ymmärrä olevansa juuri grammalleen painonsa arvoisia kullassa ja varsinkin meidän läksymme oppineiden tai jopa sen aina tienneiden viisaiden naisten sydämissä.

"Tapasin vain pelkkiä sikoja, kähmijöitä, piereksijöitä ja erityisen junttimaisia miehiä, siis tyypillisiä suomensuomalaisia miehiä."

Luin tämän lauseen kaksi kertaa. Tarkoitatko todella suomenruotsalaisia miehiä?
Ne vähät joita olen elämäni varrella oppinut tuntemaan työn kautta, ovat olleet ihan sisäsiistejä hurreja.

Nils Holgersson oli Peukaloinen piirrossarjan päätähti. Hän lenteli Akka Kernikaisen selässä ja tykkäsin sarjasta. Sitten saimme lapsia ja katsoimme sarjat useean otteeseen telkkarista.

Biseksuaalin olen kerran tavannut. Mies kertoi asiasta avoimesti yhdenyön jutun yhteydessä. Jos ei olisi kertonut, niin mistä minä sen olisin huomannut.

Aamun lehdessä jopa Oprahin epäillään olevan bi. Hän sanoo viisaasti lehdessä, että jos olisi, niin varmasti siitä kertoisi kaikille. Asiassa ei ole mitään hävettävää.

En osaa kuvitella millaista elämäsi tulee olemaan biseksuaalimiehen kanssa.
Ehkä kotonasi pyörii komeita nuoria miehiä, jotka pitävät sinulle hauskaa seuraa. Voi olla paljon hyviäkin puolia.

Jos kahdesta pitäisi valita, svenska talande betoniraudoittaja tai upporikas harmaaohimo, niin jättäisit molemmat väliin.

Miesten valinnan kanssa ei kannata pitää kiirettä. Aikaa on ruhtinaallisesti.

Ap. juttu vaikuttaa provolta. Erittäin hyvin kirjoitettu alustus.
Toimittajatkin voivat näitä aloituksia väsätä. Jonkin ajan päästä sitten luemme jostakin lehdestä jutun.

Niin minäkin tekisin, jos olisin toimittaja.

Ongelmia on monenlaisia. Tätä vaikuttaa höyhensarjan ongelmalta.

Juttu onkin ilmiselvä provo. Koko kirjoitus on laadittu sen verran poikkeavaan malliin, ja aivan kuin jostain naistenlehden kolumnista muutenkin. Ei kannata ryhtyä "keskustelemaan" asiasta faktapohjalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Piia:
Juttu onkin ilmiselvä provo. Koko kirjoitus on laadittu sen verran poikkeavaan malliin, ja aivan kuin jostain naistenlehden kolumnista muutenkin. Ei kannata ryhtyä "keskustelemaan" asiasta faktapohjalta.

Selasin eilen lapseni tilaamaa Trendiä. Siellä oli juttu nuorista aikuisista, jotka ovat saaneet hyvän kotikasvatuksen.

Lehteilin vain lehden läpi. Juttu citysinkusta viikonloppuna leikkimässä yh-äitiä on varmasti hyvä. Luen sen joskus myöhemmin.

Onhan minunkin juttuja moni epäillyt täysin fiktioksi. Täyttä asiaa minä kirjoitan.
En keksi mielikuvitusjuttuja.

Katsoin eilen Sinkun elämää ja Carrie mussutti jogurttia netin ääressä.
Niin minäkin teen. Äsken ostin "yön yli uinuneita pullia" ja hyviä olivat.

HBL:stä luin aamulla jutun netin deittipalstoista. Joku suomenruotsalaisille tarkoitettu palsta on kallista lystiä. Jos vastaa viestiin, joutuu pulittamaan 120 euroa.

Kyllä tämä Elleissä höpinä on siihen verrattuna halpaa hupia.
Plazan etusivu on ihan ok. Säätilakin laitettu selkeäksi. Sen mukaan lauantaina sataa kaatamalla.

Lueskelin äsken juttuja Jämsän tragediasta. Nettiaikaan ei lehtiä kannata ostaa.
Puuttui vain, että olisi ollut kuvia kodin sisältä. Ehkä joku juorulehti on jo asialla.

Suomenruotsalaiset ovat fiksua porukkaa. Toivottavasti kukaan ei vetänyt hernettä nenäänsä tästä viestiketjusta.