No kyllä ne kaveri naapurit siinä vaiheessa unohtaa, et ootte kavereita, kun niiden Pirkko-Irmeli katkaisee kätensä kun Jcuho-Pjäätteri hyppää sen päälle ja Sun PITI vahtia lapsia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:Alkuperäinen kirjoittaja Tade78:Tiukalta kuulostaa...muistakaapa "tiukkis" vanhemmat, kun lapsenne haluamalla haluaa naapuriin leikkimään......
Meillä ei ole trampoliinia vaan iso uima-allas, ja sun tekstistäsi sain käsityksen että mielestäsi mun pitäis viettää kaikki lomapäivät altaan vierellä naapureiden lapsia vahtien? Tekisitkö itse niin?
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Et ole kusipää. Tee rajat naapureiden lapsille! En minä ainakaan jaksais omalla pihalla koko ajan vahtia naapureiden pentuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Elikäs: Ostettiin just trampoliini meille ja omien kanssa sujuu ihan hyvin tuo pomppiminen. Meillä on kolme lasta, 7v, 4v ja 3v ja pomppivat yleensä sovussa ja ollaan sovittu, et pienemmät saa hyppiä yhessä ja isompi yksin.
Mutta.. Sitten on naapurien lapset se ongelma. Vähän väliä löytyis innokkaita hyppijöitä ja meno menee ihan mahottomaksi. Mun pitää olla kokoajan sit vahtimassa ja hillittemässä menoa, kun kaikki pomppis yhtäaikaa.
Oonko kusipää, jos teen säännön, et meillä ei muut hypi kuin omat, tai jos ollaan kututtu kylään, niin sit saa hyppiä? Tai että omien vanhempien pitää olla vahtimassa? :ashamed: