Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytä vaikka pizzapohjaan tai sämpylöihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Ruispuuroa...Se on niin hyvää. Itse ei jotenkin jaksa ikinä keittää, mut äiti teki sitä aina. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ZXZ:mites pontikka ois
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytä vaikka pizzapohjaan tai sämpylöihin.
Pizzaan ei vissiin ihan tuota määrää jauhoja käytetä. Mutta voinko mä siis tehdä vaikka porkkanasämpylöitä siten, että korvaa osittain tai jopa kokonaan vehnäjauhon ruisjauhoilla?
Ja sitten mulle kelpais vielä vinkki, että miten saan sämpylöistä kuohkeita...nyt niistä tulee semmosia painavia mötkylöitä, eikä siis lainkaan kuohkeita ja pehmeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Ruispuuroa...Se on niin hyvää. Itse ei jotenkin jaksa ikinä keittää, mut äiti teki sitä aina. :heart:
Miten se tehdään? Siis mä olin siinä luulossa että puuroa voi tehdä vaan noista ruishiutaleista...siis esim Nalle ruispuuro jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytä vaikka pizzapohjaan tai sämpylöihin.
Pizzaan ei vissiin ihan tuota määrää jauhoja käytetä. Mutta voinko mä siis tehdä vaikka porkkanasämpylöitä siten, että korvaa osittain tai jopa kokonaan vehnäjauhon ruisjauhoilla?
Ja sitten mulle kelpais vielä vinkki, että miten saan sämpylöistä kuohkeita...nyt niistä tulee semmosia painavia mötkylöitä, eikä siis lainkaan kuohkeita ja pehmeitä.
Ei koko määrää!! Osan vehnäjauhoista korvaat rukiisella.
Hyvät sämpylät tulee kun vaivaa taikinaa tarpeeksi, antaa levätä hetken ennen pyörittelyä ja antaa kohota reilusti ennen uuniin laittoa. Ja taikina saa jäädä aika löysäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytä vaikka pizzapohjaan tai sämpylöihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Ruispuuroa...Se on niin hyvää. Itse ei jotenkin jaksa ikinä keittää, mut äiti teki sitä aina. :heart:
Miten se tehdään? Siis mä olin siinä luulossa että puuroa voi tehdä vaan noista ruishiutaleista...siis esim Nalle ruispuuro jne.
Kiehuvaan veteen vispataan ruisjauhoja.
Ei pahalla Chef, mutta kannattaisko sun varustaa hyllysi parilla peruskeittokirjalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Käytä vaikka pizzapohjaan tai sämpylöihin.
mä vinkkaan tohon sämpyläjuttuun että Leipomosta ! ei oo mun tumpelon käsissä ainakana muuten onnistunut muuta kuin pesäpalloliiton suosikkisämpuylöitä![/quote]
![]()
![]()
![]()
![]()
Päivän parasKiitos, nauran ihan vedet silmissä
Pitääpä tarjota omia kiekkoliitolle
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:'Oikonut mutkia'![]()
Mä olen sanaton kerrankin.....
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/puurot/peruspuurot/ruispuuro_jauhoista/
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Ruispuuroa...Se on niin hyvää. Itse ei jotenkin jaksa ikinä keittää, mut äiti teki sitä aina. :heart: