Mitä tehdä kun välillä tuntuu ettei jaksa rakastaa lasta... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
1v9kk lapsi on aina ollut temperamenttinen luonteeltaan, ja nyt uhmaikä on selvästi alkanut, lapsi vastustaa joka asiaa ja huutaa, sekä tekee kaikkea minkä tietää olevan kiellettyä.. Hermoja hänellä ei ole ollenkaan. Niin kauheaa kuin se on myöntää, musta tuntuu, että lapsen rakastaminen on välillä todella vaativaa. Olen jotenkin väsynyt tavallaan väsynyt omaan lapseeni ja hänen räjähtävään temperamenttiinsa. :( Kamalaa. Neuvoja?

Meillä on päinvastainen tapaus, helppo ja rauhallinen, mutta silti minulla on joskus ja useinkin samanlaisia ajatuksia. Tiedän olevani tosi väsynyt, joten luulen sen rakastamisen vaikeuden johtuvan siitä.

Juu täällä samaisia tuntemuksia. Ja luulen että on aika normaalit tunteet äidillä. Lapsi on tavallaan vastenmielinen kaikkine temppuineen niin kyl siin koetellaan äitii ja isää. Ite vain huomaa usein että vähän meinaa näyttää liikaa sitten omia tunteitaan lasta kohtaan kun niin syö naista sisältä.

Tuo kuuluu äitiyteen. Olen mäkin joskus niin loppu jonkun lapsen kiukutteluun että tekis mieli vaan iskeä hanskat tiskiin,mutta sitten sitä kattelee sitä nukkuvaa lasta ja onkin taas niin täynnä rakkautta että ne omat ajatukset poislähtemisestä on tuntuneet kamalilta

Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti:
Tuo kuuluu äitiyteen. Olen mäkin joskus niin loppu jonkun lapsen kiukutteluun että tekis mieli vaan iskeä hanskat tiskiin,mutta sitten sitä kattelee sitä nukkuvaa lasta ja onkin taas niin täynnä rakkautta että ne omat ajatukset poislähtemisestä on tuntuneet kamalilta

Juuri näin omatkin tunteet menee.joskus jopa ihan tosissaan ajattelen että lähen kävelemään kokonaan:(Mutta ne menee ohi tosiaan ne tunteet!

Yhteistyössä