mitä tehdä kun tekis mieli tappaa tuo mies????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p

Vieras
Ärsyttää niiin vitusti.

Minä oon perkele soikoon ollut täälä taas kaks viikkoa tenavan kans kahden kotona ja hoitanut siivoukset ja ruuanlaitot ja pyykkäykset ja lapsen hoidon ja siinä ohessa vielä käynyt töissä ja kuskannut tenavaa päiväkotiin. Herra palaa kotio ja mitäpä muuta hän tekeekään kun "nollaa" ajatuksensa pelaten tietokonepelejä. Ja silloinhan ei nähdä, eikä kuulla muuta maailmaa.

No, jouduinpa tänään sitte hälyllä töihin pariksi tunniksi ja sovittiin että soitan äijälle mihin aikaa tulla hakemaan, kuitenkin klo 17-17.30 välillä. No kun kello lähenteli 17.30 ja työt sain päätökseen niin yritin soittaa hälle. Hänpä ei taas pirulauta ollut sen vertaa huolehtinut puhelimestaan taaskaan että olis ladannut sen. "tähän numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä". Eihän siinä auttanut kun ottaa raivosta kihisten bussi ja köryytellä kotia.

Ja mitä odottaa kun kotioven aukaisen? Ensinnäkin eteisen liinavaatekaapista on vedetty pitkin hiekkasia lattioita PUHTAAT lakanat ja pyyhkeet. Kengät siroteltu kauniisti koko komeuden päälle. Koko kämppä kuin pommin jäljeltä ja vielä tenavan huoneessa lapsi ollut luovana ja vetänyt koko vaatekaapin sisällön yhdeksi mytyksi lattialle.

Ja mitä tekee mies? No mitäs muuta kuin hakkaa silmät kiiluen sitä helevetin tietokonepeliään. "Mähän pyysin jo anteeksi" sanoo loukkaantuneella äänellä kun oon silmittömän vihanen tuosta kun ei saa yhteyttä häneen puhelimitse. Nii varmaa. Sehän auttaaki.

Ja sitte kun olin puoli tuntia kärhämöiny ukon kanssa siitä mitä se on taas antanu tenavan tehä eikä oo kattonu yhtää sen perään nii hänpä ilmoittaa lähtevänsä ONGELLE. Vapaa aikaa, saatana. Ja taas kerran jää iltatoimet mulle.

Jo se on perkele vie kun tuollasen ukon joutas potkasta parvekkeelta alas.

kiitos, ei ees helpottanu.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
heitä se tietokonepihalla :D tai ne pelit poista... : )

Yhen kerran oon poistanukki kaikki pelit tästä koneelta. Konetta ei auta heittää ku ainut kone on. Mutta ei tuo pelien poistokaan auta, se asentaa ne suit sait takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkäikäinen tuollainen mies on? En olisi päässyt edes lastentekovaiheeseen tuollaisen kanssa..

tämä idiootti prototyyppi yksilö on iältään kohta 24.

Väkisin tulee mieleen, että lapset olis kannattanut hankkia vasta sitten, kun on ensin itse kasvanut aikuiseksi. Muakin kiinnosti 24-vuotiaana omat menot ja harrastukset. En olis jaksanut lasta hoitaa. Mutta enpä sitten edes harkinnut asiaa vielä silloin.

Tuollaisen keskenkasvuisen kakaran kanssa en uskaltaisi jättää kovin pientä lasta. Jos ei kerran yhtään pysty vahtimaan.

Minkäikäinen tuollainen mies on? En olisi päässyt edes lastentekovaiheeseen tuollaisen kanssa..

Väkisin tulee mieleen, että lapset olis kannattanut hankkia vasta sitten, kun on ensin itse kasvanut aikuiseksi. Muakin kiinnosti 24-vuotiaana omat menot ja harrastukset. En olis jaksanut lasta hoitaa. Mutta enpä sitten edes harkinnut asiaa vielä silloin.

Tuollaisen keskenkasvuisen kakaran kanssa en uskaltaisi jättää kovin pientä lasta. Jos ei kerran yhtään pysty vahtimaan.

Niinpä, mä tiedän vastuunsa kantavia ja vanhemmiksi sopivia parikymppisiä, mutta tämä heppu ei siltä kuulosta. Itsekään en olisi kelvannut tuossa iässä äidiksi, aivan reilusti myönnän. Olisi ahdistanut tämä arki vaan, kun halusin vaan reissata ympäri maailmaa. Tsemppiä ap, toivottavasti mies alkaa kypsyä -ennen kuin itse kypsyt!

Kisko piuhat solmuun koneelta ja muutenkin sotke ohjelmat parhaasi mukaan jos et itse välttämättä päivittäin tarvitse konetta? Ihan vain kun halusit tutkia, että
"mikä siinä niin kiinnostaa" :D Meillä ollut myös vähän kränää tietokone jutuissa, mutta ymmärsi yskän ku istutin vanhemman koneelle pelaamaan pasianssia juuri ennen kun ukko tuli kotiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Vaiha koneeseen salasana (siis sellainen mitä se EI VOI ARVATA).. ja koneelle saa mennä vain sinun luvalla..
tää ei auta, nörtti osaa ohittaa salasanat...

Joo mä kans luulen että mun nörtteilytaidot ei vedä vertoja missään sarjassa tälle äijälle.

Mistä ihmeestä onnistutte löytämään tuollaisia miehiä ? Ja vielä onnistutte yksinkertaisuudessanne menemään sellaisen kanssa yhteen ja tekemään jopa lapsia.
Ootte te aika tyhmiä tai lapsellisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Twilight 85:
kuullostaapa niin tutulta että :hug: vaan sulle..
meillä vielä koristaa se asiaa että miehen veli tulee asumaan meille!

Tsemppiä sullekin :hug: Meillä miehen veli on asustellut jo toista vuotta ja täytyy sanoa, että joskus ihan pikkasen tuntuu pipo kireeltä. Joka päivä molemmille saa laittaa ruokaa, (ei syödä eineksiä) siivota jälkiä, pyykätä ja hoitaa vauva tossa sivussa. Joskus vaan tekis mieli päästä vähäks aikaa pois tästä rumbasta. Tänään piti miehen kanssa päästä vähän kauppoja kiertelemään, mutta otti ja lähtikin yksinään. :/

mä kannatan sitä ideaa, missä laitetaan ovet takalukkoon sisäpuolelta, kännykkä kiinni ja unta kuubbaan. Siis jos vaan onnistuu sen miehen laittaa pihalle. Vinkiksi vielä nostaa se tietokone sinne ulos, jos sattuu yön kylminä tunteina olemaan tekemisen puute...
Vai tajuukohan se tollasesta?

Onget jorpakkoon ja tietsikasta piuhat jemmaan. Valitettavasti ei ole iästä kiinni tuollainen käytös miehillä. Itsekkäitä, vain omaa napaansa ajattelevia p--skoja on suurin osa.

Oma mieheni oli ihan samanlainen vielä ensimmäisen lapsen synnyttyä, mutta on kehittynyt hitusen toisen lapsen jälkeen.

Luulin jo et puhut mun pojasta..... Hän täyttää kohta 24v ja on pelihullu. Mut tiesin ettei ole kun heillä ei lapsia...:)))))

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy:
Kisko piuhat solmuun koneelta ja muutenkin sotke ohjelmat parhaasi mukaan jos et itse välttämättä päivittäin tarvitse konetta? Ihan vain kun halusit tutkia, että
"mikä siinä niin kiinnostaa" :D Meillä ollut myös vähän kränää tietokone jutuissa, mutta ymmärsi yskän ku istutin vanhemman koneelle pelaamaan pasianssia juuri ennen kun ukko tuli kotiin :)

hyvä idea!! Istu itse siihen koneelle!!

Yhteistyössä