Kun tekis mieli tappaa kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja romuttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sesama:
Ahaa.. Täällä siis joku matkii aapeeta vahingossa. Aika tylsää. Eli joku nyt tuli kertomaan minulle ihan ongelmistaan alkoholin ja syövän kanssa. Onneksi olkoon. Sotkit ketjun omilla ongelmillasi. Jotta kaikki nyt saisivat tänne entiset ongelmansa. Hienoa... Miten hienoa...
Hanki kuule syövän kärsinyt elämä ja lopeta marttyyrius. Oikeasti. Joillakin on kuollut lapsi tai parantumaton syöpä tai influenssa tai muu vakavampi ongelma kuin sinun "kestovitutus".

Ota ne lääkkeet, älä mene lenkille ja älä tule ruikuttamaan. So simple.

Ei kukaan matki AP:ta!! Hyvänen aika! Katsokaan nimimerkit! Kommentoin vain tuon "vihainen tekstistäsi"-tyypille!

Alkuperäinen kirjoittaja vihainen tekstistäsi:
Onpahan pienet murheet. Tai siis pienistä murheista tehty iso murhe! Lopetit lääkityksen ja saat pian siitä taas mansennuksen oireet. Et enää silti halua lääkitystä ja ihmettelet ettei tauti parane taikatempuilla ( terapia). Joka ikinen ihminen tietää että liikunnan on todettu olevan tehokkaampi hoitomuoto masennukseen kuin pillerit.

Ja työpaikasta: Voit ihan hyvin ottaa jonkun muun vaatimattomamman työopaikan ja olla ylpeä siitä että sinä teet asioiden eteen jotakin. Siitä sitten siirttä unelmatyöhösi.

Sinun ongelmasi siis on se että sinua masentaa ja ei mikään muu. Lapsuutesi on mennyttä. Mitä sitä murehtimaan? Kuinka monen terapeutin pitää siitä sanoa sinulle että olet aikuinen.

Tajuatko että monille ihmisillä on oikeita ongelmia ja ottaa päähän että joku itkee tappavansa lapsensa vain sen takia ettei halua ottaa masennuslääkettä tai lähteä juoksulenkille. Sinä vahingoitat kireydelläsi ja masennuksellasi lapsiasi jo nyt ilman että edes tapat heidät.

Mitähän terapeutti sanoisi palstailustasi. Et kovin masentunut ole kun tällä mieluummin itket, kuin että menisit parantamaan itsesi ja pelastaisit lapsesi.

nyt meni tämä teksti ihan plörinäksi.
sä varmaan juoksit sun masennuksen pois vai?
harva ihminen pystyy edes myöntämään noin kamalat ajatukset. se taas mitä mun terapeutti mulle sanoi, että jos jotain pelkää ja antaa sen ajatuksen tulla ilmoille, sitä harvemmin tulee tapahtumaan, koska sä tiedostat sun tilan, ja sä pelkäät sun tilaa ja haet helposti apua. mitä ap vakavasti kuitenkin miettii.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Ahaa.. Täällä siis joku matkii aapeeta vahingossa. Aika tylsää. Eli joku nyt tuli kertomaan minulle ihan ongelmistaan alkoholin ja syövän kanssa. Onneksi olkoon. Sotkit ketjun omilla ongelmillasi. Jotta kaikki nyt saisivat tänne entiset ongelmansa. Hienoa... Miten hienoa...
Hanki kuule syövän kärsinyt elämä ja lopeta marttyyrius. Oikeasti. Joillakin on kuollut lapsi tai parantumaton syöpä tai influenssa tai muu vakavampi ongelma kuin sinun "kestovitutus".

Ei kukaan matki AP:ta!! Hyvänen aika! Katsokaan nimimerkit! Kommentoin vain tuon "vihainen tekstistäsi"-tyypille!

ja tosiaan sorry, että vahingossa avauduin omista jutuistani! Tsemppiä AP:lle! Multa siis neuvona, että keskustelu auttaa ja lääkkeillä pääsee alkuun! Itse tosin olen lääkkeettömän terapian kannalla!

No se sama. Kokeile sitä hikiliikuntaan äläkä vaihda puheenaihetta kun et edes tiedä miten se toimii. Sinulta on parantun syöpä? No se hän on ilon asia, eikä mikään masennuksen asia. Sinun kuuluisi olla vahvempi ja kiitollinen. Alkoholismille taas en anna mitään arvoa. Kehu jollakin muulla ongelmalla. Huomaatko muuten että kehut ongelmillasi joita sinulla OLI?

Mikset voi antaa niiden olla jos ne kerta oli joskus ja nuoruus. Voi me kaikki olemme olleet nuoria ja voin sanoa että minun lapsuuteni, minun nuoruuteni oli helvettiä siihen verrattuna mitä olet tähän mennessä kertonut. Vai mitä sanot jos sinua käytetään hyväksi, hakataan, työnnetään saippuaa suuhun, syötetään homeista ruokaa, hakataan lisää jos itket liian lujaa masennusta lapsena? Onko sinulla vielä ongelma jota ei voi ratkaista? Minulla ei ole.

Koitin vain neuvoa. Koska tiedän mikä auttaa. Ja tiedän mitä oli vitutus ja masennus ja kurjat lähtökohdat. Kun 11 vuotiaana viiltelin käsiä että sain verellä kirjoitettua äidille viestin missä sanoin että minua sattuuu ja en halua tulla esille kun en uskalla.

Mikä on siis ongelmasi????!

sä yrität nostaa itsesi jonkin sortin ongelmien kuninkaaksi. kaikilla ihmisillä on ongelmia, jokainen ottaa omat ongelmansa eri tavalla, ei pidä arvostella toisen miurhetta ja vähätellä niitä.
jos tuollaisista asioista ei ole huolia ja murhetta täytyy olla tyhmä taikka tunteeton.

ja tosiaan sorry, että vahingossa avauduin omista jutuistani! Tsemppiä AP:lle! Multa siis neuvona, että keskustelu auttaa ja lääkkeillä pääsee alkuun! Itse tosin olen lääkkeettömän terapian kannalla!

tää "sesama" ite pillitti kun on tungettu saippuaa suuhun. tais olla pesun tarpeessa... olipa ongelma!

tää menee mauttomaksi ja ot, mutta jatkoa tohon otsikkoon "Kun tekis mieli tappaa kaikki" .... on parempi aloittaa itsestään. Näin ois toivonu esim. sen espoolaisen äidinkin tehneen.
Mutta neuvoja mie en ossaa antaa, vaikka suossa jos toisessa on tullu rämmittyä.

Yhteistyössä