T
Turhautunut
Vieras
Meillä 3,5v. tyttö huutaa, karjuu ja raivoaa AINA!!!! Aamulla ennen tarhaan menoa, tarhasta hakiessa ja illalla nukkumaan mennessä! Lisäksi kaikki väli huudot! Ja huuto ei ole mitään pientä kiukuttelua vaan kurkkusuorana karjumista!!! Heti jos annan hiukankin häntä ärsyttävän vastauksen niin kuoron aloitus on taattu. Esim. "Saanko karkkia?" "Ei tänään ei ole namipäivä." En halua tehdä tytön kanssa mitään sillä kun tekeminen (vaikka vaan kaupassa käynti) loppuu niin huuto taas alkaa! Isosiskokin luonnollisesti kärsii tästä.. Taas huutanut viimeiset 30min kun en jaksanut temppuilla hampaita pestessä.. Usein käy niin pahasti hermoon että ihmettelen etten ole käynyt pahemmin käsiksi lapseen.. :'( Ja tietenkin tunnen huonoa omaatuntoa aina näiden kohtausien jälkeen. Mielestäni minulla on ihan ok pinna, tosin räjähdän pahasti kun räjähdän ja viime aikoina sitä on sattunut useita kertoja viikossa.. Koen myös oikeasti vihaavani lasta aina ajoittain, voisin jopa luopua hänestä, tämä on pelottavaa sillä lapset ovat aina olleet minulle kaikki kaikessa!